Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Je kunt dit mooi over de jaren uitspreiden... En ik geloof dat Luther wel interesse had hierin
    Zeker weten....ik ga eerst de director-commentaartrack luisteren en dan de cast en dan zie ik het wel...zolang ik ze voor 18 december allemaal maar gehoord heb

  2. #27

    Standaard Re: Re: Dr Para

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    V&D was uiteindelijk wel een van de goedkoopste, met airmiles dan. Ik denk dat ze ook nu weer razendsnel gaan stunten. Vandaar m'n twijfels over het wel of niet laten staan van m'n pre-order. Dit is nl. een speciaal geval (LE, maar misschien toch onverwacht érg gewild). Moet er niet aan denken dattie straks écht LE is en ik 'm niet heb, omdat ik te lang getwijfeld heb.
    Of anders maar dubbel, kan ik er over 100 jaar flink voor vangen alsie nog in originele staat is
    Ik zou de pre-order cancellen...als je hem in de winkel koopt dan weet je dat ie goed is, als ie dat niet is is het veel makkelijker om hem weer om te ruilen. Bovendien heb je ook veel minder kans op beschadigingen aan de doos. Ik weet niet of dat voor jou belangrijk is, maar voor mij dus wel. Ik gok op een prijs van 55 Euro.

  3. #28

    Standaard Re: Re: Re: Dr Para

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik zou de pre-order cancellen...als je hem in de winkel koopt dan weet je dat ie goed is, als ie dat niet is is het veel makkelijker om hem weer om te ruilen. Bovendien heb je ook veel minder kans op beschadigingen aan de doos. Ik weet niet of dat voor jou belangrijk is, maar voor mij dus wel. Ik gok op een prijs van 55 Euro.
    Doe ik ook maar ja. A-Film heeft ook al laten weten dat de aftiteling gewoon Engels is en vooral het omruilen kan problemen geven. Daarbij komt ook nog dat dit setje niet in m'n brievenbus past en dan moet ik nóg langer wachten als ik hem -eindelijk- binnen heb...afhalen bij het postkantoor.
    En de prijs zal denk ik idd niet zo hoog zijn als dat je nu overal hoort. Ik gok gewoon op dezelfde taferelen als bij de 2-disc set...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Ik hoop dat de diverse winkels/ketens nu al zenuwachtig zitten te vergaderen over hoe diep ze nu weer met de prijs moeten gaan.
    Ik denk dat dat je nog wel eens flink zal gaan tegevallen. De 2-disc versie ging op een gegeven moment onder de inkoopsprijs weg, zover zal het met deze versies niet gaan. Dat prijsstunten werd alleen maar gedaan om "traffic" naar de winkels te genereren in een rustige periode (de zomervakantie), deze versies komen uit in de aanloop naar kerst, dus traffic is er dan al genoeg. Bovendien wilden de ketens zich bij een groot publiek als "goedkoop" op de kaart zetten en hadden daar dus wel een verlies per verkochte DVD voor over (daar hebben ze gewoon budgetten voor), deze collectors-items zijn voor het grote publiek veel te duur en dus voor de ketens minder aantrekkelijk om mee te gaan stunten IMHO.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO
    New Line heeft besloten om de Isolated Music Score en de
    Special Effect Mix te laten vervallen voor meer ruimte voor beeld
    en geluid (volgens Digital Bits)
    Jammer, ik had dit weleens willen horen... maar beter beeld en geluid is altijd meegenomen!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #31

    Standaard Re: beeldjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Para
    Iemand een idee
    wat van beeldjes het zijn?
    zal wel geeen Myth & magic zijn
    Hier een link met afbeelding van de beeldjes.
    Klik op grotere afbeelding en kwijl

    LINK http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=121843#
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  7. #32

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard Re: Re: beeldjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen

    Klik op grotere afbeelding en kwijl

    LINK http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=121843#
    Het ziet er allemaal lekker gelikt uit.
    Ik kan niet wachten

  9. #34

    Standaard

    He, Charleybaak je zegt dat er een half uur bij de film zit lijkt me toch een beetje sterek hebben ze de film opeens langer gemaakt ofzo?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    He, Charleybaak je zegt dat er een half uur bij de film zit lijkt me toch een beetje sterek hebben ze de film opeens langer gemaakt ofzo?
    Ze hebben de film inderdaad langer gemaakt met een half uur aan extra beeldmateriaal. Speciaal voor deze DVD-release!

    Trouwens, voor de liefhebber hier nog een foto:

  11. #36

    Standaard

    Zo anders baal ik nu ff dat ik al de 2 disc special edition heb. Maar op die special edition staat toch gewoon de flim zoals die in de bioscoop is.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Zo anders baal ik nu ff dat ik al de 2 disc special edition heb. Maar op die special edition staat toch gewoon de flim zoals die in de bioscoop is.
    Op de 2-disc Special Edition staat inderdaad de film zoals je die in de bioscoop kon zien.

    De 4-disc Special Extended Edition bevat toegevoegde scenes die samen 'n half uur duren. Componist Howard Shore heeft ook nieuwe muziek opgenomen voor deze extra scenes.

  13. #38

    Standaard

    Okee anders moest ik die box wel kopen

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Okee anders moest ik die box wel kopen
    Als je de film goed vind zéker doen! Het extra half uur geeft net wat meer diepte, de extra's zijn allemaal anders (als je geïnteresseerd bent in extra's) en tenslotte zal het geluid (en hopelijk ook beeld) nóg beter zijn. Als je een leuke HT hebt staan is dat dus zeker merkbaar.

  15. #40

    Standaard

    Ook hier zal er een versie komen met DVD steunen :P Vooral icm met een nieuw audio gedeelte aan mijn kant zal de buurt weer wakker worden geschud
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Eerste review van Digital Bits

    MY TWO CENTS - 10/14/02 - by Bits editor Bill Hunt (click here for archives)






    Well folks... I have seen the new extended cut of The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Matt and I attended a special screening of the contents of the new 4-disc DVD at New Line on Saturday. The event ran from 9 AM to after 9 PM, and even after 12 hours of viewing, they still didn't have time to show everything that's included in the set (the 4 audio commentaries and thousands of production artwork gallery stills went unseen). To be fair, Matt and I only stayed to see the new cut of the film shown in a big-screen, theater environment with DTS surround sound. 12 hours is, after all, a LONG damn time to sit on one seat! But I can tell you that the new cut of the film is absolutely wonderful.

    Many of you already know a little about the 30 minutes of material that's been added back in, but here's a list of SOME of the new scenes: an extended opening with Bilbo writing his memoirs, a new introduction to Samwise Gamgee, a scene at the Green Dragon Inn, the Hobbits witnessing the departure of the Elves from Middle Earth on the way to Bree, Aragorn singing the ballad of Beren and Luthien, Aragorn at his mother's grave, new moments during the departure from Rivendale in which we see Arwen's emotional reaction to Aragorn's leaving as well as Elrond seeing the Fellowship off, a scene in the mines of Moria in which we learn how the Dwarves unleashed the fire-demon, Galadriel's complete gift-giving scene at Lothlorien and more footage of the battle at Amon Hen.

    That's impressive enough, right? But there are also many smaller scenes, scene extensions and additional brief moments that have been added in throughout the length of the film. The cumulative effect is to make this film seem vastly more epic in scope - something I would never have guessed possible. There's a greater sense of distance to the Fellowship's journey, with many more points of interest along the way. We get to learn much more about Hobbits in the new opening, and there's more interaction between Frodo and Bilbo, which illuminates their fond relationship. The battle scenes are all much more intense now, and several characters are given added moments that make them feel more rounded, particularly Boromir (his last stand is now much more heroic and emotional). There's more humor in this cut. And the new footage adds significant texture and depth to the film - particularly welcome as much of this directly references material in the original book. The result, ultimately, is a much more satisfying viewing experience. I have no doubt that those who disliked the film because it was too long will bemoan the new version. But for fans, if you liked Fellowship in its theatrical form, you will absolutely love this. The 15 or 20 people in the preview audience with us were in complete agreement - the new cut of this film is nothing short of extraordinary. We'll be back with our in-depth review of the entire 4-disc DVD set later this week. But I just wanted to chime in this morning with the good word on the film itself.

  17. #42

    Standaard

    Heb even naar deze review verwezen in de Lord of the Rings Trilogy discussie thread. Dan blijft alles een beetje bij topic en kunnen we in die thread lekker ingaan op wat hierboven staat...

  18. #43

    Standaard

    Ik heb gisteren net als zovelen de DVD-box van LOTR gehaald. Nu ben ik nog niet door alle DVD's heen, maar als ik de specificaties aan het begin van deze thread en het bijgeleverde booklet zie mis ik de door mij altijd zo gewaardeerde trailers. Klopt dat of moet ik nog even verder zoeken?????

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Gerards
    Ik heb gisteren net als zovelen de DVD-box van LOTR gehaald. Nu ben ik nog niet door alle DVD's heen, maar als ik de specificaties aan het begin van deze thread en het bijgeleverde booklet zie mis ik de door mij altijd zo gewaardeerde trailers. Klopt dat of moet ik nog even verder zoeken?????
    Voor trailers van The Fellowship of the Ring hoef je niet verder te zoeken op de 4-disc, want die staan er namelijk niet op (alleen op de 2-disc). Maar voor een trailer van The Two Towers mag je wel even verder zoeken, want die staat er wel op... ergens verborgen...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank


    Voor trailers van The Fellowship of the Ring hoef je niet verder te zoeken op de 4-disc, want die staan er namelijk niet op (alleen op de 2-disc). Maar voor een trailer van The Two Towers mag je wel even verder zoeken, want die staat er wel op... ergens verborgen...
    Wat een sof zeg. Een 4-disc uitvoering zonder trailers!!! Maar ik ben wel benieuwd waar de trailer van TTT verborgen is...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Gerards


    Wat een sof zeg. Een 4-disc uitvoering zonder trailers!!! Maar ik ben wel benieuwd waar de trailer van TTT verborgen is...
    Deze kun je vinden op disc 2 in het scene selectie-menu. In hetzelfde menu op disc 1 vind je trouwens ook een hele leuke verborgen extra!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Gerards
    Wat een sof zeg. Een 4-disc uitvoering zonder trailers!!!
    Die staan dus op de 2-disc en de bedoeling was dat de extra's allemaal anders zouden zijn... Logisch dus dat ze hier niet nog eens op staan. Wil je dus trailers, zul je de 2-disc moeten kopen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank


    Deze kun je vinden op disc 2 in het scene selectie-menu. In hetzelfde menu op disc 1 vind je trouwens ook een hele leuke verborgen extra!
    Dank je wel. Ik ga vanavond meteen kijken of ik ze kan vinden.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •