De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Logitech Halts Harmony line of products

    Dit artikel vond ik op Guru3D.com

    Logitech is going sell their department for remote controls and digital video security products. Next to that it is going to stop this year already with speakerdocks and accessories for game-consoles. The company wants to expel themselves from these products after a massive loss of 195 million dollar in the past financial quarter. Once they accomplished their plans they will focus on tablet products, products for the mobile market and accessories for PCs. After the break a response from Logitech.

    Logitech’s Commitment to Harmony Customers

    01-23-2013 07:15 PM
    This is Bracken Darrell, CEO of Logitech. Logitech just publicly announced a plan to hold the Harmony business for sale. Logitech is not shutting down the Harmony business and certainly not the service.

    This corporate announcement does not impact Logitech’s commitment to our Harmony customers. During the sale, Logitech will continue to provide customer support for Harmony customers. All current warranties provided by Logitech for Harmony products remain unchanged at this time.

    We very much appreciate our loyal Harmony community and will continue to support and communicate with our customers. Check back here for future updates on this topic.

    Thank you for your continued support and enthusiasm for Logitech Harmony.

    Regards,

    Bracken Darrell
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Bij zo'n bericht vraag ik me af: waarom stoot je juist een goedlopend (en winstgevend?) product af?
    Met name op PC-accessoires zouden ze wat kunnen afslanken, want sommige producten lopen niet echt goed.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij zo'n bericht vraag ik me af: waarom stoot je juist een goedlopend (en winstgevend?) product af?
    Met name op PC-accessoires zouden ze wat kunnen afslanken, want sommige producten lopen niet echt goed.
    Ja was ook hetgeen ik me afvroeg. Kennelijk is de afzet niet groot genoeg om rendabel te zijn. Maar grofweg een kwart van vrienden/familie heeft een Harmony...

    Als die lijn wordt overgenomen door een andere fabrikant hoop ik dat ze gewoon doorgaan met de lijn zoals die is. De ondersteuning e.d. zijn helemaal perfect op dit moment namelijk.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad, qua gebruiksvriendelijkheid en support is Harmony een topprodukt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Heb zelf ook een aantal Logitech produkten in huis, ken geen merk met een betere service dan Logitech

    Het is een merk dat ik graag mag kopen als ze het produkt hebben dat ik zoek, heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met het merk.

    Hier is oa een Harmony 515 in gebruik(NIET door mij ).
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Een goed product maken en er veel succes mee hebben is één ding. Voldoen aan de vraag er naar is iets heel anders. Door de marketting voor de Harmony One, zijn er waarschijnlijk veel meer van verkocht dan van de andere modellen. Hierdoor is er nu ook weinig ruimte voor een vervanger. Dit zullen waarschijnlijk de redenen zijn dat ze die afdeling willen verkopen.

    Met een goed produkt wat duurzaam is, zal je dus alleen succes hebben als de consument er voor wilt betalen en er vraag naar de vervanger is.

    Tot die tijd blijft het dus behelpen met de troep die je voor weinig geld kunt kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •