Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanschaf Oppo BDP-103: advies gevraagd



    Ik overweeg om de Oppo BDO-103EU aan te schaffen. Nu is deze in Nederland niet zomaar in de winkel te koop en ook het aantal webwinkels is behoorlijk beperkt. Bovendien gaat mijn voorkeur uit naar de variant die regiovrij is voor zowel DVD als Blu-ray.

    Tot nu toe heb ik alleen deze aanbieders gevonden:
    HD Supplies (prijs: € 699; regiovrij: € 849)
    JVB Digital (prijs: € 699; regiovrij DVD: € 737; regiovrij DVD+Blu-ray: € 849)
    Franklin (prijs: € 698; regiovrij DVD+Blu-ray: € 848)

    Iemand ervaring met één of meerdere van de drie aanbieders? Of die ook nog andere aanbieders kent? Alle tips zijn welkom!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb mijn Oppo 93-EU bij JVB gekocht, die overigeens al van het begin van DVD een goed en betrouwbaar verkooppunt is.

    Voor ervaringen en serieuze vragen/meningen *) kun je terecht op het HTforum

    *) dus ook over de mogelijkheden waar die wij hier niet over mogen spreken

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb mijn Oppo 93-EU bij JVB gekocht, die overigeens al van het begin van DVD een goed en betrouwbaar verkooppunt is.

    Voor ervaringen en serieuze vragen/meningen *) kun je terecht op het HTforum

    *) dus ook over de mogelijkheden waar die wij hier niet over mogen spreken


    Ik weet niet wat je bedoeld, maar dacht dat je op dit forum veel meer mag en kan zeggen dan op het HT forum waar je bijna struikelt over de sponsers

    Ben echt benieuwd wat je met je opmerking bedoeld.....

    Mijn speler komt overigens ook bij JvB vandaan, persoonlijk afgehaald.

    Ook dit forum kent veel Oppo gebruikers/eigenaren denk dat je kan vragen wat je wilt en dat je altijd een eerlijk antwoord krijgt, maar dat wil dan nog niet zeggen dat er hier momenteel al veel 103 gebruikers zijn, de speler is immers nog betrekkelijk "vers"

    Laatst van iemand nog een vraag gekregen waarom ik een Oppo had aangeschaft, daar gewoon eerlijk op geantwoord en voor de goedkoopte hoef je het niet te doen

    Gezien de 3 gelijke prijzen lijkt het mij dat er hier prijsafspraken gemaakt zijn.... dus ja, waar je hem nu koopt...... of je nu door hond gebeten of de kat gekrabt wordt, het blijft ca 850 euro , maar dacht dat JvB de zone en regiovrij optie verzorgt.... en je eventueel nog een kleine korting kan geven, hij doet wel eens iets met "powerbuys" of zoiets

    Heb bij JvB altijd zeer snel antwoorden op vragen gehad en heb dat altijd wel kunnen waarderen, ook mijn AB is een beetje een traag geval, van hem ook het aanbod gehad hem dan eens op te sturen zodat hij eea zou kunnen controleren, heb er ondertussen mee leren leven, maar ook dat aanbod was netjes, nu maar hopen dat de service in geval van een onverhoopt defect net zogoed zal zijn
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Hier is het voordeliger, maar je blijft altijd weer met problemen van opsturen zitten als er service nodig is en daar kan je hier in mindere mate last van hebben.

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...po%2Caps%2C180

    Service van JvB is wel goed, maar er hangt een prijskaartje aan, ook deze beste man moet natuurlijk eten en ook bij hem brand de kachel niet voor niets.

    Zelf gekozen om er iets meer voor te betalen, doch iedereen zal dat voor zichzelf moeten uitmaken.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hier is het voordeliger, maar je blijft altijd weer met problemen van opsturen zitten als er service nodig is en daar kan je hier in mindere mate last van hebben.

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...po%2Caps%2C180

    Service van JvB is wel goed, maar er hangt een prijskaartje aan, ook deze beste man moet natuurlijk eten en ook bij hem brand de kachel niet voor niets.

    Zelf gekozen om er iets meer voor te betalen, doch iedereen zal dat voor zichzelf moeten uitmaken.
    Met verzendkosten erbij zit je bij Amazon UK ook al op omgerekend 765 euro. Ik koop deze dan liever in Nederland, om de redenen die jij ook al noemt, ook al ben ik dan iets duurder uit.
    Van JVB had ik inderdaad al wel eens gehoord, van de andere twee niet. Soms opereren bedrijven onder verschillende namen, maar ik krijg niet het idee dat dat hier het geval is, al denk ik wel dat ze elkaar 'in de gaten' houden m.b.t. de prijsstelling.

  6. #6

    Standaard

    Je zou ook een normaal model kunnen kopen en zelf de regio-vrij modificatie doen. Dat is gewoon simpelweg een chip inpluggen, dat kan iedereen. Dit kost je dan € 79,-. Het normale model kost hier inderdaad zo'n €699,- in de UK omgerekend zo'n 600 euro. Daar komen dan nog verzendkosten bij.

    Dan kun je het al doen voor minder dan 700 euro dat vind ik toch wel een aardig verschil. Je zou zelfs importeren uit de US kunnen overwegen. Met de zwakke dollar en de dollarprijs van $499,- of lager kom je met $60 shipping al uit op iets boven de 500 euro inclusief btw en inklaringskosten.

    Maar ja ik vind nu eenmaal dat de prijsverschillen tussen US en Europa te groot zijn. Ik vind $ naar euro conversie wat SVS doet voor mijn subwoofer eigenlijk al schandalig. Laat staan $499,- is €699,- belachelijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht


    Ik weet niet wat je bedoeld, maar dacht dat je op dit forum veel meer mag en kan zeggen dan op het HT forum waar je bijna struikelt over de sponsers

    Ben echt benieuwd wat je met je opmerking bedoeld.....

    Mijn speler komt overigens ook bij JvB vandaan, persoonlijk afgehaald.

    Ook dit forum kent veel Oppo gebruikers/eigenaren denk dat je kan vragen wat je wilt en dat je altijd een eerlijk antwoord krijgt, maar dat wil dan nog niet zeggen dat er hier momenteel al veel 103 gebruikers zijn, de speler is immers nog betrekkelijk "vers"

    Laatst van iemand nog een vraag gekregen waarom ik een Oppo had aangeschaft, daar gewoon eerlijk op geantwoord en voor de goedkoopte hoef je het niet te doen

    Gezien de 3 gelijke prijzen lijkt het mij dat er hier prijsafspraken gemaakt zijn.... dus ja, waar je hem nu koopt...... of je nu door hond gebeten of de kat gekrabt wordt, het blijft ca 850 euro , maar dacht dat JvB de zone en regiovrij optie verzorgt.... en je eventueel nog een kleine korting kan geven, hij doet wel eens iets met "powerbuys" of zoiets

    Heb bij JvB altijd zeer snel antwoorden op vragen gehad en heb dat altijd wel kunnen waarderen, ook mijn AB is een beetje een traag geval, van hem ook het aanbod gehad hem dan eens op te sturen zodat hij eea zou kunnen controleren, heb er ondertussen mee leren leven, maar ook dat aanbod was netjes, nu maar hopen dat de service in geval van een onverhoopt defect net zogoed zal zijn
    Ik bedoel met m'n opmerking de streaming/afspeelmogelijkheid van internetbestanden

    Op het HTforum zitten veel bezitters van de 103 en andere Oppo modellen, waardoor er veel ervaring wordt uitgewisselt.

    Ja er zijn daar veel sponsoren, en daar mag je gewoon over en mee praten (als je het maar netjes houd).

    Pas op met de eigen inbouw modificatie ivm de garantie. Bij JVB hou je gewoon de 2 jaar garantie als hun hem regiovrij maken.

  8. #8

    Standaard

    Het HT-forum had ik ook al ontdekt en daar is JVB ook redelijk actief, zag ik, met o.a. powerbuys.
    Maar niemand die ervaringen heeft met de andere aanbieders van deze Oppo, zoals genoemd in mijn startpost?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik bedoel met m'n opmerking de streaming/afspeelmogelijkheid van internetbestanden

    Op het HTforum zitten veel bezitters van de 103 en andere Oppo modellen, waardoor er veel ervaring wordt uitgewisselt.

    Ja er zijn daar veel sponsoren, en daar mag je gewoon over en mee praten (als je het maar netjes houd).

    Pas op met de eigen inbouw modificatie ivm de garantie. Bij JVB hou je gewoon de 2 jaar garantie als hun hem regiovrij maken.
    Klopt..... hij wordt door JVB dan van een zegel voorzien zodat je er dan ook zelf niet meer in kunt kijken zonder dat zegel te verbreken, dacht dat er op het zegel vermeld wordt dat je je garantie alsnog verliest als je dat zegel sloopt

    Over streamen en afspeelmogelijkheden, dat kun je ook hier vermelden, enkel wordt het niet op prijs gesteld als er haarfijn wordt uitgelegd hoe je films moet downloaden en er een hele gebruiksaanwijzing bijzet om bijvoorbeeld eea om te zetten en er NL subs bij te plaatsen etc etc, maar daar zijn zat andere plekjes voor op het internet

    De Oppo is overigens een beperkt inzetbare multimediaplayer, maar dat is ook niet zijn hoofdtaak, denk wel eens dat tegenwoordig veel te veel rommel in allerlei apparaten wordt ingebouwd, de gebruiksaanwijzingen komen dan ook vaker op een USB stick of schijfje, teveel rommel om uit te leggen en het hele regenwoud zou naar de ratsmodee gaan als alles uitgeprint zou moeten worden Overigens zat bij mij enkel een engelstalige gebruiksaanwijzing bij de Oppo, ook dat houd dat er nog een beetje regenwoud overblijft
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Je zou ook een normaal model kunnen kopen en zelf de regio-vrij modificatie doen. Dat is gewoon simpelweg een chip inpluggen, dat kan iedereen. Dit kost je dan € 79,-. Het normale model kost hier inderdaad zo'n €699,- in de UK omgerekend zo'n 600 euro. Daar komen dan nog verzendkosten bij.

    Dan kun je het al doen voor minder dan 700 euro dat vind ik toch wel een aardig verschil. Je zou zelfs importeren uit de US kunnen overwegen. Met de zwakke dollar en de dollarprijs van $499,- of lager kom je met $60 shipping al uit op iets boven de 500 euro inclusief btw en inklaringskosten.

    Maar ja ik vind nu eenmaal dat de prijsverschillen tussen US en Europa te groot zijn. Ik vind $ naar euro conversie wat SVS doet voor mijn subwoofer eigenlijk al schandalig. Laat staan $499,- is €699,- belachelijk.

    en waar koop je die dan in de US? Amazon.com en de officiele Oppo site leveren niet aan Nederland in ieder geval.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11

    Standaard

    Een andere NL leverancier is Stegen. Heb er de '83 en de '93 gekocht, geen klachten tot op heden. Overigens net zo duur/goedkoop als de anderen.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    en waar koop je die dan in de US? Amazon.com en de officiele Oppo site leveren niet aan Nederland in ieder geval.
    Klopt. Er zijn verschillende bureau's van Nederlanders die in de US werken/wonen die dingen dan voor je doorsturen tegen een kleine vergoeding. Het mooie is dan ook meteen dat ze er "gift" op zetten en de waarde wat lager vermelden zodat eventuele importheffingen ook lager zijn.

    Oké de garantie is wat lastiger maar niet onoverkoombaar. Verder kun je die regiovrij modificatie makkelijk zelf doen want je hoeft niet te solderen. Als je hem op moet sturen voor reparatie kun je gewoon die module eruit halen en heb je alsnog garantie.

    Ik ga het in ieder geval helemaal uitzoeken en dan misschien over een paar maandjes eentje bestellen want het verschil is wel groot. $499+$18 shipping van oppo + $55 shipping NL + $35 fee = €446 euro. In het slechtste geval komt daar dan nog 12,50 inklaringskosten bovenop en btw over het opgegeven bedrag. Dat is ook maximaal een tientje of 60-70. Dan ben je voor onder de 600 euro klaar met een regiovrije speler. Scheelt 250 euro, dat vind ik fors.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #13

    Standaard

    Op eBay zijn ze uiteraard ook te bestellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    olgens mij, ik weet het niet zeker, is JVB de officiele leverancier/importeur van Oppo in NL (BE).
    Zij leveren de Oppo's door aan andere verkoopers.

    Dit zou ook het kleine prijsverschil verklaren, en waarom zou je dan niet naar de bron gaan

    Hier is o.a. een gebruikers link
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=126939.0

    Over het uitgebreid kunnen afspelen van niet optiche media, zullen we het hier niet over hebben (doen gewoon als of het niet bestaat).

    kuch

    Hollywood Studios Caught Pirating Movies on BitTorrent
    Laatst aangepast door Hombre : 30-01-2013 om 16:30

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Klopt. Er zijn verschillende bureau's van Nederlanders die in de US werken/wonen die dingen dan voor je doorsturen tegen een kleine vergoeding. Het mooie is dan ook meteen dat ze er "gift" op zetten en de waarde wat lager vermelden zodat eventuele importheffingen ook lager zijn.

    Oké de garantie is wat lastiger maar niet onoverkoombaar. Verder kun je die regiovrij modificatie makkelijk zelf doen want je hoeft niet te solderen. Als je hem op moet sturen voor reparatie kun je gewoon die module eruit halen en heb je alsnog garantie.

    Ik ga het in ieder geval helemaal uitzoeken en dan misschien over een paar maandjes eentje bestellen want het verschil is wel groot. $499+$18 shipping van oppo + $55 shipping NL + $35 fee = €446 euro. In het slechtste geval komt daar dan nog 12,50 inklaringskosten bovenop en btw over het opgegeven bedrag. Dat is ook maximaal een tientje of 60-70. Dan ben je voor onder de 600 euro klaar met een regiovrije speler. Scheelt 250 euro, dat vind ik fors.

    zou eventueel wel een optie zijn. Dat de regiomod inbouwen simpel is weet ik overigens wel want heb hem ook zelf in mijn bdp-93 geplaatst gewoon stekkertje erin prikken en klaar haha.

    Maar vertrouw het niet zo met de inklaringskosten want die zijn meestal een vijfde van de waarde dus 100 euro en dan verzendkosten en de mod zit je ook op bedrag van richting de 700

    ebay is niet interessant want daar zijn ze allemaal dik boven de 600 a 650 dollar en dan nog verzendkosten
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #16

    Standaard

    Mag ik vragen waarom je voor deze speler kiest? Persoonlijk vind ik ze veel te duur.
    Ik hoor wel verhalen over dat de service zo geweldig is en dat er nooit iets mee is (tsja, dan heb je die service toch ook niet nodig?) maar ik heb zelf nog nooit problemen met spelers gehad die maar een fractie van een Oppo kosten. Momenteel heb ik een Pioneer BDP-150 van €120 die ik voor €35 regiovrij heb gemaakt. Vertel mij nou eens waarom je 5x zo veel voor een regiovrije Oppo zou betalen? Over 2 jaar wil iedereen toch een speler die 4K (of 8K) kan afspelen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom je voor deze speler kiest? Persoonlijk vind ik ze veel te duur.
    Ik hoor wel verhalen over dat de service zo geweldig is en dat er nooit iets mee is (tsja, dan heb je die service toch ook niet nodig?) maar ik heb zelf nog nooit problemen met spelers gehad die maar een fractie van een Oppo kosten. Momenteel heb ik een Pioneer BDP-150 van €120 die ik voor €35 regiovrij heb gemaakt. Vertel mij nou eens waarom je 5x zo veel voor een regiovrije Oppo zou betalen? Over 2 jaar wil iedereen toch een speler die 4K (of 8K) kan afspelen.
    Wat denk je van beeldkwaliteit en geluid? Beste argument dat er is.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Wat moet je met een 4K of zelfs een 8K speler...???

    Zolang daar geen tv's voor zijn, en als deze er dan zijn, dan is de prijs voorlopig niet gunstig genoeg.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom je voor deze speler kiest? Persoonlijk vind ik ze veel te duur.
    Ik hoor wel verhalen over dat de service zo geweldig is en dat er nooit iets mee is (tsja, dan heb je die service toch ook niet nodig?) maar ik heb zelf nog nooit problemen met spelers gehad die maar een fractie van een Oppo kosten. Momenteel heb ik een Pioneer BDP-150 van €120 die ik voor €35 regiovrij heb gemaakt. Vertel mij nou eens waarom je 5x zo veel voor een regiovrije Oppo zou betalen? Over 2 jaar wil iedereen toch een speler die 4K (of 8K) kan afspelen.
    Even off-topic. Hoe heb je die Pioneer voor 35 euro regiovrij gekregen, zelf lopen solderen of wat anders?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Even off-topic. Hoe heb je die Pioneer voor 35 euro regiovrij gekregen, zelf lopen solderen of wat anders?
    Ik heb zelf een mod chip gesoldeerd van Rattlebyte
    Maar als je niet kunt solderen zou je dit voor een bescheiden bedrag ook wel door iemand kunnen laten doen. Het stelt niks voor maar je moet wel ervaring hebben en je garantie ben je natuurlijk kwijt.
    Als je echter nog een BDP-150 met 1.02 firmware hebt kun je er nog veel beter een custom firmware op zetten. Die maakt er helemaal een top speler van

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Wat denk je van beeldkwaliteit en geluid? Beste argument dat er is.
    Als je hoge eisen aan analoge uitgangen stelt absoluut.
    Maar de meeste mensen gebruiken alleen HDMI. En verschil in beeldkwaliteit is echt niet 5x beter hoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wat moet je met een 4K of zelfs een 8K speler...???
    Zolang daar geen tv's voor zijn, en als deze er dan zijn, dan is de prijs voorlopig niet gunstig genoeg.
    Ik zeg toch ook "over 2 jaar"?
    Laatst aangepast door Nisei : 16-02-2013 om 12:00

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom je voor deze speler kiest? Persoonlijk vind ik ze veel te duur.
    Ik hoor wel verhalen over dat de service zo geweldig is en dat er nooit iets mee is (tsja, dan heb je die service toch ook niet nodig?) maar ik heb zelf nog nooit problemen met spelers gehad die maar een fractie van een Oppo kosten. Momenteel heb ik een Pioneer BDP-150 van €120 die ik voor €35 regiovrij heb gemaakt. Vertel mij nou eens waarom je 5x zo veel voor een regiovrije Oppo zou betalen? Over 2 jaar wil iedereen toch een speler die 4K (of 8K) kan afspelen.
    Goedkoop is inderdaad anders, maar kwalitatief hoogwaardig is hij buiten twijfel, overigens kan die speler naar 4K upscalen, maar als je over 2 jaar een TV zou hebben van 4K, dan kan die TV ook een minder signaaltje upscalen, maar dat is weer een heel ander verhaal

    Waarom rijd de 1 in een Up en de ander in een vette Audi, beiden brengen je toch van A naar B..... dan heb je nog tussenwegen, zo rijd je nu in een Polo en rijd ik iets van een dikke Audi, maar dan wel met de prijs van een Kia

    Als je bovenstaande nog kan volgen, dan weet je waarom er mensen gaan voor de Oppo, denk dat niemand hem goedkoop heeft genoemd, maar ook niemand is verplicht om hem te kopen

    Bij mij hebben spelers een zwaar leven, heb er dan ook al een paar gehad die net na de garantietermijn de pijp aan Maarten gaven. Toch is er nog zoiets als net dat iets meer willen hebben, zoals geruisloosheid, degelijkheid, de vlotte Updates, fabrikant die luistert naar de wensen van zijn gebruikers, 2HDMI in- en uitgangen voor de gebruikers van oudere receivers..... ach een beetje dat Audi gevoel voor de Kia prijs

    Maar je hebt gelijk het is crisus, dus waarom meer uitgeven dan strikt noodzakelijk.... toch als we allemaal zo zouden denken wordt het alleen maar erger, of zouden die Oppo kopers normaal gesproken de Audi kopers zijn en nu gaan voor de Kia
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Ik ben geinteresseerd geraakt in de Oppo speler. Ik stream echter 95% HD video van mijn Synology NAS en altijd met engelse ondertiteling. Bijna nooit DVD's. Heb nog nooit BlueRay gebruikt en ben het ook niet echt van plan.
    Mijn plasma ondersteund 24Hz : is een Oppo relevant / een verbetering?


    HDMI:EDID found CEA format: code 32, 1920x1080p @ 24Hz
    Panasonic TX-P65VT60E , Yamaha RX-A1010, KEF C85, KEF 70S, Paradigm SE.

  23. #23

    Standaard

    Ik wil mijn blijdschap toch ergens kwijt, dan maar hier! Morgen pik ik bij Franklin mijn OPPO BDP-103EU Regio/Zone vrij op! Flinke investering, maar ben er erg blij mee!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd Coen,
    Mooie aankoop en een topper eerste klas. Een uitgave, maar als je - zoals vele hier - heel veel Blu-ray's en DVD's koopt en kijkt is het gewoon een goede en logische investering waar je veel plezier aan gaat beleven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Van mij ook GEFELICITEERD

    Dat ie je maar heel lang en trouw mag dienen, veel plezier ermee

    Benieuwd naar je ervaringen..... wel even geduld, er is genoeg in te stellen,
    dus even het boekje erbij en eruit halen wat erin zit, veel plezier met instellen.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •