De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: camelcamelcamel.com

  1. #1

    Standaard camelcamelcamel.com

    Het is geen webshop, maar het leunt er wel dusdanig dicht tegenaan dat een topic over deze site (denk ik) onder dit forum hoort.

    Zijn er hier nog meer gebruikers van deze site? Voor degenen die niet weten wat de site inhoud: ze omschrijven het op hun eigen Facebook-pagina als volgt:
    camelcamelcamel monitors the prices of products at Amazon, charts them over time, and provide price drop alerts via email and Twitter.
    Het is een ontzettend handige tool bij het bepalen van het meest geschikte moment van een aankoop op Amazon. Nadat ik er vorige week voor het eerst tegenaan liep ben ik enthousiast gebruiker geworden. Iedere keer als er iets van m'n wishlist onder een bepaald door mij gesteld prijsniveau valt krijg ik daar een berichtje van. Dit gaat me veel geld schelen.

    Of juist geld kosten trouwens: ik merk al wel dat de kooplust, met de gedachte dat je "een koopje niet mag laten lopen", wel wat stijgt met zo'n tool.

  2. #2

    Standaard

    Kan ook op blu-ray.com dit, het nadeel is dat alleen amazon in de gaten wordt gehouden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Ik gebruik de site dagelijks.

    Met de chrome of Firefox plugin komt er automatisch een klein logo in de adresbalk als je op een Amazon site bent en krijg je in een klein apart venster alle prijsinfo.

    Ik gebruik de site sinds oprichting dagelijks.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •