Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.

Standaard dvdcompare.net offline?

De laatste week ofzo was dvdcompare.net offline, maar vandaag lees ik zelfs dat het domein is verlopen....

Erg jammer dit, want ik bezocht deze site veel voor (nu voornamelijk) bluray vergelijkingen. Wie weet een alternatief?

Standaard

das wel heel jammer!!! Gebruikte ik toch heel vaak.
    Ik hoop inderdaad dat er een goed alternatief is!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Standaard

Jammer inderdaad. Gebruikte het vroeger veel voor DVD's. Nu met Blu-ray niet meer.

Standaard

Zeer spijtig
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

De site is overgenomen door DVDBeaver:

This Site is now hosted by DVDBeaver.com- who exists only due to the patronage of its surfers. Please use our Amazon associate links (above) to keep us thriving and support our extensive hosting and bandwidth costs. Thank You!

http://www.dvdbeaver.com/dvdcompare/default.htm

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De site is overgenomen door DVDBeaver:

This Site is now hosted by DVDBeaver.com- who exists only due to the patronage of its surfers. Please use our Amazon associate links (above) to keep us thriving and support our extensive hosting and bandwidth costs. Thank You!

http://www.dvdbeaver.com/dvdcompare/default.htm
    Volgens mij niet, die had ik ook gevonden. dvdcompare is eigenlijk een site van Rewind dus dan zou dat logo er wel gestaan hebben. Plus ze hebben maar 375 vergelijkingen en das natuurlijk wel errug weinig....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij niet, die had ik ook gevonden. dvdcompare is eigenlijk een site van Rewind dus dan zou dat logo er wel gestaan hebben. Plus ze hebben maar 375 vergelijkingen en das natuurlijk wel errug weinig....
    Dat zou kunnen, ik kwam deze tegen, dus dacht dat hij was overgenomen.

375 revieuws zijn idd erg weinig, maar wellicht komen er nog bij?

Standaard

De nieuwe site bevat niet meer de exhaustieve lijst van specificaties, alleen screenshots Toch niet helemaal hetzelfde.

DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Zeker nuttige links (ik was al op zoek naar goede prijsvergelijkers) maar ze zijn nogal prijsgericht. Dvdcompare had mooie overzichten met vergelijkingen tussen specs en transfers, vaak met dvdbeaver links erbij voor echte transfer vergelijkingen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Zeker nuttige links (ik was al op zoek naar goede prijsvergelijkers) maar ze zijn nogal prijsgericht. Dvdcompare had mooie overzichten met vergelijkingen tussen specs en transfers, vaak met dvdbeaver links erbij voor echte transfer vergelijkingen.
    Laat dat nogal maar weg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Erg jammer, heb de site heel vaak bezocht om snel ff te kijken of bepaalde UK of US uitgaven meer extra's hadden dan de NL-versie. Gaat nu dus een stuk omslachtiger worden
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Standaard

Aha, de oude rewind......in de oude DVD tijd zeer vaak gebruikt; voor blu-ray's eigenlijk nooit meer.

Standaard

www.dvdcompare.net is later vandaag weer online. Er was iets misgegaan bij het verlengen van het abonnement bij de provider.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    www.dvdcompare.net is later vandaag weer online. Er was iets misgegaan bij het verlengen van het abonnement bij de provider.
    Hoe kom je aan dit nieuws? De site doet het nl. nog steeds niet.....

Standaard

Ach ja zoveel DVD's koop ik toch niet meer en ik geef toch niet zoveel om specificaties etc. Als de film het maar doet :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ach ja zoveel DVD's koop ik toch niet meer en ik geef toch niet zoveel om specificaties etc. Als de film het maar doet :P
    Ze hebben ook bluray vergelijkingen, even verder kijken dan je neus lang is. Maar als je het allemaal niet boeit dan snap ik niet waarom je reageert en vind ik eerlijk gezegd je bijdrage in dit topic nogal nutteloos.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Goed nieuws. Ga de site weer in de gaten houden
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Standaard

Het duurt allemaal langer dan gedacht. We website zal waarschijnlijk pas op 6 februari weer online zijn.

Standaard

Nog steeds offline. Twitter meldt 15 uur geleden dat ze "morgen" ergens weer online zullen zijn, dus hopelijk vanavond...

Standaard

We zijn meer dan 10 jaar later, maar de vraag is plots terug actueel: is dvdcompare uit de lucht of ligt het aan mij?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    We zijn meer dan 10 jaar later, maar de vraag is plots terug actueel: is dvdcompare uit de lucht of ligt het aan mij?
    Klopt, sinds gisteren volgens mij. Toen ik de specs van North by Northwest 4k wilde checken.
    Ik las op een site dat die NL.subs heeft. Maar dat wil ik eerst zeker weten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten