De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: The Warriors dvd

  1. #1

    Standaard The Warriors dvd

    Ik weet niet juist of dit hier thuishoort maar denk het wel en hoop dat iemand me kan helpen.
    Bij het uitkomen van de Director's cut van The Warriors is er een heel deel met poster uitgekomen.
    Deze zit in het doosje maar het zou niet op de buitenkant vermeld staan denk ik.
    Zou de UK versie zijn,heeft soms iemand meer info over hoe ik erachter kom welke het kan zijn,de meeste op Ebay hebben gesealde exemplaren en gaan die niet openen jammergenoeg

  2. #2

    Standaard

    Zoek eens op youtube. Daar staan genoeg unboxing video's dus misschien ook wel hiervan.

  3. #3

    Standaard

    hele goede tip Pieter maar hij stond er niet tussen,toch niet de versie waar hij zou moeten bijzitten en degene ze hier behandelen heb ik al.

  4. #4

    Standaard

    Heb hier een UK editie van The Warriors - Ultimate Director's Cut voor me liggen. Zit echter geen poster in. Zit alleen een sleave om de dvd. Op de sleave zit een sticker met daarop 'included 7 extra scenes and 4 brand new featurettes'. Die sticker zit niet op de case.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Heb hier een UK editie van The Warriors - Ultimate Director's Cut voor me liggen. Zit echter geen poster in. Zit alleen een sleave om de dvd. Op de sleave zit een sticker met daarop 'included 7 extra scenes and 4 brand new featurettes'. Die sticker zit niet op de case.
    ja deze heb ik ook,denk dat de eerste druk met poster was maar dit staat niet aangegeven op de sleave precies.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •