Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 154 van 154 worden weergegeven.

Discussie: Dredd (3D)

  1. #151

    Standaard

    Het volgende citaat van Highdefdigest belicht een punt van eerdere discussies:

    'Dredd' uses a drab color scheme, creating a world that looks like it's falling apart at the seams. Sickly greens, browns, and oranges dominate. Red is ruddy, so when the blood starts flying, it's not a bright crimson but more of a darker hue. Fleshtones are accurate. Contrast looks pushed, but this was intentional on the part of the filmmakers. This affects whites the most, as they sometimes veer very close to blooming. Blacks are more solid.
    Er was nog al wat kritiek op het hoge contrast niveau, maar dit lijkt dus juist beoogd te zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond het ook wel passen bij de film. Of ik het mooi vond is wat anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het volgende citaat van Highdefdigest belicht een punt van eerdere discussies:



    Er was nog al wat kritiek op het hoge contrast niveau, maar dit lijkt dus juist beoogd te zijn.
    Nee dat is niet de bedoeling voor deze film geweest, want de Nordic 2D versie is wel goed. En deze is speciaal voor 2D. En heeft geen grove ruis en hoge contrasten, en er is meer detail te zien, en de kleuren zijn wel goed. En helaas is de brightness, contrasten van de NL versie nog hoger dan de US versie. Alleen zoals ik al aangaf, ze hadden de US en de NL versie niet de 3D master voor de de 2D moeten gebruiken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-02-2013 om 20:57

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee dat is niet de bedoeling voor deze film geweest, want de Nordic 2D versie is wel goed. En deze is speciaal voor 2D. En heeft geen grove ruis en hoge contrasten, en er is meer detail te zien, en de kleuren zijn wel goed. En helaas is de brightness, contrasten van de NL versie nog hoger dan de US versie. Alleen zoals ik al aangaf, ze hadden de US en de NL versie niet de 3D master voor de de 2D moeten gebruiken.
    De Hollander, je hebt op de vorige pagina's al ruim de tijd genomen om je mening te geven, we weten nu allemaal wat je mening is. Het zou je sieren als je nu niet reageert op elke post die tegenstrijdig is met jouw bevindingen.
    Anders begint het spelletje weer helemaal opnieuw ......

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •