De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Ted [Blu-ray Disc]

  1. #1

    Standaard Ted [Blu-ray Disc]

    Ted

    Een film over de vriendschap tussen mens en levende, grofgebekte teddybeer.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dus inderdaad zoals ik al vreesde zonder de Extended Cut zie er op de Engelse release ook opstaat. Jammer dat die dan weer geen NL subs heeft (zover ik weet).
    En toch komt deze film in onze collectie, aangezien het een van de leukste en beste films van 2012 is.

  3. #3

    Standaard

    Erg leuke film.
    Ik heb de US uitgave.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Mijn vraag is nu: zijn de extra scenes die in de Unrated Cut zitten nu toegevoegd als bonusmateriaal? Zo niet, dan mis je dus iets op de NL versie.

  5. #5

    Standaard

    Gisteren gekeken. Goed bevonden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Mijn vraag is nu: zijn de extra scenes die in de Unrated Cut zitten nu toegevoegd als bonusmateriaal? Zo niet, dan mis je dus iets op de NL versie.
    Nee, de speelduur van de verwijderde scènes zijn op zowel de Amerikaanse als Nederlandse uitgave even lang.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, de speelduur van de verwijderde scènes zijn op zowel de Amerikaanse als Nederlandse uitgave even lang.
    Dus de Amerikaanse versie is de unrated cut, zoals men dat noemt? Dat is dan wel heel bijzonder voor een land dat zo enorm preuts is en altijd tere kinderzieltjes probeert te beschermen. Of niet?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus de Amerikaanse versie is de unrated cut, zoals men dat noemt? Dat is dan wel heel bijzonder voor een land dat zo enorm preuts is en altijd tere kinderzieltjes probeert te beschermen. Of niet?
    Jeetje, zeg. Nogal erg gemakzuchtige excuus om Amerika weer eens er van langs te geven. Waar denk je dat de term 'Unrated Cut' vandaan komt?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus de Amerikaanse versie is de unrated cut, zoals men dat noemt? Dat is dan wel heel bijzonder voor een land dat zo enorm preuts is en altijd tere kinderzieltjes probeert te beschermen. Of niet?
    Dat geldt voor in de bioscoop, op een disc maakt het daar niet meer uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Ik had heel veel zin in deze film, helaas ben ik enorm teleurgesteld. Er viel weinig te lachen en een gemiddelde aflevering van Family Guy is 100x keer leuker. Daarbij het Amerikaanse moraal... Jammer, zo'n film die echt heel leuk had kunnen worden

  11. #11

    Standaard

    Ik vond hem wel aardig maar inderdaad wel iets te "braafjes".
    Gemiddelde family guy aflevering is lomper dan deze film,jammer.....
    this is my boomstick!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •