Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke media player moet ik kopen ?

    Ik ben op zoek naar een mediaplayer. Maar ik heb helemaal geen verstand van deze dingen. Kunnen jullie mij helpen met dit ?

    ik wil zo'n +/- 200 euro aan uit geven.

    hoe is deze?:

    http://www.mediacentershop.nl/produc...i-antenne.html
    Laatst aangepast door lennox-06 : 07-02-2013 om 20:36

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf de Dune HD Max. Een top apparaat, maar voorzien van een blu-ray drive wat het apparaat wat duurder maakt. Daar hebben ze bij Dune de Smart modules voor uitgebracht. Check deze: http://www.mediacentershop.nl/produc...-smart-d1.html

    Geweldig stabiel apparaat. Speelt alles af. Goede ondersteuning dmv firmwareupgrades.

    Verder is de Popcorn Hour A-300 aan te raden. Of, als je geen mediaspeler wilt waar een harddisk ingestopt kan worden, is de Popcorn Hour V8 een aanrader.

    Het is maar net hoe veel en wat je allemaal met de mediaplayer wilt doen. Ga je er echt veel gebruik van maken, ga dan vooral niet voor goedkoop, maar gewoon voor goed. Het is niet fijn als je vaak vastlopers hebt, of slechte firmware releases krijgt. Is het voor heel af en toe iets afspelen, dan zou ik voor een wat goedkoper (basis) model gaan. Ik heb zelf een AcRyan PlayOn HD2 gehad en daar was ik niet tevreden over. Deze werd erg slecht ondersteund en AcRyan kreeg het maar niet voor elkaar een stabiele firmware uit te brengen. Dat is iets waar je wel op moet letten...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 07-02-2013 om 21:07
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een mediaplayer. Maar ik heb helemaal geen verstand van deze dingen. Kunnen jullie mij helpen met dit ?

    ik wil zo'n +/- 200 euro aan uit geven.

    hoe is deze?: