De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Subwoofer ratelt, welke sub raden jullie aan?

    hallo,
    Sedert een paar dagen begint mijn subwoofer enorm te ratelen alsof er iets los zit vanbinnen .
    Ik heb altijd graag de subwoofer horen spelen maar nu ik sedert een half jaar nieuwe wharfedale luidsprekers heb, en ik mijn jbl sub al had voordat ik de wharfedale's aankocht, vindt ik het misschien toch tijd voor een nieuwer (zwaarder) modelleke
    Nu is het een jbl sub uit deze set scs200.5. die samenwerkt met mijn wharfedales (dus ik gebruik enkel de sub uit de set)
    Nu vroeg ik me toch af welke sub ik nu zou kiezen, het mag een van de betere merken zijn ook vraag ik me af hoe zwaar de sub mag zijn in vergelijking met mijn set? de sub staat in een hoek (de 1ne muur is gyproc, en de andere muur is een stenen muur) ook staat hij naast een kast waar al mijn apparatuur inzit.
    opzich vindt ik dat deze sub wel altijd lekker heeft gespeeld, mooi laag maar ik weet dan ook van niet beter want dit is mijn 1ste sub.
    graag wat advies voor welke sub ik zou kunnen kiezen? momenteel staat hij in een kamer van 5 op 5, maar ik hou ook graag wat rekening met de toekomst.

    bedankt
    Yorim

  2. #2

    Standaard

    Aan welk budget zit je überhaupt te denken? Want dat is wel essentieel om ook maar een beetje advies te kunnen geven...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    ik had gedacht aan een 800 á 1000 euro.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yorim Bekijk bericht
    hallo,
    Sedert een paar dagen begint mijn subwoofer enorm te ratelen alsof er iets los zit vanbinnen .
    De vraag is waar het geratel door veroorzaakt wordt. Om daar achter te kunnen komen zou je bvb in de sub zelf kunnen kijken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    SVSound PB12-NSD is een mooie sub voor rond de €800,00

    Ook voor veel minder kun je leuke subs vinden voor de ruimte waarin je nu zit. Ik heb zelf een sub van Mivoc. Het is geen hoogvlieger, maar voor €160,00 vind je niet snel wat beters. Maar voor dat budget wat jij in gedachten hebt kun je vast wat moois vinden. Ook Wharfedale maakt goede subs. Dat is esthetisch misschien weer wat mooier omdat je speakers ook Wharfedales zijn. Zoals bijvoorbeeld de Wharfedale Diamond 10 GX-SUB. Heb je zelf eigenlijk al een hotlist gemaakt?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voor een dergelijk budget kan je zeker een leuke sub scoren.

    Heb zelf een BK XXLS400 en komt op ongeveer 560 €. Nog altijd héél tevreden van hier.

    Kijk ook even naar Auralex Subdude, dit ontkoppelt je sub en maakt echt een wereld van verschil.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •