Hoi mensen, ik ben Knarph (dat spreek je uit als 'Narf') en zit met een probleempje. Al jaren eigenlijk.
Ik maak al heel lang muziek http://music.knarph.nl en wat je je nu niet meer kan voorstellen was twintig jaar geleden nog een groot probleem.
Ik bedoel het opslaan van waardevolle audio voor de lange termijn.
Ik had een oplossing gevonden in het gebruik van van een Betamax video machine, die het geluid opnam door het in FM op een draaggolf te moduleren. (Zoals FM radio)
Uitstekend spec's, transparant geluid en een betrouwbaar medium. Hahaha! Dat laatste dacht ik tenminste totdat die machine ernstig de geest gaf. Ik ben er nooit meer aan toe gekomen om hem van z'n kater te verlossen.

Het lullige is nu alleen wel dat ik wat banden met muziek van mij heb liggen, (geen idee meer wat erop staat ), maar die kan ik dus ook niet kopiëren.

Mijn vraag is nu: is er iemand in het bezit van zo'n HIFI Betamax machine en kunnen we iets afspreken zodat ik die banden weer eens door 'n machine kan halen? Heb ik een flinke stapel praktisch verse Beta banden (HiQ) voor je.

Vriendelijke groeten allemaal van Knarph Heuvelman