De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Foto van je filmboekencollectie

    In navolging van de 'foto van je DVD/BR collectie' nu ook een voor de boeken.

    Ik trap af (onderstaande fotos zijn allemaal aanelkaargeplakt overigens)

    Allereerst de Star Wars sectie:
    Bovenste regel is allemaal naslagwerk/referentieboeken/making of etc. 3 zijn gesigneerd: Doug Chiang (Art of TPM-tevens met een tekening van een Battledroid), Ralph McQuarrie (Art of SW Galaxy) en Steve Sansweet (From concept to screen to collectible)
    Zelfde geldt voor de 2e regel; deze is aangevuld met graphic novels en wat andere boeken. De originele comic reeks uit de jaren 80 heb ik ook; staat niet in de kast maar zit in een doos, net als een aantal novels.
    De 3e regel betreft een aantal novels die wel in de kast staan en de (op 6 na) complete reeks officiele amerikaanse fanclubbladen (Bantha Tracks/Lucasfilm magazine/Star Wars Insider); de ontbrekende delen stammen uit de jaren 70). Als laatste diverse persmappen (US, Japan), wat kinderboeken etc.



    Deze boeken passen niet goed in de kast en staan er 'op de zijkant' in:
    De 2 Chronicle boeken en de gelimiteerde luxe uitgave van Sculpting a Galaxy welke is gesigneerd door Lorne Peterson van ILM en diverse replicas bevat (Death Star, Landspeeder) alsmede een DVD met fotos.

    De boxen van de 3 Masterpiece editions passen ook al niet....de boeken staan wel in de kast, de boxen elders



    Vervolgens mn bescheiden Star Trek collectie:



    De algemene sectie: eerst het grote Potter-boek, dan een zwik Indiana Jones, dan wat Disney, wat FX, een aantal boeken van diverse films/series en als laatste LotR.


  2. #2

    Standaard

    Bij deze de foto's van mij bescheiden film boek collectie, als enige ontbreekt : the Making of Star wars die ik aan iemand uitgeleend heb

    [/IMG]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •