De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Game of Thrones: Seizoen 2

    Net bij Wehkamp besteld en hierbij de kortingscode gebruikt die je als Facebook gebruiker op facebook kunt vinden(nee ik heb geen facebook, heb de code gekregen van een gebruiker )

    Prijs zonder code:

    €35,99

    Prijs met de korting:

    €25,99

    Bedenk wel dat er regels zijn voor het gebruik:

    Geldig op je bestelling van 07-02-2013 t/m 21-02-2013


    De korting wordt uitgereikt aan iedere besteller van wehkamp.nl die de kortingscode invult tijdens het bestelproces bij onderdeel ‘betalen'


    De korting is niet geldig voor boeken, cd’s, cadeaubonnen en G-Star RAW


    Maximaal 1 code per wehkamp.nl klant


    Medewerkers van Wehkamp B.V. zijn van deelname uitgesloten


    Bij een vermoeden van fraude behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om de kortingscode niet in mindering te brengen op het rekeningoverzicht


    De waardebon is geldig bij een minimale besteding van 25 euro


    Directe dan wel indirecte uitbetaling van de kortingscode is verboden


    Iedere kortingscode is voorzien van een unieke code en wordt slechts eenmaal verstrekt


    Per Facebook account is één code te bemachtigen


    Iedereen die gebruik maakt van de kortingscode gaat akkoord met deze actievoorwaarden.


    Zo, denk ook nog aan de verzendkosten, waren in mijn geval €1,95, heb gelijk Dredd ook aangeschaft
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    Bij afhalen via een servicepoint DHL ben je NOG goedkoper uit, want ik betaalde 24,34 euro.

  3. #3

    Standaard

    Amazon.com: € 28,37 met de huidige koers (incl. verzending, regio vrij met NL subs volgens Blu-ray.com)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Amazon.com: € 28,37 met de huidige koers (incl. verzending, regio vrij met NL subs volgens Blu-ray.com)
    Is dat met de goedkoopste verzendmethode en kans op douane of al met van te voren in rekening gebracht heffingen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is dat met de goedkoopste verzendmethode en kans op douane of al met van te voren in rekening gebracht heffingen?
    Dan heb ik met de couponcode van Wehkamp goedkoper, voor 24,34 euro...!!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dan heb ik met de couponcode van Wehkamp goedkoper, voor 24,34 euro...!!!
    Krijg je ook een goedkope keepcase met slipcase errond inplaats van dit voor € 4 meer

    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Krijg je ook een goedkope keepcase met slipcase errond inplaats van dit voor € 4 meer

    Wie zegt dat jij juist die boxset krijgt...???
    Volgens mij alleen weer voor USA, meestal standaardfoto.

    Maar: Dat maakt voor mij niet uit, omdat je dan elk seizoen een andere stijl boxset krijgt, en dat vind ik ook niets.

    Voor zo'n serie moet er wel een eenheid in zijn, want er komen hierna nog 7 boxsets uit, ( op basis van 9 seizoenen ).
    Laatst aangepast door langejan : 18-02-2013 om 17:18

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wie zegt dat jij juist die boxset krijgt...???
    Volgens mij alleen weer voor USA, meestal standaardfoto.

    Maar: Dat maakt voor mij niet uit, omdat je dan elk seizoen een andere stijl boxset krijgt, en dat vind ik ook niets.

    Voor zo'n serie moet er wel een eenheid in zijn, want er komen hierna nog 7 boxsets uit, ( op basis van 9 seizoenen ).
    Ik heb hem dan ook besteld in de USA.
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Voor de BENELUX worden deze boxsets nooit zo uitgebreid uitgebracht omdat er te weinig afnemers zijn...helaas, en ik heb geen creditcard.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Voor de BENELUX worden deze boxsets nooit zo uitgebreid uitgebracht omdat er te weinig afnemers zijn...helaas, en ik heb geen creditcard.
    Er zijn vele prepaid CC mogelijkheden, zou dus geen probleem mogen zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan
    Maar: Dat maakt voor mij niet uit, omdat je dan elk seizoen een andere stijl boxset krijgt, en dat vind ik ook niets.

    Voor zo'n serie moet er wel een eenheid in zijn, want er komen hierna nog 7 boxsets uit, ( op basis van 9 seizoenen ).
    Als je dit bericht moet geloven, krijgt Nederland ook eerst de uitgebreide editie, wat dus slecht nieuws is voor jou. Dan moet je even wachten tot die uitverkocht is, dan komt vanzelf de standaard versie.

    Het gaat weer trouwens helemaal off topic in de pricewatch, misschien kun je beter hier kwijt?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je dit bericht moet geloven, krijgt Nederland ook eerst de uitgebreide editie, wat dus slecht nieuws is voor jou. Dan moet je even wachten tot die uitverkocht is, dan komt vanzelf de standaard versie.

    Het gaat weer trouwens helemaal off topic in de pricewatch, misschien kun je beter hier kwijt?
    Ik heb sterk het idee: dat wat je op de foto ziet 2 versch. boxen ziet, zowel die van blu ray als dvd. En eerst zien dan geloven, want ook qua verpakking
    kan altijd nog veranderd zijn/worden.

  13. #13

    Standaard

    Eerste foto is van de DVD, tweede van de blu-ray.
    Zie ook de tekst:
    Vanaf 6 maart verkrijgbaar op 5-disc DVD set en als exclusief verpakte 5-disc Blu-ray Disc boxset boordevol bonusmateriaal!

  14. #14

    Standaard

    Dan hebben wij heel veel papier en karton voor een kleinere blu ray box set t.o.v. DVD Box, en dat maar voor 24,34 euro...wow!!

  15. #15

    Standaard

    En opnieuw, enkel prijzen heren, hier kan over gediscussieerd worden in het desbetreffende topic.

  16. #16

    Standaard

    Nu $ 29,99 excl. verzendkosten @ amazon.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    €32.90 in MM Zwijnaarde voor de boxset met reguliere cover en als ik me niet vergis deel 1 + 2 voor €59.90.
    Laatst aangepast door PaarseGiraf : 11-03-2013 om 16:28

  18. #18

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •