De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vhs video overzetten op dvd

    Hallo, ik heb onlangs een dvd-recorder gekocht met de bedoeling om oude videobanden over te zetten op dvd. Ik kocht dvd+rw schijfjes van de hema. Na het overzetten bleef het gekopiëerde materiaal haperen tijdend het afspelen in de dvd-recorder. Elke keer stond het beeld stil en ging dan weer een stukje verder. Ik ben gaan navragen bij Foto-Klein en die vertelde mij dat sommige dvd discs niet goed pakten. Hij verkocht mij dvd+rw discs van TDK. Ook deze bleven steken en haperen.
    Als ik gewone cd's of gekochte dvd films afdraai dan gaat dat probleemloos, dus het ligt niet aan de recorder lijkt mij...
    Is er iemand die het zelfde probleem hebt en daar misschien de oorzaak voor heeft?
    Gr. Theo

  2. #2

    Standaard

    Jazeker: Geen DVD+RW of -RW meer gebruiken, maar gewoon -R of +R.

    Blijken die er ook last van te hebben, dan terug naar de winkel met je schijfjes en/of je recorder.

  3. #3

    Standaard

    En de DVD altijd finaliseren, maar ik neem aan dat jouw DVD Recorder dat automatisch doet.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik heb nooit problemen met het afspelen van DVD+ of - RW. Ik heb een aantal DVD-spelers thuis en die + of - RW pakt de ene speler wel goed en de andere niet. Geldt ook voor + en - R. Met normale DVD's hebben de spelers dan weer geen probleem. Het kan dus ook aan je DVD-speler liggen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Ik heb nooit problemen met het afspelen van DVD+ of - RW. Ik heb een aantal DVD-spelers thuis en die + of - RW pakt de ene speler wel goed en de andere niet. Geldt ook voor + en - R. Met normale DVD's hebben de spelers dan weer geen probleem. Het kan dus ook aan je DVD-speler liggen.
    Niet wanneer deze net gekocht is, zoals de TS aangeeft. Nouja, enkel bij uitzondering in het geval van een foutief exemplaar. Maar dat is dan ook sporadisch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •