Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 95 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Fast & Furious 7

  1. #76

    Standaard

    Super Bowl spot:


  2. #77

    Standaard

    Echt ziek veel actie! Heerlijk in IMAX!
    The future is Blu

  3. #78

    Standaard

    Je zit toch met een dubbel gevoel bij die film lijkt me : Kijken naar racende auto's, en wetende dat Paul Walker er niet meer is.

    Lijkt mij tenminste dat bijna iedereen dat heeft.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je zit toch met een dubbel gevoel bij die film lijkt me : Kijken naar racende auto's, en wetende dat Paul Walker er niet meer is.

    Lijkt mij tenminste dat bijna iedereen dat heeft.
    Dat heb je echt verkeerd. Iedereen is anders, dus denk niet dat als jij een bepaald gevoel, mening of gedachte hebt dat iedereen dat dan ook heeft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je zit toch met een dubbel gevoel bij die film lijkt me : Kijken naar racende auto's, en wetende dat Paul Walker er niet meer is.

    Lijkt mij tenminste dat bijna iedereen dat heeft.
    Je kan toch gewoon kijken en denken van o dat was een toffe acteur.Denk dat de beste man liever een blije kijker heeft.

    Natuurlijk zou ik willen dat Jimi Hendrix er ook nog was maar ja zo is het leven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-02-2015 om 19:38

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je kan toch gewoon kijken en denken van o dat was een toffe acteur.Denk dat de beste man liever een blije kijker heeft.

    Natuurlijk zou ik willen dat Jimi Hendrix er ook nog was maar ja zo is het leven.
    Ik vond het en vind het nog steeds een toffe acteur, waarvan ik zijn films graag zag, en ik ga zeker genieten van de film.

    Jammer dat hij er niet meer is, maar helaas is dat niet meer terug te draaien, wat wel kan is blijven genieten van wat ie ons heeft achtergelaten. En dat ga en blijf ik altijd doen.

  7. #82

  8. #83

    Standaard

    Een nieuwe tv-spot:


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een nieuwe tv-spot:

    Heerlijk toch zo over de top.

  10. #85

    Standaard

    Scoort voorlopig precies behoorlijk goed. Momenteel 85% fresh op Rotten Tomatoes en 8,7 op imdb.

  11. #86

    Standaard

    Gisteren gezien, moet eerlijk zeggen dat de film me wat tegenviel. De eerste helft was prima, maar daarna werd het steeds meer en meer iets wat leek op Mission: Impossible.
    Ondanks dat er aan spektakel geen gebrek was, voelde de film voor mij toch een beetje aan de lange kant.

    Nu kan het best zijn dat men na de dood van Paul Walker het script zo is herschreven dat ze het meeste beeldmateriaal van hem konden gebruiken, maar dit is natuurlijk pure speculatie van mijn kant.

    Helaas zag ik nu veel meer CGI-gebruik en was het in sommige scènes overduidelijk dat de acteurs voor een green screen stonden.
    Iets waar ik met deel 6 geen last van had, ook die heb ik toen in de bioscoop gezien en inmiddels meerdere malen thuis op Blu-ray. Laatste keer was eergisteren.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Scoort voorlopig precies behoorlijk goed. Momenteel 85% fresh op Rotten Tomatoes en 8,7 op imdb.
    De beste tot nu als het om reviews gaat denk.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Scoort voorlopig precies behoorlijk goed. Momenteel 85% fresh op Rotten Tomatoes en 8,7 op imdb.
    Vin Diesel gaat er daarom ook vanuit dat de film een Oscar gaat winnen. Klik

  14. #89

    Standaard

    De film doet het ook goed aan de kassa.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=42303

    De Blu-ray release staat bij Bol op 12-08-2015.[Paar dagen geleden stond de release nog op eind Juli dus de nieuwe datum kan best wel eens kloppen]
    http://www.bol.com/nl/p/fast-and-fur...0000036295861/
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2015 om 10:39

  15. #90

    Standaard

    Ik vond de film erg goed, en eerlijk gezegd leek het mij dat Paul Walker de film gewoon volledig heeft af kunnen maken.

    Ik heb niet kunnen zien welke scene van hem, niet de echte Paul Walker zou zijn.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vond de film erg goed, en eerlijk gezegd leek het mij dat Paul Walker de film gewoon volledig heeft af kunnen maken.

    Ik heb niet kunnen zien welke scene van hem, niet de echte Paul Walker zou zijn.
    Dat zal de kunst zijn geweest van Weta Digital.

  17. #92

    Standaard

    Zijn twee broers hebben ook scenes overgenomen. En er is oud ongebruikt materiaal gebruikt van de vorige films.
    Hoeveel dat is: geen idee.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn twee broers hebben ook scenes overgenomen. En er is oud ongebruikt materiaal gebruikt van de vorige films.
    Hoeveel dat is: geen idee.
    Misschien een leuke extra voor de Blu-ray.

  19. #94

    Standaard

    I liked it!

    In IMAX was hij super en voor mij de beste dan wel 1 van de beste uit de series. Enkele dingen klopte niet helemaal, maar ach voor een "hoofd-leeg-gewoon-kijken"-film was het 1 en al goede actie.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #95

    Standaard

    Ik heb hem vorige week ook gezien. Je krijgt wat je verwacht. Niet minder maar wél meer. Heerlijk over the top. Er zitten een paar actiescènes in die fantastisch zijn gefilmd en gemonteerd. Dat is ook een kunst. 7/10


Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •