De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mijn subwoofer doet het niet meer wat moet ik doen?

    hallo allemaal ik ben nieuw op deze site en ik heb een vraag. ik heb een subwoofer genaamt http://nl.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=27&product=9026 maar hij is 2e hands en hij deed het eerst nog. maar vandaag doet hij het niet meer. en hij is ook niet ontploft. waar zou het dan aan kunnen liggen.

    groeten thieso en bedankt alvast voor de reaties

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst welkom op dit forum. Als de subwoofer niks meer doet, ben ik bang dat hij stuk is. Echter doen de speakers zelf het nog wel? Ik neem aan dat hij analoog is aangesloten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard Subwoofer met rookpluimpje

    Hallo,
    Ik kocht kortgeleden een subwoofer via internet.
    Harman kardon TS2BQ.
    Toen ik de stekker in het stopkontakt stak, kwam er spontaan een rookpluimpje uit de switch van de level!!!
    Natuurlijk direkt de stroom er af.Na het def. aansluiten geen probleem meer, maar ook geen geluid.
    Hoe is de achterkant te openen van de subwoofer?

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat je het beter kunt laten onderzoeken. Het kan zijn dat er maar een paar een onderdelen stuk zijn en dat niet de hele module vervangen hoeft te worden zoals bij service-centra vaak gebeurt.

    Als je het zelf wilt onderzoeken, dan hoef je vaak alleen de schroeven waarmee de module aan de kast is bevestigd te verwijderen. Het kan zijn dat je eerst de woofer los moet maken om in de kast te kunnen kijken of de module nog meer bevestigingspunten heeft.

    Het beste is nog steeds om het door een reparateur te laten doen, want die kijkt vaak verder dan de onderdelen die defect zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Murdock23 Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik kocht kortgeleden een subwoofer via internet.
    Harman kardon TS2BQ.
    Toen ik de stekker in het stopkontakt stak, kwam er spontaan een rookpluimpje uit de switch van de level!!!
    Natuurlijk direkt de stroom er af.Na het def. aansluiten geen probleem meer, maar ook geen geluid.
    Hoe is de achterkant te openen van de subwoofer?
    Via internet

    Nieuw?

    Zit er nog garantie op?

    BQ, afkorting van Barbecue

    Hier ook zo'n gevalletje, weet je wat je ongeveer kan aantreffen:




    De Subs van H&K hebben helaas een niet al te beste naam op het gebied van degelijkheid, hoop dat de schade meevalt en dat je nog een soort van garantie hebt, immers kortgeleden gekocht.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •