De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard slatersdvd.co.uk betrouwbaar?

    http://www.slatersdvds.co.uk

    wie heeft er van deze webwinkel gehoord en weet of deze dvdshop betrouwbaar is?

  2. #2

    Standaard

    nooit van gehoord om eerlijk te zijn
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  3. #3

    Standaard

    Als ik me niet vergis, is Slaters een vrij nieuwe webwinkel. Trouwens lijkt hun "Free Shipping Worldwide"-logo verdacht veel op het logo dat DVDBoxOffice lange tijd gebruikte. Om mysterieuze redenen hanteren zij echter sinds een week of twee een nieuw lay-out tesamen met een nieuw "Free Shipping Worldwide"-logo. Hmmm... ronduit verdacht

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Als ik me niet vergis, is Slaters een vrij nieuwe webwinkel. Trouwens lijkt hun "Free Shipping Worldwide"-logo verdacht veel op het logo dat DVDBoxOffice lange tijd gebruikte. Om mysterieuze redenen hanteren zij echter sinds een week of twee een nieuw lay-out tesamen met een nieuw "Free Shipping Worldwide"-logo. Hmmm... ronduit verdacht
    Ja? En wat wil je daarmee zeggen....?!?!
    Robert.

  5. #5

    Standaard

    dus betrouwbaar of niet?

    heb je er wel eens besteld gerrit?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Ja? En wat wil je daarmee zeggen....?!?!
    Wat ik ermee wil zeggen is dat de winkel vrij nieuw is, wat wil zeggen dat er nog niet zo erg veel mensen ervaring mee hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    heb je er wel eens besteld gerrit?
    Nee helaas...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Wat ik ermee wil zeggen is dat de winkel vrij nieuw is, wat wil zeggen dat er nog niet zo erg veel mensen ervaring mee hebben
    Uit je tekst op te maken bedoelde je het anders... Nogal negatief, maar nergens op gebaseerd. Ja, op een logo...

    IK hou niet van zulke verdachtmakingen zonder gronden.
    Robert.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Uit je tekst op te maken bedoelde je het anders... Nogal negatief, maar nergens op gebaseerd. Ja, op een logo...

    IK hou niet van zulke verdachtmakingen zonder gronden.
    soms zijn dat soort dingen op het net wel aanwijzingen dat je op moet passen..
    Geen bewijs, maar wel iets dat de alarmbellen kan doen afgaan... oppassen dus...
    Betekent niet dat die site perse slecht is natuurlijk, maar ik zou de kat even uit de boom kijken... hoe zijn de prijzen? normaal? duur? goedkoop? verdacht laag?
    Allemaal dingen die je bij een onbekende site in gedachte moet houden...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Uit je tekst op te maken bedoelde je het anders... Nogal negatief, maar nergens op gebaseerd. Ja, op een logo...

    IK hou niet van zulke verdachtmakingen zonder gronden.
    Nogal negatief? Naar mijn indruk kon mijn post niet al te serieus overkomen en was vooral beladen met ironie.
    Verdachtmakingen? Ik ken de desbetreffende winkel nauwelijks en ben de laatste op aarde die dergelijke vooroordelen zou hebben en uitspreken.

    Getuige de smilies kan ik je alleen maar vertellen dat je mijn eerdere post veels te serieus hebt opgevat

    Edit. En ik ben het helemaal met ToolkiT eens!

  10. #10

    Standaard

    Al of niet betrouwbaar, wie wil daar bestellen:

    Batman (hier best buy titel voor rond de 10 euro): 8,99 pond oftewel een kleine 15 euro

    LOTR: 16,99 pond!!!! (is een dikke 27 euro).

    Dus wat mij betreft: laat maar.......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt

    Batman (hier best buy titel voor rond de 10 euro): 8,99 pond oftewel een kleine 15 euro

    LOTR: 16,99 pond!!!! (is een dikke 27 euro).

    Dus wat mij betreft: laat maar.......
    Bestel je dan wel bij play?
    Batman: Oké £1 duurder
    LOTR: zelfde prijs

    Als je een winkel gaat beoordelen op de prijzen van 2 DVD, ben inderdaad al vlug uitgekeken.

    Wie weet heeft die winkel toch een aantal andere interessante aanbiedingen.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  12. #12

    Standaard

    vond lotr 4-disc interessant, aangezien deze 20,99 - 1 gbp(introkorting) wel interessant. is omgerekend 31 euro ofzo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •