Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Qua Engelse comedy:
    --------------------
    - Coupling (vergelijkbaar met Friends, alleen directer en wat minder 'makkelijke' humor. Net iets meer nadenken)
    - Chef! (al wat ouder, over een kok die zijn personeel wat hardhandig aanpakt)
    - The IT-Crowd was ook wel leuk

    Nu - Amerikaans:
    ----------------
    - New Girl (zit nu in seizoen 2)
    Eindelijk iemand die Coupling noemt! Brilliant vind ik die en velen malen leuker dan Friends. Jammer dat er maar 4 seizoenen van zijn en dat in het laatste seizoen de acteur die Jeff speelt is vervangen door een iets minder grappig personage (maar net zo gek als Jeff). Overigens heb ik het hier over de UK-versie en niet de VS-versie die echt waardeloos is!

  2. #27

    Standaard

    Inderdaad dat Jeff weg ging en Oliver er bij kwam was minder, doch heeft die ook wel leuke afleveringen gebracht (met Jane). Zolang Patrick er in bleef vond ik het goed. Dat was een goed geschreven karakter, terwijl hij eigenlijk weinig inhoud had (zijn kast des te meer).
    Ik heb ooit 10 minuten gezien van 1 van de Amerikaanse afleveringen en ik had daarvoor nog nooit zoiets slechts gezien. Het was op geen enkel vlak leuk, niet eens in vergelijk met Coupling-UK, maar gewoon vergeleken met alle comedies.

    Friends is ook heel goed, maar wel laagdrempeliger (daardoor een groter bereik). Niet dat Coupling zo uber ingewikkeld is, maar Friends was makkelijke humor. Terwijl coupling wat beter in elkaar steekt, geloofwaardiger is en je kan je er beter in verplaatsen (tot op zekere hoogte). Als ik Friends een 7,5-8 zou geven, zou ik Coupling toch wel een 9 of 9,5 willen geven.
    Laatst aangepast door lockedfor : 01-03-2013 om 14:39
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Inderdaad dat Jeff weg ging en Oliver er bij kwam was minder, doch heeft die ook wel leuke afleveringen gebracht (met Jane). Zolang Patrick er in bleef vond ik het goed. Dat was een goed geschreven karakter, terwijl hij eigenlijk weinig inhoud had (zijn kast des te meer).
    Ik heb ooit 10 minuten gezien van 1 van de Amerikaanse afleveringen en ik had daarvoor nog nooit zoiets slechts gezien. Het was op geen enkel vlak leuk, niet eens in vergelijk met Coupling-UK, maar gewoon vergeleken met alle comedies.

    Friends is ook heel goed, maar wel laagdrempeliger (daardoor een groter bereik). Niet dat Coupling zo uber ingewikkeld is, maar Friends was makkelijke humor. Terwijl coupling wat beter in elkaar steekt, geloofwaardiger is en je kan je er beter in verplaatsen (tot op zekere hoogte). Als ik Friends een 7,5-8 zou geven, zou ik Coupling toch wel een 9 of 9,5 willen geven.
    Mooi toelichting waarin ik me helemaal kan vinden!
    Misschien dat de topicstarter deze serie ook meeneemt?!
    Laatst aangepast door NickM : 01-03-2013 om 16:59

  4. #29

    Standaard

    Kreeg ik buiten het forum nog de tip (omdat ik Two and a half men Met Charlie leuk vind): Anger Management.

    Is dat wat?

    Pff, wat een keuzes. Gelukkig zijn de meeste comedy series met afl tussen de 20 en 30 minuten. Maar kinderen, werk andere hobbies. Lachen. Ik ga gewoon enkele proberen zoals ik zei, maar genoeg om uit te putten zo te zien.

    Coupling, ooit wel eens iets over gelezen. Ik ga sommigen gewoon de 1e enof 2,3 afl kijken en kijken of ik er een klik mee heb.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Kreeg ik buiten het forum nog de tip (omdat ik Two and a half men Met Charlie leuk vind): Anger Management.
    Heb de eerste aflevering toevallig gezien deze week. Vond het wel aardig, al ben ik bang dat de serie erg veel gedragen gaat worden door Charlie. Two and a half men werd dat grotendeels ook, maar werd ook gedragen door een aantal andere karakters.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •