De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Auto set up panasonic p50ut50

    Hey!

    Sinds een aantal maand heb ik bovenvermeld toestel in huis en ben er zeer tevreden over. Op 1 minpuntje na dan. Bij het opstarten komt er telkens weer de melding: no channel found, please check aerial or local signal availability. Press OK to start auto set up.

    Het is logisch dat er geen signaal is want de tv komt via de digicorder binnen en die gaat via hdmi. Ik heb reeds aangeduid dat hij bij opstarten rechtstreeks naar dat kanaal gaat maar dit doet hij niet. Ik vind het nogal irritant om telkens te starten met een 'foutmelding'. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je zou de analoge kanalen kunnen opzoeken, dan krijg je die melding niet meer. Het is wel een bekende issue. Heb wel eens een andere oplossing gelezen elders, mocht ik die terug kunnen vinden dan laat ik het weten. Ik zelf heb naast de Horizon van UPC ook de C.I. module. Ik krijg ook geen melding meer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je zou de analoge kanalen kunnen opzoeken, dan krijg je die melding niet meer. Het is wel een bekende issue. Heb wel eens een andere oplossing gelezen elders, mocht ik die terug kunnen vinden dan laat ik het weten. Ik zelf heb naast de Horizon van UPC ook de C.I. module. Ik krijg ook geen melding meer.
    Ik dacht dat de oplossing iets van doen had met bijvoorbeeld een oude VCR die nog via antenne afspeeld en die op laten zoeken door de TV.....

    Toch begrijp ik niet als je TV eenmaal die autosetup hebt laten doen je geen keuzemogelijkheid krijgt om te melden dat je niet werkt via de antenne ingang...
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb een module in de tv gestoken en dan duurt het een tijd voordat ik de zenders doorkrijg. Een beetje vreemd als je het mij vraagt, of komt dit bij meer merken voor?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik dacht dat de oplossing iets van doen had met bijvoorbeeld een oude VCR die nog via antenne afspeeld en die op laten zoeken door de TV.....

    Toch begrijp ik niet als je TV eenmaal die autosetup hebt laten doen je geen keuzemogelijkheid krijgt om te melden dat je niet werkt via de antenne ingang...
    Dat doet hij ook wel, maar je krijgt dan vaak eerst een tel dvb of ruis te zien alvorens hij naar de goede input schakeld. Het heeft natuurlijk ook met de handshake te maken. Ik heb daar een tijdje met iemand van het HTforum mee gestoeid om het bij hem goed te krijgen. Ik heb een dvb-c module naast mijn horizon. Ook ik krijg vluchtig de dvb input te zien, maar omdat die zwart beeld geeft, merk ik het niet echt op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Heb nog geen tijd gehad om iets te testen (problemen met de digicorder). Ik ga morgen trachten de kabel rechtstreeks in de tv te pluggen, de setup te laten lopen en dan opnieuw via de digicorder werken. Mss moet hij het gewoon eens doorlopen om er mee op te houden
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat denk ik ook, maar ik zal het nog eens opzoeken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •