Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 567 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Exclamation Het grote AllesOverFilm "lucht je hart" topic

    Het grote AllesOverFilm "lucht je hart" topic.

    In navolging van het sluiten van het beleidtopic, openen we hier graag een nieuw topic waar iedereen zijn opmerkingen kwijt kan over alles wat AllesOverFilm betreft. Een soort "Lucht je hart topic". Het geeft ons de mogelijkheid centraal te reageren of naar te verwijzen als dit soort discussies in andere topics worden gevoerd. In principe kun je hier alles melden wat je dwars zit, waar je op of aanmerkingen over hebt of waar je het niet mee eens bent, je moeite hebt met berichten en uitlatingen van een bepaald lid enz.. Echter vragen wij wel dat berichten met het nodige respect worden geplaatst. De gouden regel is: Lucht je hart, maar tel tot tien en denk altijd eerst na over wat je post. Omdat wij natuurlijk goed begrijpen dat in dit topic de gemoederen soms hoog op kunnen lopen lijkt het ons dus ook verstandig de volgende voorwaarden op te stellen.

    • Het is niet toegestaan grof taalgebruik te hanteren of elkaar voor alles uit te maken. Berichten waar op de man wordt gespeeld of te persoonlijk zijn, zullen worden verwijderd met verwijzing van deze voorwaarden.
    • Uiteraard is enige discussie als gevolg van geplaatste berichten onvermijdelijk, maar het is niet de insteek van dit topic. Als opmerkingen persoonlijk of puur tussen twee leden gaan, zullen we die uiteindelijk vragen dit via PM of elders te voeren. Maar een gezonde algemene discussie over een (hot) item of opmerking is natuurlijk prima, mits het niet eindeloos en oeverloos door blijft gaan. Wij zullen gepaste afstand houden in de discussie zolang er voor ons geen uitdrukkelijk aanleiding is.
    • In principe kun je je ei kwijt over alles wat met AllesOverFilm in het algemeen te maken heeft. Vragen, opmerkingen, klachten kun je hier dus kwijt. Maar gaarne indien het om een voorval in een bepaald topic gaat een link vermelden zodat wij in één oogopslag kunnen zien waar het om gaat.
    • Uiteraard is het ook mogelijk om iets via PM bij een moderator aan te kaarten als je dat niet openbaar wilt doen. Echter omdat niet alle moderators evenveel online zijn kun je dat het beste naar alle moderators richten, zodat iets zo efficïent mogelijk behandeld kan worden. Maar wederom de insteek van dit topic is om je hart te luchten en zo kunnen anderen delen in die mening.
    • Maar het allerbelangrijkste is dat wij graag zien dat iedereen elkaar met het nodige respect behandelt en op dezelfde wijze van repliek voorziet.

    Laten we op deze manier samen zorg dragen voor een mooi forum. Nu en in de toekomst

    Met vriendelijke groet,
    De Crew van AllesOverFilm
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 06-12-2017 om 14:51 Reden: Toch maar eens tijd om de 'nieuwe' naam te gaan gebruiken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.... Oh laat maar, niet meer nodig....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.... Oh laat maar, niet meer nodig....
    TylerDurden heeft zojuist bewezen dat hij tot 10 kan tellen.

  4. #4

    Standaard

    Ik zou toch ook met klem willen verzoeken dat klachten over specifieke posters in PMs naar de moderators worden gestuurd. Ik vond het vorige "beleid" topic meer een soort klikhoek waar mensen steeds weer kwamen zaniken over specifieke medeposters. Zo ontstonden er discussies over mensen achter hun rug om waar ik persoonlijk grote moeite mee heb. Het komt de sfeer ook helemaal niet ten goede.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #5

    Standaard

    Van de andere kant is een openbare discussie in veel gevallen nuttig vanuit het oogpunt van sociale controle. Vaak is het goed om eens iets in de groep te gooien, waarbij het wel zo makkelijk is om de aanleiding gewoon te vermelden. Meestal is dat de manier waarop een of meerdere leden zich gedragen.

    Zo lang het maar niet te zeer op de man wordt gespeeld zie ik het probleem niet zo. En als het de spuigaten uitloopt, kunnen de moderatoren ingrijpen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik zou toch ook met klem willen verzoeken dat klachten over specifieke posters in PMs naar de moderators worden gestuurd. Ik vond het vorige "beleid" topic meer een soort klikhoek waar mensen steeds weer kwamen zaniken over specifieke medeposters. Zo ontstonden er discussies over mensen achter hun rug om waar ik persoonlijk grote moeite mee heb. Het komt de sfeer ook helemaal niet ten goede.
    Opzicht is dat een legitiem punt. Aan de ene kant (zoals mark T terecht zegt) zou je kunnen zeggen dat dit topic daar ook voor is, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige als klikken overkomt.

    Het nadeel van één moderator contacten is dat niet elke moderator altijd online is. Je zult dan alle moderators moeten benaderen met het risico dat meerdere erop reageren. Nu lezen we iets en kunnen daar onderling eerst over discussïeren en bepalen of acties überhaupt nodig zijn. Een link naar een bepaald topic zou bijvoorbeeld ook genoeg kunnen zijn zonder namen te noemen. De moderator die het ondervangt kan dan reageren of actie ondernemen. Maar iedereen doet dat weer op een andere manier. Het blijft lastig om dat te gaan bepalen voor ieder lid, omdat iedereen weer anders denkt en beweegt. Maar soms is het al zo overduidelijk, dat als men al aanhaald wat er aan de hand is, het vaak al vanzelf wijst om wie het gaat.

    Neemt niet we dat het topic juist is om je hart te luchten of iets aan te kaarten. Wij willen ook niet teveel censuur opleggen. De ene zal het als kinderlijk klikken ervaren. De andere als meehelpen het forum zo prettig mogelijk te houden. Nogmaals, als het met het nodige respect voor elkaar gebeurt zal het wellicht meevallen. Maar wel iets voor ons om over na te denken en goed dat je het aanhaald.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    ik kom niet vaak meer op dit forum voornamelijk omdat nogal wat discussies / topics mij niet of minder interesseren (verpakkingen etc) en omdat een groot deel van de releases (van de benelux distributeurs) die aan bod komen van ondermaatse kwaliteit zijn. er zijn genoeg nitwits die steeds op dezelfde nagel blijven kloppen (wat op zich niets uithaalt) maar toch krijg ik soms ook de indruk dat er mods zijn die ingrijpen omwille van commerciële belangen en die derhalve de objectiviteit of de vrijheid van meningsuiting uit het oog verliezen.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    ik kom niet vaak meer op dit forum voornamelijk omdat nogal wat discussies / topics mij niet of minder interesseren (verpakkingen etc) en omdat een groot deel van de releases (van de benelux distributeurs) die aan bod komen van ondermaatse kwaliteit zijn. er zijn genoeg nitwits die steeds op dezelfde nagel blijven kloppen (wat op zich niets uithaalt) maar toch krijg ik soms ook de indruk dat er mods zijn die ingrijpen omwille van commerciële belangen en die derhalve de objectiviteit of de vrijheid van meningsuiting uit het oog verliezen.
    Ik begrijp dat je die indruk kan krijgen, maar ik kan je garanderen dat dit nooit om commerciële belangen gaat. Echter als er continue op één en dezelfde distribiteur of winkel wordt gehamerd, krijgen wij het gevoel dat dit soms niet helemaal terecht is. Soms gebeurt dit namelijk al op voorhand. Wij willen juist dat dit zo onbevooroordeeld mogelijk gebeurt.

    Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat moderators ook net mensen zijn met meningen en gebrekken. Echter wordt ons om commerciële redenen niks opgelegd. Natuurlijk is het makkelijk te denken dat als er onnodig één distributeur onterecht wordt aangevallen, DVD.nl minder snel review exemplaren zou kunnen ontvangen. Het zal onderbewust gerust meespelen, maar het is zeker geen policy of iets wat ons in onze werkzaamheden belemmerd en als iets kritiek verdient zullen onze reviewers dat zeker aangeven. Echter als wij het idee krijgen dat iets steeds maar terecht of onterecht wordt afgebrand, dan zullen wij dat zeker kenbaar maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het nadeel van één moderator contacten is dat niet elke moderator altijd online is. Je zult dan alle moderators moeten benaderen met het risico dat meerdere erop reageren. Nu lezen we iets en kunnen daar onderling eerst over discussïeren en bepalen of acties überhaupt nodig zijn. Een link naar een bepaald topic zou bijvoorbeeld ook genoeg kunnen zijn zonder namen te noemen. De moderator die het ondervangt kan dan reageren of actie ondernemen. Maar iedereen doet dat weer op een andere manier. Het blijft lastig om dat te gaan bepalen voor ieder lid, omdat iedereen weer anders denkt en beweegt. Maar soms is het al zo overduidelijk, dat als men al aanhaald wat er aan de hand is, het vaak al vanzelf wijst om wie het gaat.
    Ik ging er (onterecht) vanuit dat elke moderator een eigen subforum onder zijn hoede had, maar dat is dus niet het geval. Jammer, want dat zou contact opnemen met de moderators een stuk gemakkelijker maken. Toch blijf ik ook met de gedachte zitten dat een moderator die offline is ook dit topic niet kan lezen.

    Neemt niet we dat het topic juist is om je hart te luchten of iets aan te kaarten. Wij willen ook niet teveel censuur opleggen. De ene zal het als kinderlijk klikken ervaren. De andere als meehelpen het forum zo prettig mogelijk te houden. Nogmaals, als het met het nodige respect voor elkaar gebeurt zal het wellicht meevallen. Maar wel iets voor ons om over na te denken en goed dat je het aanhaald.
    Ik zal mijn "klikhoek" opmerking nuanceren. In het vorige topic klaagde een forumlid over een discussie die twee andere forumleden aan het voeren waren. Het klagende forumlid vond namelijk dat de discussie in een herhaling van zetten was uitgelopen en irriteerde zich hier "mateloos aan". Prompt gaat een moderator na het lezen van deze klacht aan de slag, treedt op wat een van de twee debaters aanzet om al zijn posts te deleten. Nou heb ik persoonlijk die dicussie niet kunnen lezen (weet nog steeds niet waar het over ging of wat er is gezegd) maar ik vraag mij af of het klagende forumlid en de moderator stil gestaan hadden bij de gedachte dat a) de twee discussierende forumleden wel een nut zagen in het voorzetten van de discussie en b) dat andere forumleden met interesse de discussie aan het volgen waren zonder te participeren. Samenvattend, omdat 1 iemand klaagt, wordt er al meteen actie ondernomen.

    Ikzelf ben een behoorlijk vasthoudende debater. Ik kan lang over iets doorbomen en vind het zeer prettig als iemand uitvoerig in debat met mij gaat in een poging mij op andere gedachten of meningen te brengen. Ik ben niet iemand die het op de persoon speelt, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat ik nog door kan praten over een onderwerp terwijl andere forumleden denken "hebben we hier nou nog over?" en " ik irriteer mij hier mateloos aan". Kan die persoon hier dan vrolijk komen klagen over het feit dat ik aan het discussieren ben?

    Ik vind soms dat de moderators te veel proberen om het iedereen naar hun zin te maken en soms de discussie opofferen om "de goede orde", of de rust of hoe je het noemen wilt, te bewaren. Dat gebeurd niet alleen als twee leden wat overheersend aanwezig zijn in een discussie, maar ook als iemand zich kritisch uitlaat over een distributeur, iets zegt over een blu ray release in het tv serie forum, of iets opmerkt over een release in het pricewatch forum. Da's jammer.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 25-02-2013 om 17:04
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik ging er (onterecht) vanuit dat elke moderator een eigen subforum onder zijn hoede had, maar dat is dus niet het geval. Jammer, want dat zou contact opnemen met de moderators een stuk gemakkelijker maken. Toch blijf ik ook met de gedachte zitten dat een moderator die offline is ook dit topic niet kan lezen.
    Helaas hebben wij niet de luxe om elk een eigen subforum bij te houden. Het is wel enigszins de insteek, maar zoals bekend doen wij dit ook in onze vrije tijd en stiekem af en toe in de baas zijn tijd. (niet verder vertellen) We vullen elkaar aan en staan elkaar bij, zeg maar... Maar soms hebben wij ook een eigen leven, zijn ziek, zwak misselijk, ongesteld enzovoorts.

    Ik zal mijn "klikhoek" opmerking nuanceren. In het vorige topic klaagde een forumlid over een discussie die twee andere forumleden aan het voeren waren. Het klagende forumlid vond namelijk dat de discussie in een herhaling van zetten was uitgelopen en irriteerde zich hier "mateloos aan". Prompt gaat een moderator na het lezen van deze klacht aan de slag, treedt op wat een van de twee debaters aanzet om al zijn posts te deleten. Nou heb ik persoonlijk die dicussie niet kunnen lezen (weet nog steeds niet waar het over ging of wat er is gezegd) maar ik vraag mij af of het klagende forumlid en de moderator stil gestaan hadden bij de gedachte dat a) de twee discussierende forumleden wel een nut zagen in het voorzetten van de discussie en b) dat andere forumleden met interesse de discussie aan het volgen waren zonder te participeren. Samenvattend, omdat 1 iemand klaagt, wordt er al meteen actie ondernomen.
    Wij hebben min of meer de afspraak dingen zoveel mogelijk op zijn beloop te laten. Pas als blijkt dat meerdere leden zich irriteren en anderen er onder lijden, 'grijpen' wij in. In dit geval ging het ook niet om één opmerking of klacht, maar om meerdere. Vergeet niet dat veel leden ons dus wel via PM weten te vinden om iets aan te geven. Ondanks dat het lijkt alsof één iemand klaagt en ik actie ondernam, was het dus eerder toevallig dan naar aanleiding van. (Of de actie terecht was laat ik dan even aan jou over tot na het lezen van de inhoud. ) Echter onze insteek is: hoe minder men ons opmerkt, des te beter. En dat is nou het mooie. Heel veel van ons werk gebeurt dus ook in stilte zonder dat iedereen daar weet van heeft.

    Ikzelf ben een behoorlijk vasthoudende debater. Ik kan lang over iets doorbomen en vind het zeer prettig als iemand uitvoerig in debat met mij gaat in een poging mij op andere gedachten of meningen te brengen. Ik ben niet iemand die het op de persoon speelt, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat ik nog door kan praten over een onderwerp terwijl andere forumleden denken "hebben we hier nou nog over?" en " ik irriteer mij hier mateloos aan". Kan die persoon hier dan vrolijk komen klagen over het feit dat ik aan het discussieren ben?
    Ik geef je daar helemaal gelijk in. Ik ben (zijnde niet crew) ook zo. Pas als iemand mij overtuigd, zal ik mij schikken. Echter is er een verschil tussen een goede discussie (Die best verhit mag zijn als er maar het nodige respect en inhoud is) en het andere uiterste. En ook dat kan ik heel goed begrijpen. Soms irriteer je jezelf dusdanig, dat een reactie goed doet. De één wat makkelijker dan de andere, maar het moet wel on topic blijven. Met andere woorden een goede doch stevige discussie is juist welkom en zullen we alleen aanmoedigen. Die mag ook best lang aanhouden zolang hij scherp, on topic, niet herhalend en een verrijking is. Graag zelfs.

    Ik vind soms dat de moderators te veel proberen om het iedereen naar hun zin te maken en soms de discussie opofferen om "de goede orde", of de rust of hoe je het noemen wilt, te bewaren. Dat gebeurd niet alleen als twee leden wat overheersend aanwezig zijn in een discussie, maar ook als iemand zich kritisch uitlaat over een distributeur, iets zegt over een blu ray release in het tv serie forum, of iets opmerkt over een release in het pricewatch forum. Da's jammer.
    Het is soms best lastig te bepalen wat wijsheid is en wij proberen dat altijd zo goed mogelijk te doen, maar wij hebben ook niet altijd alle wijsheid in pacht. En waar ligt de grens tussen een goede discussie en een of topic welles nietes verhaal. Echter zie ik dat behagen als genomen moeite die we net zo goed ook niet kunnen nemen. Soms plukken we daar de vruchten van en soms draven we te ver door. En dan nog is dat onderheven aan interpetatie. Zoals ik al eerder zei: wij zijn ook net mensen, daarom ook deze draad om iedereen de mogelijkheid te geven hun mening te geven. Alles wat gezegd wordt zet ons zeker tot denken. Alleen om het iedereen naar zijn zin te maken is utopie, maar het is wel ons streven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Dank voor je reactie Claudio. Het moet ook gezegd worden dat ik al jarenlang met plezier DVD.nl bezoek en persoonlijk nog nooit problemen heb ondervonden op het forum. Dus mijn complimenten voor de moderators.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik zou toch ook met klem willen verzoeken dat klachten over specifieke posters in PMs naar de moderators worden gestuurd. Ik vond het vorige "beleid" topic meer een soort klikhoek waar mensen steeds weer kwamen zaniken over specifieke medeposters. Zo ontstonden er discussies over mensen achter hun rug om waar ik persoonlijk grote moeite mee heb. Het komt de sfeer ook helemaal niet ten goede.
    Het is toch pas achter iemands rug om als je een pm naar een mod stuurt? Dan liever een openlijke discussie, waarbij de 'aangeklaagde' ook zichzelf kan verdedigen .

    Maar eigenlijk wil ik helemaal niet in deze discussie terecht komen .

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is toch pas achter iemands rug om als je een pm naar een mod stuurt? Dan liever een openlijke discussie, waarbij de 'aangeklaagde' ook zichzelf kan verdedigen .
    Touché.

    Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er een verschil is tussen het bij de moderators melden van onacceptabel of storend gedrag en het uitvoerig bespreken van het gedrag van andere forumleden in dit topic. Het eerste is een mod ergens op attenderen, het tweede is roddelen over iemand anders, soms achter die persoons rug om.

    Maar bedankt dat je mij scherp houdt Rogue.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wordt tijd voor een nieuwe website.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je zou het bijna niet geloven, maar er wordt echt keihard aan gewerkt, echt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je zou het bijna niet geloven, maar er wordt echt keihard aan gewerkt, echt!
    Ja, dat lees ik ook elke keer. ^^

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je zou het bijna niet geloven, maar er wordt echt keihard aan gewerkt, echt!
    Dan ben ik toch benieuwd in welke versnelling , want dit wordt al maanden geroepen .

  18. #18

    Standaard

    Deze vraag stel ik aan de heren moderators aangezien er op mijn eerdere klachten over dit probleem in de desbetreffende threads geen antwoord is gegeven. Hoe lang tolereren jullie die asociale grote foto's nog in gekochte Blu Ray en DVD threads? Ik heb zojuist de post van ene Joda gezien met daarin een poster formaat afbeelding van Skyfall en ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij de spreekwoordelijke druppel is. Er zijn steeds meer forumleden die zich aan een dergelijke gedrag schuldig maken, blijkbaar om zeikerds zoals ik een hak te kunnen zetten want het is natuurlijk erg volwassen om mensen die zich ergeren aan dit gedrag te treiteren.

    Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat jullie geen enkel beleid wensen te voeren op dit gebied om verdere uitwassingen te voorkomen, als het hier gewoon een "free for all" is wat het plaatsen van afbeeldingen betreft dan kan ik best een duit in het zakje doen hoor maar dan moeten jullie niet het lef hebben om mij er WEL op aan te spreken.

    Een tweede vraag is: wordt het op het nieuwe forum wél mogelijk om accounts te verwijderen? Jullie zeggen dat het nu niet mogelijk is en dat vind ik erg vreemd want dat kan namelijk prima maar het zou jullie sieren als de boel is een beetje opgeschoond wordt en dat gefrustreerde leden zoals ik de mogelijkheid krijgen om eventueel zijn/haar account te laten verwijderen.


  19. #19

    Standaard

    Als we het tegenkomen dan vragen we het om het te verkleinen, of we passen de post aan naar een link.
    Ikzelf kijk eerlijk gezegd zelden in dat topic, dus ik zie het niet zo vaak.

    Wat ik hoop is dat, als we binnenkort de nieuwe forumsoftware hebben, dat er een maximum is in te stellen van de afmetingen van een afbeelding. Dan zijn we in één keer van dit, inderdaad vervelende, probleem af.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Ik snap je probleem vwb de grootte Einzel. Op mijn forum, wat wel andere forumsoftware heeft heb ik een bestand ingebouwd wat foto's automatisch schaalt naar een maximum afmeting. Dat moet bij deze software ook wel mogelijk zijn. Gaan we mee aan de gang.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 26-02-2013 om 23:05

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als we het tegenkomen dan vragen we het om het te verkleinen, of we passen de post aan naar een link.
    Ikzelf kijk eerlijk gezegd zelden in dat topic, dus ik zie het niet zo vaak.

    Wat ik hoop is dat, als we binnenkort de nieuwe forumsoftware hebben, dat er een maximum is in te stellen van de afmetingen van een afbeelding. Dan zijn we in één keer van dit, inderdaad vervelende, probleem af.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik snap je probleem vwb de grootte Einzel. Op mijn forum, wat wel andere forumsoftware heeft heb ik een bestand ingebouwd wat foto's automatisch schaalt naar een maximum afmeting. Dat moet bij deze software ook wel mogelijk zijn. Gaan we mee aan de gang.
    Met het instellen van een maximum grootte lijkt in ieder geval één van mijn irritaties te worden aangepakt, de versie waarbij de software de afbeeldingen zelf aanpast lijkt mij nog beter want ik denk dat de leden zelf er weinig aan zullen doen.

    Wat mijn tweede vraag betreft stellen jullie mij wederom teleur, het zal wel afgesproken werk zijn binnen de moderator groep om dit onderwerp te omzeilen/dood te zwijgen, helaas creëren jullie daarmee het gevoel dat er iets te verbergen valt.


  22. #22

    Standaard

    Dan had wel een opmerking geplaatst betreffende het 2e, maar die is vakkundig door Jordy verwijderd. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat een account verwijderen ook alle berichten van diegene verwijdert en dat dan te veel het forum uit zijn verband haalt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Verwijderen van posts rukt inderdaad het forum uit z'n verband, plus het overzicht ben je kwijt als er her en der 'gast' als poster komt te staan.
    Als je echt gefrustreerd bent is het beter om DVD.nl aan je voorbij te laten gaan en hier niet meer te komen. Dan is er weinig aan de hand, lijkt me zo.
    Mocht je onder je eigen naam (en niet onder een nickname) posten en je wilt dat verwijderen, dan hebben we er geen moeite mee om je naam in te korten tot bv. alleen maar je voornaam.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    De hier volgende discussie is verplaatst vanaf het Dredd [Blu-ray Disc] topic.
    Excuses voor het ongemak.


    Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Er is nu al overal aangetoond dat deze transfer slecht is. Zelfs met screenshots vergelijkingen. Dit noem ik misleiding. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken mensen kunnen het nalezen op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=3


    zie alle reviews.
    http://www.bol.com/nl/p/dredd/1002004013118240/
    http://www.wehkamp.nl/games-films-mu...E4_5E4_333174/

    Nordic VS Dutch blu-ray

    http://screenshotcomparison.com/comparison/7452
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7457
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7429
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-02-2013 om 20:10

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Er is nu al overal aangetoond dat deze transfer slecht is. Zelfs met screenshots vergelijkingen. Dit noem ik misleiding. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken mensen kunnen het nalezen op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=3


    zie alle reviews.
    http://www.bol.com/nl/p/dredd/1002004013118240/

    Nordic VS Dutch blu-ray

    http://screenshotcomparison.com/comparison/7452
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7457
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7429

    Geweldige opmerking weer in het rood, ik viel gewoon van mijn stoel af:veryfunny:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •