Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 567 worden weergegeven.
  1. #476
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat mag van mij zo weer beginnen. Het is toen gestopt uit gebrek aan interesse, maar als er weer mensen zijn die hier voor open staan: kom maar op! Graag!

    Zoals dit bijvoorbeeld.. Dit is toch fantastisch.. Zou vaker gedaan moeten worden..
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...-Atmos-Auro-3D

    Of dit... Ook geweldig... Wordt nu niks mee gedaan.. Zonde..
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...-DavidShadow13
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #477

    Standaard

    De Media Markten in Duitsland hebben en een uitgebreider filmaanbod en zijn ook goedkoper dan Nederland. Al die mooie digi- en steelbooks daar... Hier in Nederland is de fysieke filmverkoop zo langzamerhand zo dood als een pier. Daarbij heeft Media Markt ook nauwelijks concurrentie meer van andere winkels dus ze kunnen de prijzen daar naar gelieven hoog houden.

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Zoals dit bijvoorbeeld.. Dit is toch fantastisch.. Zou vaker gedaan moeten worden..
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...-Atmos-Auro-3D
    Haha leuk dat je dat fraaie en lovende artikel van onze zeer gewaardeerde Claudio zo kan kon waarderen Geoffrey! Ik bewaar nog steeds goede herinneringen aan het bezoek van de DVD.nl-mannen! Was een gezellige middag. Jullie zijn overigens van harte welkom voor een nieuwe ronde.... Er is inmiddels alweer het nodige aangepast en vervangen......
    Laatst aangepast door John Tak : 19-12-2017 om 21:40
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #479
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha leuk dat je dat fraaie en lovende artikel van onze zeer gewaardeerde Claudio zo kan kon waarderen Geoffrey! Ik bewaar nog steeds goede herinneringen aan het bezoek van de DVD.nl-mannen! Was een gezellige middag. Jullie zijn overigens van harte welkom voor een nieuwe ronde.... Er is inmiddels alweer het nodige aangepast en vervangen......

    Ik heb veel van je gehoord van Herman en ik ben zeker zeer benieuwd naar je HT. Vooral het Auro 3d....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #480
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha leuk dat je dat fraaie en lovende artikel van onze zeer gewaardeerde Claudio zo kan kon waarderen Geoffrey! Ik bewaar nog steeds goede herinneringen aan het bezoek van de DVD.nl-mannen! Was een gezellige middag. Jullie zijn overigens van harte welkom voor een nieuwe ronde.... Er is inmiddels alweer het nodige aangepast en vervangen......
    Hallo... In dit topic mag alleen geklaagd worden. Lovende woorden worden met spoed verwijderd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht

    Zo zijn de entertainment afdelingen van MediaMarkt Amsterdam Centrum (Fame) en Amsterdam ArenA echt best wel groot met een redelijk goed aanbod. Ook die van MediaMarkt Hoorn en MediaMarkt Alkmaar zijn voor de grootte van de winkel echt niet klein en hebben best nog wel veel.
    Toch vallen die in het niets van wat ze ooit zijn geweest, zeker in vergelijking van Fame toen die nog in de Kalverstraat zat.

    Ik weet nog dat ik in het jaar 2000 elke maand met de trein naar Rodisc in Rotterdam ging voor de nieuwste James Bond DVD.
    Die DVD koste toen 60 Gulden (incl. inflatie gelijk aan 37 Euro nu), ze hadden ook een flinke collectie import, nog een flinke collectie LaserDiscs en een 50" Pioneer Plasma van 50.000 Gulden.
    Toen kwam in 2001 de Media Markt naar Nederland en die zorde voor een ware prijsdoorbaak. Nieuwe titels als Mission Impossible 2 voor onder de 50 Gulden (nog altijd een dikke 30 Euro anno 2017)
    Waar ik tot die tijd voornamelijk bij Rodisc en FRS kocht ging ik als snel voornamelijk naar de MM.
    De afdelingen waren toen nog echt gigantisch met CD's DVD,s Games en VHS waar het altijd druk was met veel personeel die alles goed geordend hield
    Het toppunt was voor mij wel de kestperiode van 2001.
    Op de media afdeling hadden ze zelfs 3 speciale kassa,s ingericht en DVD titels als Mission Impossible 2 en Star Wars: The Phantom Manace gingen als warme broodjes over de toonbank.
    de stapel met Star Wars zag ik in 20 minuten slinken van 30 naar 8 stuks en dat ondanks de 60 gulden (Fox was altijd al wat duurder met DVD),.. het personeel kon het maar amper bijhouden met het aanvullen van DVD's, CD's en Games.

    En dat te bedenken dat de DVD nog maar net bezig was met een doorbraak.

    Als ik nu een Media Markt binnen loop zijn er relatief nog maar kleine afdelingen over, ook in de Media markt Arena. Maar wat nog veel erger is dat het vaak een puinhoop is en er nog maar weinig personeel wordt ingezet om alles netje te ordene.
    Ik denk dat de gemiddelde Media Markt hun DVD en CD afdeling liever kwijt is.
    Laatst aangepast door Frenkel : 20-12-2017 om 07:21
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    (Fox was altijd al wat duurder met DVD),..
    Ja, ik herinner me de lanceerprijs van Titanic nog, op een niet-anamorfe dvd voorwaar. 1800 frank. Lees: 45 euro !
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Toch vallen die in het niets van wat ze ooit zijn geweest, zeker in vergelijking van Fame toen die nog in de Kalverstraat zat.

    Als ik nu een Media Markt binnen loop zijn er relatief nog maar kleine afdelingen over, ook in de Media markt Arena. Maar wat nog veel erger is dat het vaak een puinhoop is en er nog maar weinig personeel wordt ingezet om alles netje te ordene.
    Ik denk dat de gemiddelde Media Markt hun DVD en CD afdeling liever kwijt is.
    Klopt. Maar ik denk niet dat we moeten vergelijken met de tijden van weleer. Fysieke media is tegenwoordig echt een niche markt. Het merendeel van de titels wordt alleen nog gekocht door een klein groepje liefhebbers, die ook nog eens prijs kritisch zijn. Dat zorgt gewoon voor een slinking van het aanbod. Toch vind ik het allemaal nog niet zo slecht. Ja de collectie back-catalog bij de gemiddelde MediaMarkt is niet zo groot maar de nieuwe titels liggen er dikwijls toch altijd op tijd (soms zelfs eerder) in de schappen en ik kan er nog prima iets terugvinden dus op zich valt de puinhoop nog wel mee. De prijzen zijn gemiddeld gezien wel hoog dat ben ik wel met je eens. Nieuwe titels koop je vaak 3-5 euro goedkoper bij de Boekenvoordeel, maar daar is het aanbod dan weer minder.

    De entertainmentafdeling is voor de MediaMarkt ook niet een instituut ze hebben die afdeling alleen om geld te verdienen, de liefhebbers kunnen ze (op een enkele medewerker na) niets schelen. Het is jammer dat er in Nederland geen plek is voor één of twee van dit soort grote winkels voor liefhebbers. Zoals Sounds in Venlo voor de platenzaken bijvoorbeeld. Waar mensen vanuit het hele land naar toe willen komen om iets te kopen, meer een soort beleving.

    Maar ja de MediaMarkt geniet nog altijd het inkoopvoordeel en hebben m.u.v. bol.com op de Nederlandse Markt geen concurrentie. Ook qua aanbod en winkeloppervlak is het lastig om de MediaMarkt te evenaren. Dus start dan nog maar eens een goedlopende zaak met fysieke media tegen een hogere prijs als de MediaMarkt daar zit ook niemand op te wachten. Tot die tijd denk ik dat het best in balans is zo. Soms heb ik nog wel eens een goede vondst bij de MediaMarkt en dat maakt mijn hele week toch weer goed. Verder gaat het in de toekomst vooral om online cherry picking ben ik bang van. En af en toe eens naar de Saturn in Dusseldorf of de HMV op Oxford Street
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb veel van je gehoord van Herman en ik ben zeker zeer benieuwd naar je HT. Vooral het Auro 3d....
    Nou Geoffrey, wees bij deze van harte welkom voor een middagje in de kerstvakantie!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hallo... In dit topic mag alleen geklaagd worden. Lovende woorden worden met spoed verwijderd!
    Hahahahaha kom je gezellig mee, Claudio?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #485

    Standaard

    Is het geen goed idee om de topics "Welke DVD..." en "Welke Bluray heb je aangeschaft" samen te voegen tot "Welke film heb je aangeschaft"? Ik vind het leuk (en vaak inspirerend) om te zien wat mensen kopen en het maakt me niet zoveel uit of dat op DVD of Bluray is. Door 1 in plaats van 2 topics te hebben heb je iets vaker een actief topic, vooral als je bijvoorbeeld met name in het Bluray forum komt (of met name het DVD forum).

    En meer dan 5 plaatjes van filmhoezen kunnen plaatsen zou m.i. ook jofel zijn.

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Is het geen goed idee om de topics "Welke DVD..." en "Welke Bluray heb je aangeschaft" samen te voegen tot "Welke film heb je aangeschaft"? Ik vind het leuk (en vaak inspirerend) om te zien wat mensen kopen en het maakt me niet zoveel uit of dat op DVD of Bluray is. Door 1 in plaats van 2 topics te hebben heb je iets vaker een actief topic, vooral als je bijvoorbeeld met name in het Bluray forum komt (of met name het DVD forum).

    En meer dan 5 plaatjes van filmhoezen kunnen plaatsen zou m.i. ook jofel zijn.
    Ik dacht dat DVD daar al bij zat maar je hebt gelijk het is een puur BD topic.Ik neem aan dat UHD-Blu-ray wel in dat topic kan.

  12. #487

    Standaard

    Jammer dat er geen beter beleid is tegen trollen (niet de film). Tot ziens.

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dromer Bekijk bericht
    Jammer dat er geen beter beleid is tegen trollen (niet de film). Tot ziens.
    Voor iemand die nieuw op de site is vind ik dit nog al een uitspraak.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dromer Bekijk bericht
    Jammer dat er geen beter beleid is tegen trollen (niet de film). Tot ziens.
    Leg eens uit? Ik voel me daar namelijk wel op aangesproken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #490

    Standaard

    Het valt hier qua trolling reuze mee, in vergelijking met andere fora. Hier wordt tenminste redelijk strak gemodereerd om dergelijke situaties te voorkomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #491
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Misschien naar aanleiding van dit onderwerp?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Is het geen goed idee om de topics "Welke DVD..." en "Welke Bluray heb je aangeschaft" samen te voegen tot "Welke film heb je aangeschaft"? Ik vind het leuk (en vaak inspirerend) om te zien wat mensen kopen en het maakt me niet zoveel uit of dat op DVD of Bluray is. Door 1 in plaats van 2 topics te hebben heb je iets vaker een actief topic, vooral als je bijvoorbeeld met name in het Bluray forum komt (of met name het DVD forum).

    En meer dan 5 plaatjes van filmhoezen kunnen plaatsen zou m.i. ook jofel zijn.
    Ik vind het een heel goed idee..

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Misschien naar aanleiding van dit onderwerp?
    Zou het? Ik zie dat niet echt als trollen. Of vergis ik me?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zou het? Ik zie dat niet echt als trollen. Of vergis ik me?
    Zo was het tenminste van mijn kant niet bedoeld !

  20. #495
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zou het? Ik zie dat niet echt als trollen. Of vergis ik me?
    Ik ook niet Ludo. Gebruiker had dan beter specifieker geweest dan zouden we niet moet gissen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #496

    Standaard

    Ik denk dat de persoon die het aankaart zelf aan het trollen is.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik denk dat de persoon die het aankaart zelf aan het trollen is.
    Dit is nu ook weer erg overdreven.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #498

    Standaard

    Vraag/verzoek: Kan er in de forumonderdeel Film Discussies niet een generiek topic over Marvel-films geopend worden, bijv. Het Grote Marvel-topic? Ik vind het echt volstrekt onnodig dat er voor iedere Marvel spin-off (het zijn er inmiddels 267) telkens een apart topic geopend wordt. Er zijn veel lezers op dit forum die namelijk amper in al die Marvel films geïnteresseerd zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraag/verzoek: Kan er in de forumonderdeel Film Discussies niet een generiek topic over Marvel-films geopend worden, bijv. Het Grote Marvel-topic? Ik vind het echt volstrekt onnodig dat er voor iedere Marvel spin-off (het zijn er inmiddels 267) telkens een apart topic geopend wordt. Er zijn veel lezers op dit forum die namelijk amper in al die Marvel films geïnteresseerd zijn.
    En ook weer veel lezers die er wel geïnteresseerd in zijn Het zijn allemaal afzonderlijke titels dus er mogen afzonderlijke topics voor aangemaakt worden. Sterker nog, ik denk dat dit de leesbaarheid van de discussies over de afzonderlijke titels alleen maar vergroot. Alles in één topic wordt erg onoverzichtelijk en praktisch onleesbaar. Dus van mij hoeft dit niet. En Marcel, als je eens kijkt naar naar alle reacties op de afzonderlijke titels dan zijn het er helemaal niet zoveel. Dus wat dat betreft is de “overlast” voor jou best beperkt.

  25. #500

    Standaard

    Ik wil daar ook nog wel op reageren, aangezien ik samen met tmvde de meeste (zo niet alle) Marvel topics heb aangemaakt.

    Marcel, besef dat er op dit forum heel weinig nieuwe topics worden aangemaakt. Rogier is denk ik nog het meest actief met reviews. Veelal zijn het reacties op bestaande topics.

    Nu zijn er toevallig met de SDCC (weet je 'm nog?) heel veel filmaankondigingen/trailers geweest, waaronder de lineup voor de volgende 2 fases van Marvels. Zoals je weet heeft dit mijn grote belangstelling, word ik daar wel enthousiast van en daarom heb ik die topics geopend. Het enige punt waarom het er veel lijken, is omdat er verder heel weinig nieuwe topics in zowel films als series worden geopend. Er zijn zoveel andere aankondigingen/trailers van andere niet-Marvel films onthuld tijdens SDCC, maar er is blijkbaar niemand die de moeite en tijd (wat dat kostte het mij ook om deze topics te plaatsen) neemt om hier nieuwe topics te openen. Je zou zelf bijvoorbeeld ook een topic kunnen openen van een aankomende film die jou de moeite waard lijkt, misschien is dat ook handig voor een ander die de film niet kent?

    Of misschien kun je je denkwijze aanpassen en denken, wat fijn dat iemand tijd en moeite neemt om een nieuw topic te openen, wat er zijn zo weinig die dat hier nog doen ...

Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •