Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 567 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    En eerlijk gezegd: gelijk heb je. Als mod krijg je alleen de lasten en zelden de lusten. Het wordt wel spannend of het forum blijft bestaan zonder mods.....maar we zullen het zien. Mooi dat je wel.doorgaat met je recensies!

  2. #527
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Begrijpelijk en geen probleem. Ik zit zo nu en dan nog op het forum, dus als de zweep er te aan te pas moet komen, bestel ik er een.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En eerlijk gezegd: gelijk heb je. Als mod krijg je alleen de lasten en zelden de lusten. Het wordt wel spannend of het forum blijft bestaan zonder mods.....maar we zullen het zien. Mooi dat je wel.doorgaat met je recensies!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Begrijpelijk en geen probleem. Ik zit zo nu en dan nog op het forum, dus als de zweep er te aan te pas moet komen, bestel ik er een.
    Dank voor jullie steun

  4. #529

    Standaard

    Met een toch wel druk prive leven lijkt me dit een prima keuze.

  5. #530

    Standaard

    Is er niemand die zich anders geroepen voelt om de mod-taken van je over te nemen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is er niemand die zich anders geroepen voelt om de mod-taken van je over te nemen?
    Jij bv ?!

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij bv ?!
    Ik heb al mijn eigen dvd-website, eentje is genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #533
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is er niemand die zich anders geroepen voelt om de mod-taken van je over te nemen?
    Al zou iemand dat willen, kunnen we daar niks mee. Die rechten hebben wij helaas niet. Maar dat het fout gaat is tegenwoordig eerder uitzondering dan regel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Beste leden,

    Na erover te hebben nagedacht heb ik besloten mijn taken als moderator neer te leggen. Naast het feit dat ik erg druk ben prive met een fulltime baan, een gezin met twee kinderen en een zorgtaak naar familie, heeft dit ook nog een andere reden. Ik doe hier alles op het forum als vrijwilliger en heb geen enkel (financieel) belang bij het reilen en zeilen van de website en het forum. Ik heb deze moderator-taken ook maar tegen wil en dank op mijn bord geschoven gekregen, en ik heb gemerkt dat ik er totaal geen voldoening of positieve energie van krijg. Want als er storingen zijn en dit oplos (zelfs tijdens mijn vakantie) dan komen er geen reacties of bedankjes en wordt er alleen maar gereageerd als de site het doet als men gewend is. Maar worden er impopulaire beslissingen of acties genomen ten behoeve van het forum waar men het niet mee eens is dan staan er diverse leden te trappelen in de rij om mij hier persoonlijk aan te vallen of te bekritiseren. Ik wil dat niet meer en stop er dus mee. Jullie hoeven dus van mij dus geen moderator-acties te verwachten rond reacties/topics op het forum, maar ook geen acties mbt spambots, verlopen certificaten enz. Ik ga me voortaan weer enkel en alleen richten op de taken waarvoor ik lid ben geworden van de crew, namelijk redactioneel werk. Dus nieuwsberichten en recensies. Daar krijg ik namelijk wel positieve energie van.

    Ik wens jullie nog veel plezier op het forum.
    Ik lees je recensies graag, dus heel fijn dat je dat blijft doen.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zebedo Bekijk bericht
    Ik lees je recensies graag, dus heel fijn dat je dat blijft doen.
    +1 fijne recensies om te lezen.

  11. #536

    Standaard

    Ik ben solidair met Rogier en leg bij deze ook mijn mod taken neer.

  12. #537

    Standaard

    Rogier, bedankt voor je inzet!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #538

    Standaard

    Rogier bedankt!!
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #539

    Standaard

    Beste Rogier,

    Bedankt voor je inzet & fijn dat je toch betrokken blijft hier.

    Nogmaals bedankt voor alles & het ga je verder goed!

  15. #540

    Standaard

    Bedankt allemaal en zoals gezegd blijf ik zeker aanwezig als redacteur en op het forum.

  16. #541

    Standaard

    Ik begrijp dat de site inkomsten nodig heeft, maar is dat nu echt nodig met zoiets verwerpelijks als gokreclame?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #542
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Los van dat AOF wat dat betreft compleet stuurloos is, is dat volgens mij zo'n hele oude automatische reclame banner, waar geen vat op is. Helaas.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Los van dat AOF wat dat betreft compleet stuurloos is, is dat volgens mij zo'n hele oude automatische reclame banner, waar geen vat op is. Helaas.
    Het gaat hier niet over een banner maar over een drietal "artikels" die wat oppervlakkige informatie geven over films, maar uiteindelijk uitdraaien op een onbeschaamde reclameplug voor goksites. Wat is het volgende? Sigaretten? Drugs? Prostitutie? "De beste films over prostituées"
    Laatst aangepast door Werner : 26-10-2022 om 10:03
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    +1 fijne recensies om te lezen.
    Beetje laat, maar loop de deur niet plat....... ja ook voor mij +1 fijne recensies om te lezen.

    Politieagentje spelen is niet voor iedereen weggelegd en ook niet een beroep dat iedereen ambieert
    of in een persoon waardeert.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het gaat hier niet over een banner maar over een drietal "artikels" die wat oppervlakkige informatie geven over films, maar uiteindelijk uitdraaien op een onbeschaamde reclameplug voor goksites. Wat is het volgende? Sigaretten? Drugs? Prostitutie? "De beste films over prostituées"
    En ook bijzonder dat het ineens niet meer mogelijk is om te reageren op deze topics. Naar mijn mening een zeer dubieuze keuze om zo het geld binnen te halen.

  21. #546
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het gaat hier niet over een banner maar over een drietal "artikels" die wat oppervlakkige informatie geven over films, maar uiteindelijk uitdraaien op een onbeschaamde reclameplug voor goksites. Wat is het volgende? Sigaretten? Drugs? Prostitutie? "De beste films over prostituées"
    Welke artikelen zijn dat? Misschien wel een hack?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #547
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #548

    Standaard

    Niks aan de hand, dit zijn gewoon wat artikelen die een mediapartner aan ons heeft gevraagd te plaatsen. Dat is in het verleden wel vaker gebeurd. Als je het niks vind, dan kan je gewoon even verder scrollen . Er horen ook geen forum topics bij, dat is bij de vorige artikelen ook nooit gebeurd. Dus vandaar dat die weggehaald zijn.

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niks aan de hand, dit zijn gewoon wat artikelen die een mediapartner aan ons heeft gevraagd te plaatsen
    Maar het is en blijft platte gokreclame. Ik zou de credibiliteit van m'n site niet te grabbel willen gooien door zoiets te plaatsen, eerlijk gezegd. De kwaliteit van het "artikel" is ook vrij discutabel, zou ik zo zeggen. Een artikel voor filmliefhebbers waarin men de naam van Quentin Tarantino nog niet eens juist kan schrijven...

    Er horen ook geen forum topics bij, dat is bij de vorige artikelen ook nooit gebeurd. Dus vandaar dat die weggehaald zijn.
    Maar ze hebben er wél even gestaan!
    Laatst aangepast door Werner : 26-10-2022 om 20:11
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niks aan de hand
    Hier wordt mijn inziens wel iets te licht over gedacht. Want de bedoeling is natuurlijk dat je een gokje gaat wagen. En het liefst meerdere. Dit lijkt mij heel iets anders dan b.v. een link om een film te kopen. Het is niet voor niets dat dit per 1 januari aan banden wordt gelegd.

Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •