Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 535 van 535 worden weergegeven.

Standaard

En eerlijk gezegd: gelijk heb je. Als mod krijg je alleen de lasten en zelden de lusten. Het wordt wel spannend of het forum blijft bestaan zonder mods.....maar we zullen het zien. Mooi dat je wel.doorgaat met je recensies!
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Begrijpelijk en geen probleem. Ik zit zo nu en dan nog op het forum, dus als de zweep er te aan te pas moet komen, bestel ik er een.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next x2, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS4 Pro, Samsung Z Fold3, Samsung Galaxy Tab S7 Plus.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En eerlijk gezegd: gelijk heb je. Als mod krijg je alleen de lasten en zelden de lusten. Het wordt wel spannend of het forum blijft bestaan zonder mods.....maar we zullen het zien. Mooi dat je wel.doorgaat met je recensies!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Begrijpelijk en geen probleem. Ik zit zo nu en dan nog op het forum, dus als de zweep er te aan te pas moet komen, bestel ik er een.
    Dank voor jullie steun

Standaard

Met een toch wel druk prive leven lijkt me dit een prima keuze.
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Switch Oled--PS5-- HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KD-55XG9505--Sony UBP-X800M2--Sony HT-ZF9[soundbar]

Standaard

Is er niemand die zich anders geroepen voelt om de mod-taken van je over te nemen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is er niemand die zich anders geroepen voelt om de mod-taken van je over te nemen?
    Jij bv ?!
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Switch Oled--PS5-- HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KD-55XG9505--Sony UBP-X800M2--Sony HT-ZF9[soundbar]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij bv ?!
    Ik heb al mijn eigen dvd-website, eentje is genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Al zou iemand dat willen, kunnen we daar niks mee. Die rechten hebben wij helaas niet. Maar dat het fout gaat is tegenwoordig eerder uitzondering dan regel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next x2, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS4 Pro, Samsung Z Fold3, Samsung Galaxy Tab S7 Plus.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Beste leden,

Na erover te hebben nagedacht heb ik besloten mijn taken als moderator neer te leggen. Naast het feit dat ik erg druk ben prive met een fulltime baan, een gezin met twee kinderen en een zorgtaak naar familie, heeft dit ook nog een andere reden. Ik doe hier alles op het forum als vrijwilliger en heb geen enkel (financieel) belang bij het reilen en zeilen van de website en het forum. Ik heb deze moderator-taken ook maar tegen wil en dank op mijn bord geschoven gekregen, en ik heb gemerkt dat ik er totaal geen voldoening of positieve energie van krijg. Want als er storingen zijn en dit oplos (zelfs tijdens mijn vakantie) dan komen er geen reacties of bedankjes en wordt er alleen maar gereageerd als de site het doet als men gewend is. Maar worden er impopulaire beslissingen of acties genomen ten behoeve van het forum waar men het niet mee eens is dan staan er diverse leden te trappelen in de rij om mij hier persoonlijk aan te vallen of te bekritiseren. Ik wil dat niet meer en stop er dus mee. Jullie hoeven dus van mij dus geen moderator-acties te verwachten rond reacties/topics op het forum, maar ook geen acties mbt spambots, verlopen certificaten enz. Ik ga me voortaan weer enkel en alleen richten op de taken waarvoor ik lid ben geworden van de crew, namelijk redactioneel werk. Dus nieuwsberichten en recensies. Daar krijg ik namelijk wel positieve energie van.

Ik wens jullie nog veel plezier op het forum.
    Ik lees je recensies graag, dus heel fijn dat je dat blijft doen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Zebedo Bekijk bericht
    Ik lees je recensies graag, dus heel fijn dat je dat blijft doen.
    +1 fijne recensies om te lezen.

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten