Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 567 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Helemaal eens met Esteban. Zo lijkt het net Marktplaats voor de traders hier
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #202

    Standaard

    Gewoon een min geven Esteban, de deal is gesloten en ze laten niets meer horen.
    Lijkt mij een standaardverhaal voor een min, daar hoed jij je niet schuldig om te voelen.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je vraag is al voor een deel beantwoord, maar ja, je kunt een plusje claimen in je profiel. Dat kan na een maand. Daar hebben we overigens nooit geheimzinnig over gedaan hoor.
    In de traderslijst klik je op 'Eigen overzicht'. Daar staat een overzicht van de "Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:" Als de maand voorbij is staat daar achter "Claim een plusje".
    Bedankt voor het antwoord Ludo , ik heb dit overigens al een keer eerder gevraagd en toen heeft Jordy aangegeven dat ik na een bepaalde tijd dat plusje kon claimen hij heeft alleen toen geen antwoord gegeven hoelang ik daarop moest wachten.

    Ik wil ook graag het tweede deel van mijn vraag beantwoord hebben als het kan . Wordt het op het nieuwe forum mogelijk om gegeven plusjes/minnetjes in te trekken en kan je gegeven plusjes/minnetjes later van extra commentaar voorzien (zoals op eBay)?


  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik wil ook graag het tweede deel van mijn vraag beantwoord hebben als het kan . Wordt het op het nieuwe forum mogelijk om gegeven plusjes/minnetjes in te trekken en kan je gegeven plusjes/minnetjes later van extra commentaar voorzien (zoals op eBay)?
    Nee, dat kun je niet zelf.
    Wel kun je commentaar geven bij het toekennen van een plus of een min. Maar wel bij het geven, niet later nog eens. Het lijkt in wezen wel op het Ebaysysteem qua waardering. Daar geeft je ook apart een waardering voor de verschillende onderdelen van een transactie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee, dat kun je niet zelf.
    Wel kun je commentaar geven bij het toekennen van een plus of een min. Maar wel bij het geven, niet later nog eens. Het lijkt in wezen wel op het Ebaysysteem qua waardering. Daar geeft je ook apart een waardering voor de verschillende onderdelen van een transactie.
    Okay duidelijk dan weet ik een beetje wat ons te wachten staat, bedankt voor het antwoorden .


  6. #206

    Standaard

    Zou mooi zijn als de mensen op de negeerlijst ook niet meer worden weergegeven als iemand anders ze citeert. Nu heeft een negeerlijst de helft van de tijd niet zoveel nut.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee, dat kun je niet zelf.
    Wel kun je commentaar geven bij het toekennen van een plus of een min. Maar wel bij het geven, niet later nog eens. Het lijkt in wezen wel op het Ebaysysteem qua waardering. Daar geeft je ook apart een waardering voor de verschillende onderdelen van een transactie.
    Ben erg blij met deze ontwikkeling, heb hier in het verleden ook eens een topic over gestart dacht ik, helaas was het met het huidige forum niet mogelijk.

    Zelfs nu maak ik vaak een compliment of een opmerking bij mijn aankopen hier op het forum. Vind het fijn om hier iets te kopen, meestal gaat erg goed, soms traag en er zitten boeven bij, heb dacht ik 3x een welverdiende min uitgedeeld.

    Mag ook graag een positieve opmerking maken, er zitten op het forum ook echt heel snelle verzenders bij, maar ook trage die best wel eens wat motivatie kunnen gebruiken, ben zelf een snelle betaler en verwacht ook een snelle ontvangst van het bestelde.

    Een min is een erg zware straf op het forum, ben er dan ook heel zuinig mee, maar maak wel eens een opmerking in de trand van.... het kan sneller, is niet de vlotste, denk om de verpakking, traag of iets dergelijks, andersom natuurlijk ook, denk aan goede communicatie, of gewoon snelle en goede deal, perfect gedaan, erg blij mee etc etc etc.

    Weten we tenminste een beetje wat we aan mekaar hebben, niet alle plussen zijn immers 100% plussen, vind dat de betere best een pluim erbij mogen hebben en de tragere en stuggere wat meer aandrang om beter te gaan worden.

    Helemaal mijn idee
    Have fun and enjoy your collection

  8. #208

    Standaard

    Als je van plan bent om een min te geven, dan zou het verplicht moeten zijn om daar dan ook een reden voor te geven. Nu zie ik mensen in de traderslijst met een aantal minnen, maar als je dan op info klikt zie je vaak geen redenen staan waarom die personen die minnen hebben verdiend.

    Zelf heb ik ook nog wat plusjes te claimen, maar ik doe in het vervolg gewoon geen zaken meer met die perso(o)n(en). Als je al te beroerd bent om een plusje terug te geven, terwijl ik toch altijd redelijk snel geld overmaak en altijd beleefd blijf in mijn berichten, ook bij meerdere malen geen reactie...

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je van plan bent om een min te geven, dan zou het verplicht moeten zijn om daar dan ook een reden voor te geven. Nu zie ik mensen in de traderslijst met een aantal minnen, maar als je dan op info klikt zie je vaak geen redenen staan waarom die personen die minnen hebben verdiend.

    Zelf heb ik ook nog wat plusjes te claimen, maar ik doe in het vervolg gewoon geen zaken meer met die perso(o)n(en). Als je al te beroerd bent om een plusje terug te geven, terwijl ik toch altijd redelijk snel geld overmaak en altijd beleefd blijf in mijn berichten, ook bij meerdere malen geen reactie...
    Als ik zelf een min moet beoordelen als mod, zal ik die nooit goedkeuren zonder toelichting in elk geval. Ik weet niet om welke min het gaat en wanneer die is gegeven, maar naar mijn mening kan een min niet zonder toelichting...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je van plan bent om een min te geven, dan zou het verplicht moeten zijn om daar dan ook een reden voor te geven. Nu zie ik mensen in de traderslijst met een aantal minnen, maar als je dan op info klikt zie je vaak geen redenen staan waarom die personen die minnen hebben verdiend.

    Zelf heb ik ook nog wat plusjes te claimen, maar ik doe in het vervolg gewoon geen zaken meer met die perso(o)n(en). Als je al te beroerd bent om een plusje terug te geven, terwijl ik toch altijd redelijk snel geld overmaak en altijd beleefd blijf in mijn berichten, ook bij meerdere malen geen reactie...
    Zelf de paar welverdiende minnen keurig van een toelichting voorzien en ik dacht ook nog overlegt met de moderatoren, een min weegt hier erg zwaar....

    Bij degenen waar je zaken mee hebt gedaan en die te beroerd zijn om zelf terug te plussen, daar kun je dan een opmerking over maken bij een nieuwe aankoop.... Zelf maak ik me daar niet zo druk om, die plus krijg je toch wel. Vind het erger als er heel traag verzonden wordt, er slecht is ingepakt en de waar beschadigt aankomt om zo maar eens wat te noemen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #211

    Standaard

    Niet iedereen zit 24/7 op het wereldwijde web natuurlijk. Ook is niet voor iedereen een mogelijkheid om pakketpost af te geven dicht in de buurt. Ik vind verzending binnen een dag of vijf (zeker in het geval van pakketverzending) binnen het redelijke. Verpakking moet uiteraard wel goed zijn.

    En wat betreft niet snel genoeg plusjes teruggeven; kom op jongens, als je dat een min waard vindt of een reden om geen zaken te doen is het misschien tijd om wat medicijnen tegen een hoge bloeddruk op te halen.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Niet iedereen zit 24/7 op het wereldwijde web natuurlijk. Ook is niet voor iedereen een mogelijkheid om pakketpost af te geven dicht in de buurt. Ik vind verzending binnen een dag of vijf (zeker in het geval van pakketverzending) binnen het redelijke. Verpakking moet uiteraard wel goed zijn.

    En wat betreft niet snel genoeg plusjes teruggeven; kom op jongens, als je dat een min waard vindt of een reden om geen zaken te doen is het misschien tijd om wat medicijnen tegen een hoge bloeddruk op te halen.
    Een min zeker niet waard, een opmerking mag best.

    Als je wat in de verkoop hebt, dan check je gewoon even elke dag je mail, niets zo vreselijk irritant als geen antwoord krijgen/ aan het lijntje gehouden te worden.

    Als je wat verkopen wil doe je maar wat moeite, traag verzenden, een opmerking krijg je van mij dan zeker.

    Als je niet in de gelegenheid bent om fatsoenlijk te handelen dan zet je dat in je post...... zoiets als; ik kijk maar 1x in de vijf dagen naar mijn mail en je kan een week wachten op je pakje, zend het pas als het me uitkomt, kijken hoeveel klanten je krijgt...

    De klant weet waar hij dan aan toe is, in jouw voorbeeld zou het bijna 2 weken of langer kunnen duren eerdat een deal geheel is afgerond, niet iedereen wil op die manier handelen. Ik ben hier meestal de klant, dus degene die koopt, de klant is koning en als de verkoper denkt dat hij de keizer is, dan houd ie maar fijn zijn spullen. Als je tegenwoordig wat verkopen wilt, en al helemaal op dit gebied, dan zal je toch wat service moeten bieden, de concurrentie is groot
    Have fun and enjoy your collection

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een min zeker niet waard, een opmerking mag best.

    Als je wat in de verkoop hebt, dan check je gewoon even elke dag je mail, niets zo vreselijk irritant als geen antwoord krijgen/ aan het lijntje gehouden te worden.

    Als je wat verkopen wil doe je maar wat moeite, traag verzenden, een opmerking krijg je van mij dan zeker.

    Als je niet in de gelegenheid bent om fatsoenlijk te handelen dan zet je dat in je post...... zoiets als; ik kijk maar 1x in de vijf dagen naar mijn mail en je kan een week wachten op je pakje, zend het pas als het me uitkomt, kijken hoeveel klanten je krijgt...

    De klant weet waar hij dan aan toe is, in jouw voorbeeld zou het bijna 2 weken of langer kunnen duren eerdat een deal geheel is afgerond, niet iedereen wil op die manier handelen. Ik ben hier meestal de klant, dus degene die koopt, de klant is koning en als de verkoper denkt dat hij de keizer is, dan houd ie maar fijn zijn spullen. Als je tegenwoordig wat verkopen wilt, en al helemaal op dit gebied, dan zal je toch wat service moeten bieden, de concurrentie is groot
    Uiteraard probeer ik zelf alles zo snel mogelijk te verzenden, dan ligt het mij thuis ook niet meer in de weg. Als ik puur naar mijn situatie kijk zit ik meer niet dan wel op het internet. Ik zit op m'n werk de hele dag achter een computer en ben blij als ik een weekend lekker relaxed kan doorkomen. Antwoorden op pm's kunnen bij mij daarom iets langer duren dan bij een gemiddelde ander.
    Uiteindelijk zijn de handelaren hier geen webwinkels maar is het ook ontstaan uit een stukje gunwerk naar medeverzamelaars toe. Een beetje begrip zou dus wel op z'n plaats zijn. En eigenlijk doelde ik vooral op ergernis over het niet teruggeven van een plusje, waar kan een mens zich zorgen over maken

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Uiteraard probeer ik zelf alles zo snel mogelijk te verzenden, dan ligt het mij thuis ook niet meer in de weg. Als ik puur naar mijn situatie kijk zit ik meer niet dan wel op het internet. Ik zit op m'n werk de hele dag achter een computer en ben blij als ik een weekend lekker relaxed kan doorkomen. Antwoorden op pm's kunnen bij mij daarom iets langer duren dan bij een gemiddelde ander.
    Uiteindelijk zijn de handelaren hier geen webwinkels maar is het ook ontstaan uit een stukje gunwerk naar medeverzamelaars toe. Een beetje begrip zou dus wel op z'n plaats zijn. En eigenlijk doelde ik vooral op ergernis over het niet teruggeven van een plusje, waar kan een mens zich zorgen over maken
    Ik ken het gevoel, op mijn werk hetzelfde, omringt door diverse schermen en verschillende soorten computers, op de ene plek heb ik er maar 4 en op een andere plek raak ik de tel wel eens kwijt, stuk of 10 en heb ik wel eens ruzie met de verschillende toetsenborden en bijbehorende muizen

    Ondanks soms vierkante ogen heb ik er geen moeite mee om bij thuiskomst de PC even op te starten, is toch weer heel iets anders, op mijn werk is het mijn werk en thuis is het ontspanning. De telefoon op mijn werk opnemen is mijn werk, dat moet ik dan, thuis heb ik er een hekel aan, geheime nummers kunnen bij mij doodvallen en ik ben ook heel erg blij dat ik nagenoeg niet meer telefonisch lastig gevallen wordt door allerlei bedrijven, lang leve die plek waar je je daar voor kon aanmelden

    Ach, als je weet dat je met bepaalde onderdelen van een deal wat minder scoort en je krijgt er een opmerking over, dan moet je er ook niet mee zitten, de waarheid is de waarheid en als er snelle jongens zijn en die krijgen dat als positieve opmerking, dan is dat voor die mensen ook weer een motivatie om dat te blijven doen omdat ze weten dat het dan gewaardeerd wordt, al doe ik zelf altijd een berichtje als iets aangekomen is met een bedankje en mijn ervaring van de deal.

    Vind het wel mooi als je uit de ervaringen van anderen kunt opmaken of iemand juist wel goed communiceert en snel verzend of juist traag is, ook de manier van verpakken mag best vermeld worden, ook dat doet de 1 beter dan de ander.

    Denk dat het nieuwe systeem van uitgebreider plussen ertoe bij kan dragen dat het toch nog weer iets beter zal gaan, ik zie er dan ook heel veel positiefs in.

    Het wat later toch te verkrijgen plusje stoort mij ook niet echt, al geeft het toch wel een blijk van waardering dat je dan als koper je ook netjes hebt gedragen, zoals op tijd betalen en goed communiceren en ook een berichtje sturen als het is aangekomen, ach.... vaak zijn het de kleine dingen in het leven die het hem net doen
    Have fun and enjoy your collection

  15. #215

    Standaard

    Haha, bij mij ligt de situatie iets anders. Ik heb thuis geen internet en ik heb geen smartphone. Heerlijk, wat een rust

    Vandaar kunnen de reacties soms wat traag zijn

  16. #216

    Standaard

    Misschien niet het meest geschikte topic, maar ook hier even melding maken dat het forum zodadelijk in de 'read-only' modus gaat. Je kunt nog gewoon blijven lezen, maar geen berichten meer plaatsen. Dit vanwege de overgang naar de nieuwe website, met een nieuw forum.
    Vanaf zaterdag zal het forum weer helemaal functioneren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #217

    Standaard

    Even kijken of het nu lukt .

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zou mooi zijn als de mensen op de negeerlijst ook niet meer worden weergegeven als iemand anders ze citeert. Nu heeft een negeerlijst de helft van de tijd niet zoveel nut.
    Niemand?

  19. #219
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Niemand?
    Volgens mij is dat technisch niet mogelijk, ben ik bang.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #220

    Standaard

    Mooie reclame banners dan normaal..vooral van The Dark Knight Rises..totaal niet vervelend zoals bij de vorige forum!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #221

    Standaard

    Ik mis op het forum rechts boven in de hoek wanneer ik voor het laatst op het forum was. En ik kan het ook nergens anders vinden, alleen hoe laat ik met m'n huidige bezoek ben begonnen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik mis op het forum rechts boven in de hoek wanneer ik voor het laatst op het forum was. En ik kan het ook nergens anders vinden, alleen hoe laat ik met m'n huidige bezoek ben begonnen.
    Zo'n beetje alles wordt bijgehouden, wanneer, waar en wat je zoal uitvreet op het forum, kijk maar eens bij je persoonlijke Profiel pagina, bij het stukje: Over mij
    Have fun and enjoy your collection

  23. #223
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Staat in je profiel bij de optie 'over mij'
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #224

    Standaard

    Toch is dat niet helemaal precies wat M-EX(treem) bedoelt, denk ik.
    Want als je ingelogd bent, zal daar altijd 'Vandaag' staan.
    Terwijl op het oude forum (wist niet eens dat het bestond) een tijdstip van je vorige bezoek was. Dat kon een dag geleden zijn, maar ook twee maanden geleden.
    Ik weet niet wat je er aan zou hebben, maar het is er nu niet meer, zo te zien.
    Ben aan het zoeken, maar heb het nog niet gevonden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah oké, daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, wel of iemand onlangs online is geweest en wanneer er gepost is. Maar je zal maar een alibi nodig hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •