Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 567 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Hij blijft inderdaad op vandaag staan. En voorheen kon ik precies zien hoeveel uur geleden m'n laatste bezoek was. Nu moet ik onthouden wanneer m'n laatste bezoek was, want bij over mij staat wanneer m'n huidige bezoek begon.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #227

    Standaard

    Ik heb nog even gekeken, maar het (b)lijkt een plugin te zijn die in de oude software zat. Doordat we nu gehele nieuwe software hebben, zit die plugin er niet meer in.
    Ik weet niet of het gaat lukken om die plugin nog ergens vandaan te halen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #228

    Standaard

    Sinds dinsdag terug van vakantie, vanavond pas voor `t eerst aan de computer en dus voor het eerst de nieuwe site gezien.
    Ziet er goed uit, beter dan het paars van weleer. Alleen de flitsende homepage is wel ff winnen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #229

    Standaard

    Voordat mensen ineens raar opkijken: vanwege meerdere redenen ben ik gestopt als mod. Dan weten jullie dat

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Voordat mensen ineens raar opkijken: vanwege meerdere redenen ben ik gestopt als mod. Dan weten jullie dat
    Je zal er gegronde redenen voor hebben.

    Ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet.

    Dank je wel Dan !

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Voordat mensen ineens raar opkijken: vanwege meerdere redenen ben ik gestopt als mod. Dan weten jullie dat
    Ten eerste bedankt! Ten tweede kun je niet beter aangeven dat je de redenen niet wil of mag geven, of vergis ik me nu?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #232

    Standaard

    De hoofdreden is dat ik te weinig tijd heb ivm mijn eigen forum. Overige redenen zijn o.a dat mijn interesse in de film momenteel op een laag pitje staat en dat ik de nieuwe lay out niet mooi vind. Dat alles gecombineerd maakt het te druk en energieloos voor me om hier goed als mod te kunnen functioneren.

    Bedankt voor het bedankje. Jij ook Watcher

  8. #233

    Standaard

    Omdat ook gebruikers hun dank mogen betuigen : Bedankt, Dan. Je hebt een paar punten weten aan te pakken en had enkele eigenschappen waar anderen een voorbeeld kunnen aan nemen. Uiteraard was het nergens voor nodig één of meerdere redenen te delen. Dat is onnodig en is in principe ook niet andermans zaak.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Omdat ook gebruikers hun dank mogen betuigen : Bedankt, Dan. Je hebt een paar punten weten aan te pakken en had enkele eigenschappen waar anderen een voorbeeld kunnen aan nemen.
    Dat dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #235

  11. #236

    Standaard

    Vond dat het wel goed liep zo met jou als mod erbij. Succes in ieder geval met je andere hobby's.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #237

    Standaard

    Om de crew in deze tijd wat uit de brand te helpen ben ik (tijdelijk) terug als mod. Zijn jullie ook weer op de hoogte

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Om de crew in deze tijd wat uit de brand te helpen ben ik (tijdelijk) terug als mod. Zijn jullie ook weer op de hoogte

    Welcome Back Dan, al is het dan maar voor ff

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Om de crew in deze tijd wat uit de brand te helpen ben ik (tijdelijk) terug als mod. Zijn jullie ook weer op de hoogte
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Om de crew in deze tijd wat uit de brand te helpen ben ik (tijdelijk) terug als mod. Zijn jullie ook weer op de hoogte
    Mag best wel langer ook hoor...
    Have fun and enjoy your collection

  16. #241

    Standaard

    Goedemorgen,

    Het kan aan mij liggen maar de nieuwe website heeft nog niet veel goeds gedaan voor de bezoekersaantallen.
    Ik heb zelfs het gevoel dat er nog minder mensen komen dan voorheen.

    Wat zit er nog in de pijplijn voor dvd.nl om het tij weer te keren?

    Is het verder niet een idee om de database eens op te schonen (nieuwe website, nieuwe start)?
    Het bezoekers record en het aantal leden zijn niet meer van deze tijd.

    Is er uberhaubt inzicht in het aantal actieve bezoekers van voor de nieuwe website en nu?

    Gr Bart

  17. #242

    Standaard

    Hey Bart,

    Ik heb verder geen inzage in die statistieken, daarvoor moet je bij Ludo zijn, maar wilde toch wel graag even inhaken op je vraag.

    Een nieuw uiterlijk heeft verder niet zoveel invloed op de activiteiten. Het wordt niet ineens een stuk drukker, alleen omdat de lay out vernieuwd is. Omgekeerd zullen mensen ook niet wegblijven wanneer een lay out wat achterhaald of ouderwets aandoet. Het is de sfeer die een forum in zijn algemeenheid uitstraalt wat de activiteiten bepaald. Echter heb ik niet het idee dat het momenteel slecht gaat met dvd.nl, het is alleen wat rustig nu. Dat heeft ook met de tijd van het jaar te maken. Tijdens de zomermaanden is het op alle fora wat rustiger dan wat men doorgaans gewend is.

    Hoewel ik zelf de oude lay out meer kon waarderen dan de huidige, is het wel zo dat men wel zijn best heeft gedaan om een leuke, praktische site van dvd.nl te maken met vele opties. Het lijkt mij dan ook dat de eigenaar wat dat betreft genoeg heeft gedaan om deze site te vernieuwen. Echter kun je er nog zo'n superdeluxe site van maken qua uitstraling, op een forum zijn het de leden die de sfeer maken. Dus nog meer bieden qua promotie, uitstraling of opties is leuk, maar zal niet automatisch zorgen voor meer activiteit.

    De database opschonen zou ik persoonlijk niet doen. Hoewel ik het met je eens ben dat het een wat vertekenend beeld kan geven zijn het wel de recordaantallen (meeste leden aanwezig op één dag enz) van deze site. En om die aan te passen zou ik wat onzinnig vinden. Je haalt een oud record elders immers ook niet uit de boeken omdat het te lang staat.

    Samengevat: het zijn de leden die een forum maken of breken

  18. #243

    Standaard

    Ik wil even een vraag stellen. Ik heb momenteel een kooptopic zowel bij de Blurays als bij dvd's. Omdat de laatst overgebleven topics niet echt lopen, overweeg ik voor beide categoriën naast de bestaande topics een ruiltopic te openen voor die titels. Ik krijg dus de volgende topics:

    -Verkooptopic in DVD's aangeboden
    -Ruiltopic in DVD te ruil aangeboden
    -Verkooptopic BR aangeboden
    -Ruiltopic BR aangeboden

    De vraag is dus of dit mag. In de regels kan ik het niet vinden en in de BR te koop aangeboden staat wel een regelstopic (http://dvd.nl/forum/showthread.php?5...lgemene-regels) maar degene die daar staat vermeld als vraagbaken schijnt geen mod meer te zijn. Wellicht kunnen jullie die regeltopics even actualiseren bij welke mod je voor vragen kan zijn.

  19. #244
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als eerste: Momenteel kun je mij of Ludo hiervoor benaderen. Wij zijn iig veelvuldig actief en vooralsnog overgebleven als forumcrewmember. Is de één niet actief, dan zorgt de ander dat de vraag zo snel mogelijk beantwoord wordt! Dan G. is ook (voor onbepaalde tijd) actief en heeft veel verstand van trade zaken, dus die kun je ook benaderen.

    In principe is er niks mis mee om de artikels zowel te ruil als te koop aan te bieden, mits je het maar heel accuraat bijhoudt en dingen elkaar niet gaan overlappen. Dus hij is al geruild terwijl hij nog te koop staat. Ik denk dat er ook niks mis mee is als je de topics naar elkaar toe verwijst d.m.v. een link naar het andere topic.

    De regels zijn idd al wat ouder, maar worden wel bijgehouden (zie laatste edit door Michael) Echter is hij zelf niet meer actief. Wel goed dat je die regels even aanhaalt, want dan kunnen wij kijken waar en of ze aangepast moeten worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #245

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In principe is er niks mis mee om de artikels zowel te ruil als te koop aan te bieden, mits je het maar heel accuraat bijhoudt en dingen elkaar niet gaan overlappen. Dus hij is al geruild terwijl hij nog te koop staat. Ik denk dat er ook niks mis mee is als je de topics naar elkaar toe verwijst d.m.v. een link naar het andere topic.
    Dat is geen probleem. Verder bedankt voor het heldere antwoord.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik wil even een vraag stellen. Ik heb momenteel een kooptopic zowel bij de Blurays als bij dvd's. Omdat de laatst overgebleven topics niet echt lopen, overweeg ik voor beide categoriën naast de bestaande topics een ruiltopic te openen voor die titels. Ik krijg dus de volgende topics:

    -Verkooptopic in DVD's aangeboden
    -Ruiltopic in DVD te ruil aangeboden
    -Verkooptopic BR aangeboden
    -Ruiltopic BR aangeboden

    De vraag is dus of dit mag. In de regels kan ik het niet vinden en in de BR te koop aangeboden staat wel een regelstopic (http://dvd.nl/forum/showthread.php?5...lgemene-regels) maar degene die daar staat vermeld als vraagbaken schijnt geen mod meer te zijn. Wellicht kunnen jullie die regeltopics even actualiseren bij welke mod je voor vragen kan zijn.
    Goeie vraag martwout

    Je mag in elke sectie 1 topic aanmaken. Heb je dus bly ray's of dvd's die je zowel te ruil als te koop aanbied mag er in beide boards 1 topic staan. Echter moet het wel bij 1 topic blijven per board blijven. Je kunt ten alle tijden je startpost editten om titels toe te voegen of te verwijderen. Heb je een titel verkocht of geruild, verwijder deze dan permanent. Ga geen lijst bijhouden van verkochte of geruilde titels in de startpost. Dat veroorzaakt alleen maar verwarring in de zoekmachine en voegt daarbij ook niets toe. Ga je je prijzen aanpassen of nieuwe titels toevoegen dan mag dit 1 keer per 24 uur vermeld worden in een reactie. Een verkochte of geruilde titel mag dan weer niet vermeld worden binnen die week. Dat wordt gezien als een onrechtmatige up. Wil je gewoon je topic weer onder de aandacht brengen zonder updates dan mag dit 1 keer in de week. Bij verkooptopics zijn prijzen noemen verplicht, in de ruilsecties niet

  22. #247

    Standaard

    Even hier naartoe verplaatst om HTip's mooie topic on topic en netjes te houden. Excuus voor het ongemak. Groetjes Claudio.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat bedoel je hier mee Herman?
    Oke, een kleine uitleg:

    Je kan surfen op het internet, dat kunnen leden van dit forum niet zien, zij weten niet waar je zoal komt,
    gaat ook niemand toch iets aan toch?

    Hier op het forum kan iedereen die dat wil precies zien welke berichten je leest en waar je zoal
    komt met de tijd erbij, alles goed en wel, maar op het forum hebben tijden de tellers niet gewerkt,
    maar nu zijn ze wel heel erg doorgeschoten, je kan precies zien waar jij allemaal geweest bent en
    wanneer je daar geweest bent, persoonlijk vind ik mijn surf gedrag op dit forum en waarom en wanneer
    ik bepaalde dingen bekijk niet iets dat iedereen hoeft te weten, zeker omdat het om allerlei verschillende
    redenen gebeurt die bij een ander heel verkeert uitgelegd kunnen worden.

    Dat een admin van dit forum mijn surf gedrag zou willen en kunnen volgen, dat kan ik begrijpelijk vinden,
    maar dat ik door iedereen gevolgd kan worden vind ik echt te ver gaan, heb dit ook aan de moderators
    gemeld doch heb enkel van 1 moderater die zelf ook zo'n ... forum leid dat alles laat zien een antwoord gehad.

    Aangezien ik vind dat niet iedereen hoeft te zien waar ik zoal belangstelling voor heb op het forum, heb ik
    aan de moderator gemeld dat ik mij voortaan als een gast/zoekmachine ga gedragen en mij niet meer inlog
    op het forum als ik eea ga bekijken.

    DVD.NL is er sinds de vernieuwingen niet overzichtelijker op geworden, eerder erop achteruit gegaan, en
    met mijn opmerking over deze gaat men hier op het forum naar mijn mening ook lichtzinnig om, geloof mij,
    ik houd van open en eerlijk, maar ik houd ook van mijn privacy en dat schijnen ze hier toch niet echt te beseffen.

    Nu kan ik ook zonder in te loggen op dit forum alles van iedereen zien, naar mijn mening ook helemaal verkeert,
    helaas ziet "men" dat ook niet zo, eigenlijk is dat best diep triest en kan ik ze niet wakker maken, of iedereen
    moet het wel gewoon vinden dat "big brother is watching you" heel gewoon is, maar dat het nu is uitgebreid
    naar iedereen kan gewoon zien wat je doet.......

    Nog even en je wordt verplicht om een camera in je slaapkamer op te hangen kan iedereen even zien of alles
    wel door de beugel kan (als je begrijpt wat ik bedoel)

    Sorry hoor, maar dit forum is met de vernieuwingen wat te ver doorgeschoten, ipv zich eens wat meer in
    te zetten voor een knap beoordelingssysteem bij het verkoop en ruil topic hebben we deze onzin.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-07-2013 om 22:33 Reden: verplaatst
    Have fun and enjoy your collection

  23. #248

    Standaard

    Ik ga hier verder met het reageren op off-topic in het Mijn HT gedeelte Chamber of Dreams =>bioscoop in de kelder:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oke, een kleine uitleg:

    Je kan surfen op het internet, dat kunnen leden van dit forum niet zien, zij weten niet waar je zoal komt,
    gaat ook niemand toch iets aan toch?

    Hier op het forum kan iedereen die dat wil precies zien welke berichten je leest en waar je zoal
    komt met de tijd erbij, alles goed en wel, maar op het forum hebben tijden de tellers niet gewerkt,
    maar nu zijn ze wel heel erg doorgeschoten, je kan precies zien waar jij allemaal geweest bent en
    wanneer je daar geweest bent, persoonlijk vind ik mijn surf gedrag op dit forum en waarom en wanneer
    ik bepaalde dingen bekijk niet iets dat iedereen hoeft te weten, zeker omdat het om allerlei verschillende
    redenen gebeurt die bij een ander heel verkeert uitgelegd kunnen worden.

    Dat een admin van dit forum mijn surf gedrag zou willen en kunnen volgen, dat kan ik begrijpelijk vinden,
    maar dat ik door iedereen gevolgd kan worden vind ik echt te ver gaan, heb dit ook aan de moderators
    gemeld doch heb enkel van 1 moderater die zelf ook zo'n ... forum leid dat alles laat zien een antwoord gehad.

    Aangezien ik vind dat niet iedereen hoeft te zien waar ik zoal belangstelling voor heb op het forum, heb ik
    aan de moderator gemeld dat ik mij voortaan als een gast/zoekmachine ga gedragen en mij niet meer inlog
    op het forum als ik eea ga bekijken.

    DVD.NL is er sinds de vernieuwingen niet overzichtelijker op geworden, eerder erop achteruit gegaan, en
    met mijn opmerking over deze gaat men hier op het forum naar mijn mening ook lichtzinnig om, geloof mij,
    ik houd van open en eerlijk, maar ik houd ook van mijn privacy en dat schijnen ze hier toch niet echt te beseffen.

    Nu kan ik ook zonder in te loggen op dit forum alles van iedereen zien, naar mijn mening ook helemaal verkeert,
    helaas ziet "men" dat ook niet zo, eigenlijk is dat best diep triest en kan ik ze niet wakker maken, of iedereen
    moet het wel gewoon vinden dat "big brother is watching you" heel gewoon is, maar dat het nu is uitgebreid
    naar iedereen kan gewoon zien wat je doet.......

    Nog even en je wordt verplicht om een camera in je slaapkamer op te hangen kan iedereen even zien of alles
    wel door de beugel kan (als je begrijpt wat ik bedoel)

    Sorry hoor, maar dit forum is met de vernieuwingen wat te ver doorgeschoten, ipv zich eens wat meer in
    te zetten voor een knap beoordelingssysteem bij het verkoop en ruil topic hebben we deze onzin.
    Volgens mij kunnen ze alleen je laatste activiteit zien en dat was bij de vorige versie ook al zo, er is dus eigenlijk niets veranderd daar in. Ziet er zo uit bij je profiel(Of je moet wat anders bedoelen):

    Huidige activiteit: Bekijkt discussie Het grote DVD.nl "lucht je hart" topic
    Laatste activiteit: Vandaag 22:56
    Of het wenselijk is een 2e, van mij zou het niet hoeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #249

    Standaard

    Dat een admin van dit forum mijn surf gedrag zou willen en kunnen volgen, dat kan ik begrijpelijk vinden,
    maar dat ik door iedereen gevolgd kan worden vind ik echt te ver gaan, heb dit ook aan de moderators
    gemeld doch heb enkel van 1 moderater die zelf ook zo'n ... forum leid dat alles laat zien een antwoord gehad.
    Die mod was ik. En laat ik dan maar gelijk beginnen met te zeggen dat ik de dik gedrukte quote uit jouw reactie absoluut niet kan waarderen. Je kunt je hart wel op je tong hebben liggen maar dat is nog geen reden voor mij om alles maar te nemen wat je zegt. Met die opmerking beledig je me gewoon, sterker nog, het maakt me gewoon pissed off! Ik had jou via pm al gemeld dat er hier onder de crew overlegd wordt over je opmerking en dat ik contact met je zou opnemen wanneer ik meer nieuws hierover had. We zijn er dus mee bezig dus ik snap helemaal niet waarom je nou ook openbaar hierover begint. Had dat dan gelijk gedaan dan hadden we ons de moeite kunnen besparen.

    Er is een verschil in jouw vraag en de opties die mijn forum hebben. Dat heb ik je ook netjes uitgelegd dacht ik zo. Ge je het nou opeens zo spelen dan ben ik er wel klaar mee.

  25. #250
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is inderdaad altijd zo geweest. Voorheen kon je ook nog de voorlaatste activiteit zien. Dat is nu niet meer zo. Ik vermoed echter dat DVDPFG doeld op de lijst met leden onder elk topic. Dit is nieuw en standaard in de nieuwste Vbullitin versie, maar daar staat echter geen tijd bij. Dit is echter geen bewuste keuze.

    Echter surfgedrag op het gehele internet is verre van anoniem, al zou je dat wel denken. Dat heeft het PRISM verhaal wel heel pijnlijk duidelijk gemaakt. Alleen is dat weer voor selected eyes only.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •