Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 567 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waar moet een crewmember aan voldoen?
    Kun je het beste even Ludo Keeris een persoonlijk bericht sturen, die kan het je haarfijn uitleggen

  2. #277
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoor ik er ook nog bij...??
    Verdorrie.. :-X Was ik jou even helemaal vergeten. Excuus! Was gebaseert op een lijst waar je ook nog niet was toegevoegd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Jawel die lijst is er. Bijna onderaan de hoofdpagina net onder alle sub-forums heb je een link Bekijk forumleiding

    En het vertrekken van mods was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
    Toeval of niet, maar ik zag de laatste tijden meer het "DVD.nl Oudgediende" staan bij een aantal namen. Het leek alsof het steeds meer werden.
    Moderators was een verkeerd woord, ik had crew moeten schrijven.

    Iig bedankt StefaanD & Claudio Santulli.

  4. #279

    Standaard

    Erg jammer dat de belachelijke opmerkingen van Werner zijn verwijderd uit het Shogun Remastered topic. Reacties daar op zijn ook weg gehaald. Nu loopt hij weer het heilige boontje uit te hangen. Het zal me niets verbazen als hij heeft lopen janken bij de moderators.

    Werner reageerde nogal overdreven incl gescheld op iemand die een d of t was vergeten. En het dan vreemd vinden als daar reacties op komen.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Erg jammer dat de belachelijke opmerkingen van Werner zijn verwijderd uit het Shogun Remastered topic. Reacties daar op zijn ook weg gehaald. Nu loopt hij weer het heilige boontje uit te hangen. Het zal me niets verbazen als hij heeft lopen janken bij de moderators.

    Werner reageerde nogal overdreven incl gescheld op iemand die een d of t was vergeten. En het dan vreemd vinden als daar reacties op komen.
    Niet iedereen is de taal even machtig, en maakt daarom soms wel eens een foutje, door een woord bv verkeerd te schrijven, of een letter te vergeten.

    Maar het is dan vaak wel duidelijk wat of hoe ze het bedoelen, ondanks dat foutje.

    Ik ben daarom van mening dat iedereen in hun waarde gelaten moet worden, en dat ze respectvol behandeld moeten worden, en dat doe je niet door zo te gaan schelden..

    Mensen met dyslexie, of gewoon mensen die moeite hebben met iets juist formuleren, moeten gewoon gerespecteerd worden om het feit dat ze toch zo goed mogelijk iets neerzetten, wat vaak overduidelijk is wat er staat of hoe ze het bedoelen.

    En dan is het schelden met gvd (afkorting van het bekende scheldwoord) niet bepaald netjes, in mijn ogen gewoon asociaal.

    Zoiets behoor je gewoon niet te doen

    Maak je druk om belangrijkere zaken, en niet om een vergeten letter!

  6. #281

    Standaard

    Precies! Zou netjes zijn geweest als Werner zn excuses had aangeboden maar helaas....

  7. #282
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond alle reacties wat overdreven en was ook wel enigszins verbaasd over het hele voorval. Neemt niet weg dat wij bepaalde persoonlijke verwensingen niet zomaar ongemoeid kunnen laten. We hadden een hele omvangrijke preek kunnen houden, waarin we als schoolmeester uitzetten wat wel en niet door de beugel kan. Echter hebben we dit voorval als een zijnde een eenmalig voorval beschouwd.

    Uiteraard hebben we alle of-topic berichten wel uit het topic gehaald, zonder verder met onze vinger te wijzen of er wat van te zeggen. Dat leek ons het beste, maar natuurlijk mag je dat hier gewoon vermelden wat je er van denkt. Persoonlijk vind ik het jammer dat het wat persoonlijk werd. Verder ben ik zelf vaak genoeg verre van foutloos en ga ik er vanuit dat men kijkt naar de inhoud en niet de vorm, maar dan nog zal ik iemand die mij dat - al dan niet met sterke bewoordingen - aangeeft niet persoonlijk aanvallen. Had je het bij alleen dat biertje gelaten, had ik er zelfs kostelijk om kunnen lachen en was het tevens veel doeltreffender geweest.

    Wij dachten het zo het best op te lossen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Erg jammer dat de belachelijke opmerkingen van Werner zijn verwijderd uit het Shogun Remastered topic. Reacties daar op zijn ook weg gehaald. Nu loopt hij weer het heilige boontje uit te hangen. Het zal me niets verbazen als hij heeft lopen janken bij de moderators.
    Ik stel alleen vast dat de ene persoonlijke aanval nog niet is uitgedoofd of daar is de volgende al. En verder ga ik hier echt niet meer op reageren, jij staat echter nog maar zó ver van op mijn negeerlijst gezwierd te worden. Ik weet al langer dat jij een pik op me hebt. Goed. Hou die voor je.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Niet iedereen is de taal even machtig, en maakt daarom soms wel eens een foutje, door een woord bv verkeerd te schrijven, of een letter te vergeten.

    Maar het is dan vaak wel duidelijk wat of hoe ze het bedoelen, ondanks dat foutje.

    Ik ben daarom van mening dat iedereen in hun waarde gelaten moet worden, en dat ze respectvol behandeld moeten worden, en dat doe je niet door zo te gaan schelden..

    Mensen met dyslexie, of gewoon mensen die moeite hebben met iets juist formuleren, moeten gewoon gerespecteerd worden om het feit dat ze toch zo goed mogelijk iets neerzetten, wat vaak overduidelijk is wat er staat of hoe ze het bedoelen.

    En dan is het schelden met gvd (afkorting van het bekende scheldwoord) niet bepaald netjes, in mijn ogen gewoon asociaal.

    Zoiets behoor je gewoon niet te doen

    Maak je druk om belangrijkere zaken, en niet om een vergeten letter!
    Ik hoef het niet aan te geven, maar je weet waarschijnlijk dat ik het volledig met je eens bent. Juist al die verschillen maakt mensen interessant en geloof me; wij (zo ook ik) zijn in de meerderheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Verder ben ik zelf vaak genoeg verre van foutloos en ga ik er vanuit dat men kijkt naar de inhoud en niet de vorm, maar dan nog zal ik iemand die mij dat - al dan niet met sterke bewoordingen - aangeeft niet persoonlijk aanvallen. Had je het bij alleen dat biertje gelaten, had ik er zelfs kostelijk om kunnen lachen en was het tevens veel doeltreffender geweest.

    Wij dachten het zo het best op te lossen.
    Je hebt gelijk van het persoonlijk aanvallen, dat moet ik ook niet doen. Maar ik was echt pissig op het feit dat iemand aangevallen wordt op een heel normale post omdat er een schrijffoutje in zit. Buiten proportioneel. Ik erger me ook wel eens aan hele rare fouten en het Nederlands lijkt vooral bij de jeugdige onder ons sterk achteruit te gaan. Maar dit is geen taalforum en kleine taal- en schrijffoutjes komen nu eenmaal voor.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik weet al langer dat jij een pik op me hebt. Goed. Hou die voor je.
    Het is DE pik op iemand hebben, niet EEN pik.... (Zo zie je maar, iedereen maakt wel eens een taalfout)

    Een pik op iemand hebben lijkt me meer iets voor een ander forum.....

  12. #287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je hebt gelijk van het persoonlijk aanvallen, dat moet ik ook niet doen. Maar ik was echt pissig op het feit dat iemand aangevallen wordt op een heel normale post omdat er een schrijffoutje in zit. Buiten proportioneel.
    Dit vind ik een hele mooie opmerking van je en dat siert je. Soms vergt het boetekleed aantrekken het meeste karakter...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #288

    Standaard

    In het Vlaams is een pik nochtans ook juist hoor. Wellicht heb ik wat overgereageerd, maar ik ben nog zo'n ouwe zak uit de tijd waarin een sollicitatiebrief nog de versnipperaar in ging als er een dt-fout in stond. Desalniettemin lees ik hier soms zaken waarbij ik denk "dat heeft 'ie toch niet nagelezen?" Melzz, denk je niet dat het tijd wordt dat we de strijdbijl begraven en de vredespijp roken? Laten we het erop houden dat we alle twee uit de bocht zijn gegaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Melzz, denk je niet dat het tijd wordt dat we de strijdbijl begraven en de vredespijp roken? Laten we het erop houden dat we alle twee uit de bocht zijn gegaan...
    Beste Werner, Dit is een top-reactie van je

  15. #290

    Standaard

    Bedankt DVDWatcher. Eigenlijk is dit toch wel een leuke community...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ...Eigenlijk is dit toch wel een leuke community...
    Absoluut, ik zou niet meer zonder kunnen

  17. #292
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, heel mooi dit... Top!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #293

  19. #294

    Standaard

    Om ook nog even op de 'vraagtekens' te reageren:

    Ik kocht de laatste paar weken regelmatig wat bij Jan. Omdat hij al een hele tijd aanbieder is zocht ik er niks achter. Wat me wel opviel was dat hij ineens meerdere exemplaren van titels leek te hebben. Meer als dan voorheen het geval was. Maar goed, ik ken hem verder niet en omdat ik een maatje heb die fervent verzamelaar is bestelde ik de laatste twee keer een extra titel voor hem mee. Daarom dacht ik dat hij misschien een eigen bedrijfje had of zo met leuke prijsjes voor mede forumleden. Meer als een paar euro max scheelde het tenslotte niet. Daarom viel me dit bericht echt rauw op mijn dak. Ik heb gisteren nog een pakketje van hem binnen gekregen.

    Zo heel gek is zo'n handeltje ook niet. Waren de titels nu 5,- per stuk of zo dan had je wel na kunnen gaan waar ze vandaan kwamen. Maar dat kwam me bij Jan totaal niet op. Mede ook omdat hij altijd netjes en snel leverde.

    Maar hopen dat ik hier bij de neus genomen wordt...
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 28-03-2014 om 19:58

  20. #295

    Standaard

    Het verschil van prijs van bv de James Bond boxen was bij hem vergeleken met de winkelprijzen erg groot, dus dat is bv een ruime korting die je normaal op zo´n uitgave niet krijgt lijkt me.

  21. #296

    Standaard

    Met alle respect, maar ik stel voor dat we hier de speculatie nu even achterwege laten. We zijn het intern aan het bespreken en onderzoeken. Ik stel voor dat we jullie op de hoogte brengen zodra er meer nieuws is. Mochten jullie brandende vragen hebben over deze kwestie kunnen jullie mij of iemand anders van de crew altijd een PM versturen. Alvast dank voor jullie begrip.

  22. #297

    Standaard

    Prima Jordy. Laten we maar hopen op een 1 april joke...

  23. #298

    Standaard

    Mee eens Jordy, Alle begrip mijnerzijds

  24. #299

    Standaard

    Hoop ook dat het bericht van WitteGijt, dat zonder bronvermelding is geplaatst en niet is verwijderd door de moderatoren, een beetje vreemd, ook vreemd dat het bericht er nog staat. Werkt WitteGijt bij die winkel of voor onze "lieve" overheid????

    Heb net als Dan G. eigenlijk nooit het idee gehad dat de schijven van diefstal afkomstig zouden kunnen zijn, immers wel goedkoop, maar wel realistische prijzen voor iemand die geen winkel met personeel hoeft te runnen en alle kosten van het hebben
    van een winkel, huur, electra, gas, water, telefoon, inrichting etc etc etc nou bedenk het allemaal maar. Koop zelf zelden tot nooit mijn 3D BR's boven de 20 euro, bestel ze dan bij Amazon of wacht op aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de laatste keer bij
    Saturn 3 halen en 2 betalen en dan kom ik ook op dezelfde prijzen zoals jan_tran er voor vroeg, ook was jan_tran actief op Marktplaats en dan denk je toch dat het allemaal wel legetiem is en dat anders onze wakkere overheid toch al lang wakker was geweest??

    Moet ik nu ook andere aanbieders op het forum gaan verdenken......
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 28-03-2014 om 19:58
    Have fun and enjoy your collection

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met alle respect, maar ik stel voor dat we hier de speculatie nu even achterwege laten. We zijn het intern aan het bespreken en onderzoeken. Ik stel voor dat we jullie op de hoogte brengen zodra er meer nieuws is. Mochten jullie brandende vragen hebben over deze kwestie kunnen jullie mij of iemand anders van de crew altijd een PM versturen. Alvast dank voor jullie begrip.
    Heb eigenlijk heel veel vragen, maar ben even te zeer geschrokken van het bericht van WitteGijt, dat overigens zonder bronvermelding er nog steeds staat.

    Kan het bijna niet geloven, jan_tran is toch 1 van de beste verkopers van het forum, kijk het "plusjes" systeem er maar op na, maar hij doet/deed zijn handel
    in alle openheid, met vermelding van woonplaats en als je betaald ook zijn banknummer en hij vermeldde ook zijn postcode als afzender(zelf verder nooit
    gecontroleerd, had daar ook geen aanleiding voor) zijn afhandeling is altijd netjes en zijn communicatie was ook altijd keurig.

    BTW
    Als ik het vermoeden zou hebben dat iets afkomstig zou zijn van diefstal, dan zou ik het nooit kopen, ik wil altijd mijn voordeur open kunnen doen zonder
    het gevoel te hebben dat ik iets in huis zou hebben dat van diefstal afkomstig is en het bericht van WitteGijt heeft daar geen goed aan gedaan.

    Mmmm.... DVD.nl als heler, het moet niet gekker worden
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •