Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 567 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm.... DVD.nl als heler, het moet niet gekker worden
    Weet niet of dit nou wel een verstandige uitspraak is

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weet niet of dit nou wel een verstandige uitspraak is
    Het ligt er maar aan hoe goed je kan relativeren
    Have fun and enjoy your collection

  3. #303

    Standaard

    Nou...ik geloof er geen snars van!

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm.... DVD.nl als heler, het moet niet gekker worden
    Hooguit denk ik dat, op voorwaarde dat het bericht waar is, de verkoper van de gestolen schijven zich t.o.v. dvd.nl heeft schuldig gemaakt aan misbruik van vertrouwen. Mocht dit echt waar zijn dan zou ik de crew alvast aanraden om zelf klacht neer te leggen, al is het alleen al maar om zichzelf in te dekken tegen narigheid.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #305
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In onze voorwaarden, in elk handelstopic, staat dat DVD.nl en haar directie nimmer aansprakelijk kan worden gehouden voor de op het forum aangeboden goederen. Ook in onze algemene regels staat dit vermeldt. Net zoals marktplaats die verantwoordelijk niet heeft.

    Maar laten we niet vooruitlopen en de privacy van de persoon in kwestie in acht nemen. Er is nog helemaal niet duidelijk of dit op enige waarheid berust. Omdat - indien blijkt dat de informatie klopt - wij zelf eerst goed willen overleggen hoe met dit soort situaties om te gaan, valt er nog weinig over te zeggen onzerzijds.

    Vooralsnog is het niet meer dan een gerucht en is DVD.nl niet benaderd. Wij weten niet meer dan wij hier lezen.

    @Werner. Bedankt voor de tip. Mocht dit echt aan de orde komen, zullen we dat zeker gaan doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In onze voorwaarden, in elk handelstopic, staat dat DVD.nl en haar directie nimmer aansprakelijk kan worden gehouden voor de op het forum aangeboden goederen. Ook in onze algemene regels staat dit vermeldt. Net zoals marktplaats die verantwoordelijk niet heeft.

    Maar laten we niet vooruitlopen en de privacy van de persoon in kwestie in acht nemen. Er is nog helemaal niet duidelijk of dit op enige waarheid berust. Omdat - indien blijkt dat de informatie klopt - wij zelf eerst goed willen overleggen hoe met dit soort situaties om te gaan, valt er nog weinig over te zeggen onzerzijds.

    Vooralsnog is het niet meer dan een gerucht en is DVD.nl niet benaderd. Wij weten niet meer dan wij hier lezen.

    @Werner. Bedankt voor de tip. Mocht dit echt aan de orde komen, zullen we dat zeker gaan doen.
    Alles leuk en aardig, maar ik snap nog steeds niet waarom het bericht van de WitteGijt er staat, hebben jullie dat bericht
    nagetrokken? Dat bericht is de oorzaak van de ophef lijkt mij zo, zou dat toch als eerste controleren, maar aangezien jullie het
    laten staan lijkt er meer aan de hand te zijn dan jullie toe willen geven
    Have fun and enjoy your collection

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Alles leuk en aardig, maar ik snap nog steeds niet waarom het bericht van de WitteGijt er staat, hebben jullie dat bericht
    nagetrokken? Dat bericht is de oorzaak van de ophef lijkt mij zo, zou dat toch als eerste controleren, maar aangezien jullie het
    laten staan lijkt er meer aan de hand te zijn dan jullie toe willen geven
    Ook voor jou geldt:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met alle respect, maar ik stel voor dat we hier de speculatie nu even achterwege laten. We zijn het intern aan het bespreken en onderzoeken. Ik stel voor dat we jullie op de hoogte brengen zodra er meer nieuws is. Mochten jullie brandende vragen hebben over deze kwestie kunnen jullie mij of iemand anders van de crew altijd een PM versturen. Alvast dank voor jullie begrip.

  8. #308

    Standaard

    Ik begrijp dat jullie het aan het bespreken zijn, maar dan zou je minimaal het bericht van WitteGijt? moeten verwijderen tot er meer duidelijk is.
    Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, toch?

    Mijn persoonlijke ervaring met Jan is: ik vind 'm de beste trader van het forum, zeer snel (zowel communicatie als verzending) en zeer netjes verpakt (slipcases met een plastic hoes er omheen).

  9. #309

    Standaard

    Dat bericht is hier nu ook al geplaatst door Dan, dus dan zouden we dat ook moeten verwijderen. We zijn er mee bezig mensen om uit te vogelen wat er aan de hand is. Begrijp goed dat we hier ook erg door zijn geschrokken en dat ook wij niet weten in hoeverre dit bericht waar is; daarvoor is het simpelweg nog te vroeg. Wij houden jullie op de hoogte.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat bericht is hier nu ook al geplaatst door Dan, dus dan zouden we dat ook moeten verwijderen.
    En dat is een probleem omdat??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #311

  12. #312

    Standaard

    . We wachten geduldig af.....

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En dat is een probleem omdat??
    Omdat de mensen hier toch moeten dat er iets gaande is, dus lijkt het mij persoonlijk niet verstandig om dat bericht te verwijderen of het nu waar is of niet. Nu vallen ze midden in een discussie zonder te weten wat er precies aan vooraf ging.
    Maar ik zie dat het al is verwijderd helaas...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #314

    Standaard

    Heb je gelijk in kruspe. Er valt voor beide iets te zeggen maar ik laat het nu even zoals het nu is.

  15. #315

    Standaard

    Uit eerst onderzoek lijkt het bericht - helaas - op waarheid te berusten. Verder heeft DVD.nl niets met het onderzoek te maken en wordt daar ook niet in betrokken.
    Dat houdt tevens in dat wij niet direct van informatie worden voorzien. Maar wat wij in korte tijd hebben kunnen achterhalen is dat het dus op waarheid lijkt te berusten.

    Het bericht in het bewuste topic heb ik persoonlijk weer hersteld, nu bekend is dat het niet helemaal is gegaan zoals het hoort.
    Wel met een extra opmerking van mij erbij.
    Mede ook om mensen die nog titels zouden moeten krijgen van jan_tran zo op de hoogte worden gebracht van de situatie en dat het nog wel even kan duren voordat ze hun titels gaan krijgen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #316

    Standaard

    Is het mogelijke voor een der partijen iets te posten van bronvermelding. Denk dat ik namens vele forummers spreek, als ik zeg dat we heling afkeuren, maar dat we een vorm van achtergrond op prijs stellen.

  17. #317

    Standaard

    Inderdaad, het bericht van WitteGijt was al zonder bronvermelding en daardoor is een hoop ophef ontstaan.
    Het lijkt mij wijs om dit niet nogmaals te laten gebeuren.

  18. #318

    Standaard

    Ben er stil van, kan het eigenlijk niet goed bevatten en weet zelf niet wat ik er nu mee aan moet.....

    Heb nu waarschijnlijk een aantal titels met een bedenkelijke afkomst en daar ben ik niet echt blij om.

    646 plussen in het oude systeem en 72 goede beoordelingen in het nieuwe systeem, zelf gemiddeld 3 titels
    per bestelling en niet iedereen plust..... dat is toch een aardige stapel titels en tegenwaarde in geld.

    Denk je goed te doen door het origineel te kopen.....

    Zal wel niet de enige zijn die zich nu een beetje triest voelt
    Have fun and enjoy your collection

  19. #319

    Standaard

    Voor elke handelssite is dit een risico en het is naïef om te denken dat het hier ook niet zou kunnen gebeuren, al had ik het zelf ook niet verwacht.

    DVD.NL heeft natuurlijk geen financieel belang bij de handel die via het forum plaats vindt en ze kunnen al zeker geen weet gehad hebben van wat er zich heeft afgespeeld ,...heling is daarom zeker ook niet het juiste woord omdat er bij heling ook de tussenpartij in et complot zit.

    Als koper hoef je je eigen volledig niet schuldig te voelen. Je gaat uit van de betrouwbaarheid en goedheid van de mens en dat moeten we ook zo houden, zeker op forums als deze die een stuk persoonlijker zijn dan bijvoorbeeld handelsites als marktplaats
    Als we overal argwanend over moeten zijn vallen we snel in een negatieve spiraal waar we in mijn ogen momenteel in deze maatschappij al teveel verzeild zijn geraakt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #320

    Standaard

    Zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan : Wordt de desbetreffende persoon hier nog toegelaten, of wordt ie levenslang persona non grata hier? en dus gebanned?

  21. #321

    Standaard

    Zolang daar geen duidelijkheid en zekerheid over is zullen we hem niet bannen.
    Maar ik kan me voorstellen dat hij zichzelf al 'gebanned' heeft, dat hij uit zichzelf zich hier niet meer laat zien als de zaken zijn zoals ze nu voorgesteld worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #322

    Standaard

    Ik kan me een 1 april moment herinneren een paar jaar geleden wat ook zo'n ophef veroorzaakte. Hopelijk, hoe smakeloos ook, is dit er ook eentje...

  23. #323

    Standaard

    Maar het is nog geen 1 april...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #324

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp hebben alle mensen die iets van Jan hebben overgenomen wellicht gestolen waar gekocht? Tja, dat is natuurlijk niet te controleren, maar het blijft vervelend.

    Ik denk overigens niet dat het een 1 aprilgrap betreft. Waarom haalt hij anders al zijn films opeens weg uit het bericht?

  25. #325

    Standaard

    Is er al wat meer bekend over de jan_tran situatie?

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •