Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 567 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Omdat ik beide tracks wel goed vind klinken heb ik het met de oren of geen goede set
    Ja daaaaag

  2. #402

    Standaard

    hahahahah

    ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de atmos track heb geluisterd, en in de meeste gevallen heeft dvd profiler ook gelijk.

    maar dit is wel heel kort door de bocht.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #403

    Standaard

    Neem dat ventje volgende maand wel even onder handen want hij is al een hele tijd de weg kwijt

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Omdat ik beide tracks wel goed vind klinken heb ik het met de oren of geen goede set
    Ja daaaaag
    Have fun and enjoy your collection

  5. #405

  6. #406

    Standaard

    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #407

    Standaard

    Sorry claudio dat we steeds het topic verkloten.

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Neem dat ventje volgende maand wel even onder handen want hij is al een hele tijd de weg kwijt
    Mmmm, dat is dan zeker nadat je even bij mij over de knie hebt gelegen

    Denk dat je hier en daar toch wel wat hebt gemist in de diepere betekenis
    van de opmerkingen over de audio, begreep dan ook jouw toch wel heel
    simpele opmerking over de beide audio niet, net alsof je helemaal niets
    van de opmerkingen hebt begrepen....

    Je bent een zeur 1e klas als het over kwaliteit gaat, het beste is nog niet
    goed genoeg, al helemaal op beeld kwaliteit, dat heb je het afgelopen
    jaar dan ook wel bewezen, je hebt in die tijd 2 75inch UHD 4K TV's
    versleten en uiteindelijk ingeruild voor een 65inch OLED om maar het
    best mogelijke beeld te krijgen, dat is je goed recht, daar zul je mij
    ook niet over horen.

    Maar dan het geluid..... je gaat er voor dat al je apparatuur THX moet zijn,
    zelf heb ik daar helemaal niets mee, maar goed, het is jouw ding.
    Je hebt niet de goedkoopste spelers, een Onkyo/Pioneer receiver en
    een 5.2.2 HTX speakerset, toch niet om het minste geluid te krijgen
    neem ik aan, je gaat toch voor de best mogelijke kwaliteit?

    En waar zakt dan mijn broek van af......

    Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital.
    Hele volksstammen zijn teleurgesteld.... en Pascal meld vrolijk:

    "Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital."

    Als je daar nu nog een toelichting had bijgezet, maar nee..... beiden zijn wel goed

    Vind je het raar dat ik dan ernstig aan je ga twijfelen? De man van de hoogst mogelijke
    kwaliteit kwakt er zo'n slap Ouwe Truus stukje neer dat niemand serieus kan nemen
    na alle berichten die er eerder waren.... of je hebt plots zin in SM?

    THX is tot wonderen in staat misschien?
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 15-08-2016 om 23:26 Reden: ? vergeten
    Have fun and enjoy your collection

  9. #409
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, dat is dan zeker nadat je even bij mij over de knie hebt gelegen

    Denk dat je hier en daar toch wel wat hebt gemist in de diepere betekenis
    van de opmerkingen over de audio, begreep dan ook jouw toch wel heel
    simpele opmerking over de beide audio niet, net alsof je helemaal niets
    van de opmerkingen hebt begrepen....

    Je bent een zeur 1e klas als het over kwaliteit gaat, het beste is nog niet
    goed genoeg, al helemaal op beeld kwaliteit, dat heb je het afgelopen
    jaar dan ook wel bewezen, je hebt in die tijd 2 75inch UHD 4K TV's
    versleten en uiteindelijk ingeruild voor een 65inch OLED om maar het
    best mogelijke beeld te krijgen, dat is je goed recht, daar zul je mij
    ook niet over horen.

    Maar dan het geluid..... je gaat er voor dat al je apparatuur THX moet zijn,
    zelf heb ik daar helemaal niets mee, maar goed, het is jouw ding.
    Je hebt niet de goedkoopste spelers, een Onkyo/Pioneer receiver en
    een 5.2.2 HTX speakerset, toch niet om het minste geluid te krijgen
    neem ik aan, je gaat toch voor de best mogelijke kwaliteit?

    En waar zakt dan mijn broek van af......



    Hele volksstammen zijn teleurgesteld.... en Pascal meld vrolijk:

    "Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital."

    Als je daar nu nog een toelichting had bijgezet, maar nee..... beiden zijn wel goed

    Vind je het raar dat ik dan ernstig aan je ga twijfelen? De man van de hoogst mogelijke
    kwaliteit kwakt er zo'n slap Ouwe Truus stukje neer dat niemand serieus kan nemen
    na alle berichten die er eerder waren.... of je hebt plots zin in SM?

    THX is tot wonderen in staat misschien?

    Ik heb de Nederlandse versie en het verschil gehoord met Franstalig en Engelstalig.
    De Franstalige audiotrack is toch echt mooier. Ik wil dan ook de UK versie hebben alleen al om de audiotrack.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #410
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    MOD:EDIT

    Bovenstaande berichten zijn verplaatst uit het
    Batman v Superman-topic.
    reden: off topic.

    Lees vanaf hier
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-08-2016 om 23:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Off topic-berichten verplaatst naar het 'Lucht je hart-topic'.
    Teruglezen kan vanaf
    hier

    Hier graag alleen weer verder over de Blu-ray Disc-uitgaves.
    Je hebt bergen verwijderd, nu dit berichtje dan ook maar:

    Nou heb hem nu 2 keer gezien, vorige week de ext cut op uhd en vanavond de bios versie op bluray.
    De ext cut heeft mijn voorkeur dit komt het algemene verhaal ten goede.
    Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital.
    Beeld vond ik op uhd wel beter.

    Het is een rode lap die die domoor zelf heeft uitgelokt.....

    Je hebt ook niet alles verplaatst..... ik lust hem rauw en meneer "ik
    houd zo van kwaliteit" verdiend het om over de knie te gaan
    Have fun and enjoy your collection

  12. #412
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt bergen verwijderd, nu dit berichtje dan ook maar:

    Nou heb hem nu 2 keer gezien, vorige week de ext cut op uhd en vanavond de bios versie op bluray.
    De ext cut heeft mijn voorkeur dit komt het algemene verhaal ten goede.
    Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital.
    Beeld vond ik op uhd wel beter.

    Het is een rode lap die die domoor zelf heeft uitgelokt.....

    Je hebt ook niet alles verplaatst..... ik lust hem rauw en meneer "ik
    houd zo van kwaliteit" verdiend het om over de knie te gaan
    Ja, maar door dat laatste stuk moet ik hem toch weer verplaatsen...
    Dat wil ik natuurlijk niet, maar moet wel?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #413

    Standaard

    Claudio...... wat is er toch veel weggevallen....
    het verband is helemaal weg, gooi meneer "daaaaaaag"
    zelf nog wel even over de knie

    Doe hem maar even:



    van mij
    Have fun and enjoy your collection

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja, maar door dat laatste stuk moet ik hem toch weer verplaatsen...
    Dat wil ik natuurlijk niet, maar moet wel?
    Gooi het dan allemaal weg, hij heeft echt niet nagedacht met zijn opmerking over
    de geluidskwaliteit, heeft met zijn drukke werk waarschijnlijk alles gemist.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #415
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ruzie thuis? Bad hairday?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ruzie thuis? Bad hairday?
    Hij heeft dacht ik al zijn haar nog.....

    Hij heeft ook een lief gezin en een leuk jong hondenkind


    Alleen zijn oren..... of is het toch de THX setup die met alle
    kanalen volop info wat moeite heeft

    Of is hij plots op audio gebied heel wat minder kritisch geworden
    Have fun and enjoy your collection

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ruzie thuis? Bad hairday?
    Moet jij niet naar bed beste vriend? denk om je gezondheid

    Ik heb nu vakantie en kan de hele nacht doorl.ll.n.... maar wil
    je ook bij een volgende meeting graag in blakende staat ontmoeten
    Have fun and enjoy your collection

  18. #418
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    MOD:EDIT

    Bovenstaande berichten zijn verplaatst uit het
    Batman v Superman-topic.
    reden: off topic.

    Lees vanaf hier
    Waarom is mijn antwoord naar een andere topic geplaatst. Ik geef alleen maar een mening betreft de audiotracks.
    Daar is toch ook de "Discussie: Batman v Superman: Dawn of Justice blu-ray" voor?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #419
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt Geoffrey, maar omdat je een bericht uit de serie quote moet ik hem meenemen. Ook om het in context te houden.
    Dit is ook geen strafhoekje, maar simpelweg een topic waar je je hart kunt luchten als het te persoonlijk wordt.
    Zonder die quote had ik hem natuurlijk niet verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #420

    Standaard

    Sjonge jonge, wat een stelletje wijven hier....verkeerde kaarten gekregen bij de bridge club? Je kan nog niet een topic openen of het gaat over gezeik over audiotracks, gezeik over Warner, gezeik over Franse teksten op heozen..... Wanneer waren we ook alweer blij met een nieuwe uitgave? Het wordt steeds minder vaak.... Ik ben in ieder geval blij dat er in dit streaming tijdperk uberahupt nog aandacht wordt gegeven aan nieuwe uitgaves

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sjonge jonge, wat een stelletje wijven hier....verkeerde kaarten gekregen bij de bridge club? Je kan nog niet een topic openen of het gaat over gezeik over audiotracks, gezeik over Warner, gezeik over Franse teksten op heozen..... Wanneer waren we ook alweer blij met een nieuwe uitgave? Het wordt steeds minder vaak.... Ik ben in ieder geval blij dat er in dit streaming tijdperk uberahupt nog aandacht wordt gegeven aan nieuwe uitgaves
    Goed punt Rogier.

  22. #422
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat klopt Geoffrey, maar omdat je een bericht uit de serie quote moet ik hem meenemen. Ook om het in context te houden.
    Dit is ook geen strafhoekje, maar simpelweg een topic waar je je hart kunt luchten als het te persoonlijk wordt.
    Zonder die quote had ik hem natuurlijk niet verplaatst.
    Oke, Snap ik Claudio.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sjonge jonge, wat een stelletje wijven hier....verkeerde kaarten gekregen bij de bridge club? Je kan nog niet een topic openen of het gaat over gezeik over audiotracks, gezeik over Warner, gezeik over Franse teksten op heozen..... Wanneer waren we ook alweer blij met een nieuwe uitgave? Het wordt steeds minder vaak.... Ik ben in ieder geval blij dat er in dit streaming tijdperk uberahupt nog aandacht wordt gegeven aan nieuwe uitgaves
    Ik kan me best voorstellen dat sommige onder ons er wel een punt van maken. Je koopt een Blurayschijf. Daar staan 2 audiotracks op. Frans en Engels. Wij Nederlanders kiezen dan neem ik aan de Engelse track.
    Als dan blijkt dat de Franse track gewoon veel voller en mooier klinkt dan heb ik ook zoiets van dat je blij word gemaakt met een dooie mus. Ik moest erop gewezen worden want het viel mij nooit op. Todat Herman
    gister bij mij was en de beide tracks liet horen. Ik heb geeneens Atmos en op het moment slecht met mijn gehoor maar toch hoorde ik een duidelijk mooier verschil met beide Tracks. Het blijft altijd wel persoonlijk
    natuurlijk. Wat een persoon mooier vindt klinken moeten ze zelf weten natuurlijk. Maar na gisteren het verschil gehoord te hebben ga ik wel de UK versie van Dawn of Justice kopen. En @ Rogier...
    Je bedoelt waarschijnlijk jongetjes ipv wijven. Want dat zijn en blijven we altijd met onze speelgoed.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik kan me best voorstellen dat sommige onder ons er wel een punt van maken. Je koopt een Blurayschijf. Daar staan 2 audiotracks op. Frans en Engels. Wij Nederlanders kiezen dan neem ik aan de Engelse track.
    Als dan blijkt dat de Franse track gewoon veel voller en mooier klinkt dan heb ik ook zoiets van dat je blij word gemaakt met een dooie mus. Ik moest erop gewezen worden want het viel mij nooit op. Todat Herman
    gister bij mij was en de beide tracks liet horen. Ik heb geeneens Atmos en op het moment slecht met mijn gehoor maar toch hoorde ik een duidelijk mooier verschil met beide Tracks. Het blijft altijd wel persoonlijk
    natuurlijk. Wat een persoon mooier vindt klinken moeten ze zelf weten natuurlijk. Maar na gisteren het verschil gehoord te hebben ga ik wel de UK versie van Dawn of Justice kopen. En @ Rogier...
    Je bedoelt waarschijnlijk jongetjes ipv wijven. Want dat zijn en blijven we altijd met onze speelgoed.
    Ten eerste, ik bedoel echt wijven, want ik ken weinig mannen (jongetjes vind ik een beetje 'eng' klinken) die zo vaak, intens en diepgaand kunnen zeuren over één en hetzelfde onderwerp. Waar het me wellicht meer om gaat is dat hier op het forum vaker wordt geklaagd over wat er allemaal mis is met de uitgaven als wanneer het gewoon prima verzorgd is. Dat wordt eigenlijk haast nooit meer benadrukt. Het lijkt soms wel jammer dat men geen nadeel heeft kunnen vinden aan een bepaalde uitgave. En dan vind ik het gezeur over dat de audiotrack een net kleinere bitrate heeft wel erg overdreven. En dan is de term "gezeur" nog licht want het wordt soms gebracht alsof men de grootste onrecht wordt aangedaan met deze uitgave. Kom op zeg, een beetje relativering mag ook wel af en toe hier. En dat is afgezien het feit dat men gelijk heeft over bijv. Warner, want het feit blijft dat die niet goed bezig zijn. Maar om dat nou in bijna in elk topic te lezen, dat hoeft voor mij niet.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ten eerste, ik bedoel echt wijven, want ik ken weinig mannen (jongetjes vind ik een beetje 'eng' klinken) die zo vaak, intens en diepgaand kunnen zeuren over één en hetzelfde onderwerp. Waar het me wellicht meer om gaat is dat hier op het forum vaker wordt geklaagd over wat er allemaal mis is met de uitgaven als wanneer het gewoon prima verzorgd is. Dat wordt eigenlijk haast nooit meer benadrukt. Het lijkt soms wel jammer dat men geen nadeel heeft kunnen vinden aan een bepaalde uitgave. En dan vind ik het gezeur over dat de audiotrack een net kleinere bitrate heeft wel erg overdreven. En dan is de term "gezeur" nog licht want het wordt soms gebracht alsof men de grootste onrecht wordt aangedaan met deze uitgave. Kom op zeg, een beetje relativering mag ook wel af en toe hier. En dat is afgezien het feit dat men gelijk heeft over bijv. Warner, want het feit blijft dat die niet goed bezig zijn. Maar om dat nou in bijna in elk topic te lezen, dat hoeft voor mij niet.
    Misschien heeft DVDProfilersFilmgzk niets belangrijker in zijn leven dan zijn blu-ray collectie en dan versta ik hem.

    nu even au serieux, Ik ben helemaal met Rogier Burghout ééns..

    Als je klachten hebt over een uitgave, dan moet je die niet kopen en kan je richten op import uit de V.S. of U.K, iets dat ik al jaren doe. Ik koop ze in de V.S. omdat ze soms sneller uitkomen, omdat ik graag slipcovers heb, omdat ze soms beter zijn dan ons eigen uitgaves en soms ook goedkoper, enz.
    Ik versta ook de beslissing van Warner Frankrijk, ondanks ik het niet eerlijk vind voor ons. Het wordt beheerd door Fransen die eerst aan hun eigen volk denken en we hebben het ongeluk dat ze liever films zien gedubd in het Frans. Foute beslissing want een film moet je in de originele taal zien en niet gedudb maar het is hun beslissing en ik respecteer dat. Als de Belgische/Nederlandse vestiging niet meer bestaat, misschien is dat ook gedeelteijk ons schuld omdat we mensen zijn die graag importeren, die graag gratis downloaden. In mijn omgeving hoor ik alléén over gratis downloaden. Als ze horen dat ik mijn films KOOP dan verstaan ze dat niet en raden ze mij aan om ook gratis te downloaden. En nu komen we in zo'n situatie. Dat is gedeeltelijk ons eigen schuld en niet de schuld van die Fransen want ze hebben gelijk om'eerst aan hun volk te denken. We zijn voor hun tweederangskopers.
    Ik hoop voor ons dat de andere uitgevers een vestiging hebben in Nederland anders is dit het begin en zou het erger kunnen worden als ze hun films ook in Dolby Atmos gaan uitbrengen.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Misschien heeft DVDProfilersFilmgzk niets belangrijker in zijn leven dan zijn blu-ray collectie en dan versta ik hem.

    nu even au serieux, Ik ben helemaal met Rogier Burghout ééns..

    Als je klachten hebt over een uitgave, dan moet je die niet kopen en kan je richten op import uit de V.S. of U.K, iets dat ik al jaren doe. Ik koop ze in de V.S. omdat ze soms sneller uitkomen, omdat ik graag slipcovers heb, omdat ze soms beter zijn dan ons eigen uitgaves en soms ook goedkoper, enz.
    Ik versta ook de beslissing van Warner Frankrijk, ondanks ik het niet eerlijk vind voor ons. Het wordt beheerd door Fransen die eerst aan hun eigen volk denken en we hebben het ongeluk dat ze liever films zien gedubd in het Frans. Foute beslissing want een film moet je in de originele taal zien en niet gedudb maar het is hun beslissing en ik respecteer dat. Als de Belgische/Nederlandse vestiging niet meer bestaat, misschien is dat ook gedeelteijk ons schuld omdat we mensen zijn die graag importeren, die graag gratis downloaden. In mijn omgeving hoor ik alléén over gratis downloaden. Als ze horen dat ik mijn films KOOP dan verstaan ze dat niet en raden ze mij aan om ook gratis te downloaden. En nu komen we in zo'n situatie. Dat is gedeeltelijk ons eigen schuld en niet de schuld van die Fransen want ze hebben gelijk om'eerst aan hun volk te denken. We zijn voor hun tweederangskopers.
    Ik hoop voor ons dat de andere uitgevers een vestiging hebben in Nederland anders is dit het begin en zou het erger kunnen worden als ze hun films ook in Dolby Atmos gaan uitbrengen.
    Geloof me, ik koop ook graag de "betere" uitgave, al gaat het mij niet zozeer om de verpakking als wel om
    wat er op het schijfje staat, en dan vooral om de audio en de subs...... Oh... maakt mij verder niet uit waarom
    iemand een bepaalde uitgave de "betere" vind, dacht dat de verzamelaars elkaar wel begrijpen.

    Het meest vervelende is dat het je bijna onmogelijk wordt gemaakt om de goede keuze te doen, de
    uitgevers willen wel verkopen, maar met het verstrekken van info zijn ze veel te karig en helaas
    daardoor ook nog wel eens misleidend, het lijkt net of ze totaal geen respect hebben voor de koper.

    Kijk maar bij de meeste webwinkels.... taal wel met de gesproken talen, maar vaak niet
    in welke vorm, ook met subs..... wordt vaak niet vermeld.... soort doosje en en of er wel of
    niet een sleeve wordt bijgeleverd is nog zeldzamer, als koper wil je toch graag die informatie?

    Als ik erover "zeur" dan ben ik een oudwijf, terwijl het dacht ik wel mijn goed recht is om
    info te verkrijgen over een produkt dat ik wil kopen..... kan toch niet zo zijn dat ik genoegen
    moet nemen met de: hier eikel je film, je ziet wel wat je krijgt en je bek houden over de kwaliteit..... mentaliteit.

    Als koper heb je een onderzoeksplicht, als je wilt reclameren kan er naar gevraagd worden,
    maar het is bijna onmogelijk om bij DVD, Blu ray en nu ook Ultra HD Blu ray om goede
    en complete info te krijgen.

    Heb er wel eens om gevraagd op het forum om bij de beoordeling van een uitgave,
    ook de verstrekte info op de hoes mee te nemen.....

    Nee, er zijn belangrijker zaken in het leven, ook in mijn leven.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •