Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 567 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Zou het erg jammer vinden mocht dit forum doodgaan.Buiten dit forum ben ik soms op Tweakers nog actief.

    Als je ziet hoe actief ik hier nog ben kan het aan mij nooit liggen mocht het hier doodgaan.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Forum is ook aan het doodgaan en heeft dit over zichzelf afgeroepen.
    in het topic mijn thuisbioscoop krijg je altijd van een paar dezelfde mensen een reactie.
    waarom dan nog iets posten of verslagen of foto s maken?
    mij is ook gevraagd om nieuwe foto s te maken maar besteed mijn tijd wel beter het forum vind het wel goed zo dus ik ook.
    Kijk eens op het ht forum daar kan het wel en hier niet is gewoon 1 botte bende hier.
    vind het wel jammer had ook anders gekund maar is hier vastgeroest.
    Ik begrijp niet wat je bedoelt met "over zichzelf afgeroepen". Verklaar je nader?
    Dat het hier een 'botte bende' is ben ik niet met je eens. Soms wordt er wel eens stevig gediscusseerd en soms is het op het randje (de releaselijstdiscussie nog vers in ons geheugen), maar dat het een botte bende is hier ben ik niet met je eens. Ook hier zou ik willen vragen: Verklaar je nader?
    Het is natuurlijk ook een beetje een Catch22. Als jij niet post, wordt er niet gereageerd en jij post niet omdat er geen reacties komen.
    Het enige om dit te doorbreken is om zelf actief te blijven zijn en toch te posten als je iets te melden hebt.
    Op sommige gebieden is de discussie misschien wat minder en mogelijk is het datgene wat jouw grootste interesse heeft.
    Op andere gebieden wordt er nog behoorlijk wat gekletst.
    We zijn zeker niet meer zo groot als vroeger, maar van doodbloeden is nog geen sprake.
    De fysieke media is inderdaad een nichemarkt aan het worden, maar er zijn gelukkig nog steeds een aantal mensen die het een warm hart toedragen. Waaronder wij allen hier.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Forum is ook aan het doodgaan en heeft dit over zichzelf afgeroepen.
    in het topic mijn thuisbioscoop krijg je altijd van een paar dezelfde mensen een reactie.
    waarom dan nog iets posten of verslagen of foto s maken?
    mij is ook gevraagd om nieuwe foto s te maken maar besteed mijn tijd wel beter het forum vind het wel goed zo dus ik ook.
    Kijk eens op het ht forum daar kan het wel en hier niet is gewoon 1 botte bende hier.
    vind het wel jammer had ook anders gekund maar is hier vastgeroest.
    Ik lees de stukken van Herman ook maar als ik in elk topic een reactie moet geven dan gaat men haast denken dat het mij te doen is om veel berichten te scoren ofzo.
    Volgens mij word er hier op het forum echt wel meer gelezen dan je denkt hoor.

    Gewoon lekker actief blijven is ook mijn advies.Met af en toe een botte opmerking blijft het nog spannend ook.

  4. #454

    Standaard

    Zelf post Redcinema ook maar heel mondjesmaat en dan nog vaak in zijn eigen topic. Niets mis mee, maar dan kun je er moeilijk over klagen .

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb een voorstel (dan wel een idee) waarvan ik benieuwd ben wat de crew ervan vindt, dus vandaar dat ik het maar hier post. Ik zag in het Overige beelddragers-forum dit topic en daarbij viel het me op dat het forum 'HD DVD Te Koop/Te Ruil Aangeboden / Gevraagd' (het verkoopforum voor HD DVD) wel heel rustig is geworden. Is het misschien een idee om dat laatste forum om te vormen tot een verkoopforum voor overige beelddragers? Dan kunnen daar ook de verkopers van bijv. Laserdisc en VHS (zoals de persoon van m'n eerste linkje) daarin terecht met hun verkooptopics. En ja ik snap wel dat het niet meteen storm zal lopen.
    Ik vind dit best een leuk idee. Tussen het digitale (HD)-geweld kijk ik nog wel eens een laserdisc. Ben er nog steeds gecharmeerd van en op mijn plasma scherm ziet er het prima uit (verschilt wel per ld natuurlijk) Nu bijvoorbeeld zit Queen - live at Wembley in de speler.

    Ben benieuwd wat de crew hier van vindt.

    Groeten Peter

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Ik vind dit best een leuk idee. Tussen het digitale (HD)-geweld kijk ik nog wel eens een laserdisc. Ben er nog steeds gecharmeerd van en op mijn plasma scherm ziet er het prima uit (verschilt wel per ld natuurlijk) Nu bijvoorbeeld zit Queen - live at Wembley in de speler.

    Ben benieuwd wat de crew hier van vindt.

    Groeten Peter
    Misschien toch wat vaker op het forum komen?
    Dit idee is een paar dagen na het voorstel reeds ingevoerd.
    Zie hier: https://allesoverfilm.nl/forum/forum...boden-Gevraagd
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Misschien toch wat vaker op het forum komen?
    Dit idee is een paar dagen na het voorstel reeds ingevoerd.
    Zie hier: https://allesoverfilm.nl/forum/forum...boden-Gevraagd
    Oh.... haha! Je hebt helemaal gelijk, bedankt!

  8. #458

    Standaard

    Ik denk dat fora in zijn algemeenheid in Nederland een beetje klaar zijn, door de opkomst van andere social media zoals facebook, twitter, snapchat, instagram en weet ik wat er nog meer is. En een groot deel van de film'liefhebbers' kopen geen vaste media meer, maar hebben Netflix, VOD en dergelijke. Het was hier al rustig voor de nieuwe layout en naamswijziging.

    Het gaat trouwens niet alleen met Allesoverfilm slecht. Ook jongerenforum Fok! heeft het zwaar. De userbase is daar in 10 jaar gehalveerd en dan moet Allesoverfilm ook nog opboksen tegen sites zoals MovieMeter, waarbij ik ook wel een beetje het idee krijg dat er vroeger meer gebruikers actief waren dan nu het geval is.

    Ikzelf ben vooral te vinden op Bluray.com. In het buitenland lijken filmfora toch een langer leven beschonken dan in Nederland en Nederlandse blu-ray uitgaves doen vaak gewoon enorm onder in tegenstelling tot de buitenlandse, als ze uberhaupt al op blu-ray worden uitgegeven hier.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het gaat trouwens niet alleen met Allesoverfilm slecht. Ook jongerenforum Fok! heeft het zwaar. De userbase is daar in 10 jaar gehalveerd en dan moet Allesoverfilm ook nog opboksen tegen sites zoals MovieMeter, waarbij ik ook wel een beetje het idee krijg dat er vroeger meer gebruikers actief waren dan nu het geval is.
    Ik protesteer tegen de benaming 'slecht'. Het gaat niet 'slecht' met AllesOverFilm. Dat het niet meer is zoals vroeger zal ik niet ontkennen, maar dat is wat anders dan slecht.
    Ikzelf ben vooral te vinden op Bluray.com. In het buitenland lijken filmfora toch een langer leven beschonken dan in Nederland en Nederlandse blu-ray uitgaves doen vaak gewoon enorm onder in tegenstelling tot de buitenlandse, als ze uberhaupt al op blu-ray worden uitgegeven hier.
    De Engelstalige markt is en blijft natuurlijk veel groter dan de - zeer kleine - Nederlandstalige markt. Dus het is ook wel logisch dat er in Amerika/UK veel meer releases zijn dan in Nederland of België. Dat ze soms ook beter zijn van kwaliteit vind ik een betreurenswaardige zaak, dat ben ik volkomen met je eens. Gelukkig is het de laatste tijd wel een stuk beter. Men moet ook wel, als de afzetmarkt steeds kleiner wordt. Dan red je het alleen als je kwaliteit biedt. Overigens heb ik nu een titel ontdekt waar in de US/UK (nog) geen Blu-ray release van is, maar wel in NL Binnenkort een recensie van deze titel!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #460

    Standaard

    Helaas de laatste tijd wel behoorlijk kinderachtige (re)acties op het forum, zie bijvoorbeeld ook weer deze topic titel. Valt mij sowieso op dat er helaas minder inhoudelijke posts zijn en vooral vrij nietszeggende bijdragen waardoor het forum voor mij steeds minder interessant is.

  11. #461

    Standaard

    Ik geef toe dat ik ook veel minder post dan voorheen, eerst postte ik nog weleens een kleine review of zo van een film, maar dat doe ik ook bijna niet meer. Ik neem er simpelweg de tijd niet meer voor. Ik lees bijna alles nog, maar vaak ook zonder in te loggen.

  12. #462
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, die goede ouwe tijd!

    Bij dit soort discussies denk ik altijd terug aan mijn begintijd (hier op het forum). In eerste instantie was ik altijd de filmfreak en kocht als een van de weinigen al films. Gaf ook best geld uit aan allerlei apparatuur. Vond men maar raar. Ik vond het vervolgens weer 'raar' dat na een aantal jaar iedereen opeens films en surroundsets gingen kopen. Ook de tijd dat het internet veel sneller werd en forums razend populair waren als informatiebron. Nu zijn social media en streaming mega-populair. Langzaam ben ik weer terug naar het punt van daarvoor. Dit soort forums zijn nu voor de pure liefhebbers of de startende HT-fanaat. En eigenlijk vind ik dat vanuit mijn oogpunt prima en allerminst raar dat dit soort forums nu minder bezoekers trekt.

    Het is gewoon een hechte constante (wellicht wat kleine) groep geworden, waarvan het grote deel best heel trouw is aan DVD euh... Allesoverfilm. Ikzelf vind het vooral leuk om al jullie meningen te lezen en soms voegt reageren niks toe, maar lees nog wel bijna alles. Er zijn namelijk nog maar weinig mensen waar je zo ongestoord over je hobby mag praten. Ik ken (nou ja, ken?) de meesten al een tijdje en er is respect naar elkaar toe. Modereren is nog maar amper nodig. Heel soms nog wel, maar en dat is prima. Dat er soms een keer bot, kort of op de man af wordt gepost is echt niks nieuws, maar het is nu echt nog maar incidenteel, dat was vroeger veel erger. De sfeer is over het algemeen prettig. Dat is dan voor ons dan eigenlijk het geluk bij een ongeluk, want zeg eerlijk, als er dagelijks honderden leden posten wordt het niveau niet per definitie beter. Moet de crew veel meer zijn stempel drukken en dat vindt niemand leuk. Er komen nog steeds nieuwe leden bij die soms al gelautert zijn of het forum opzoeken met allerlei beginnersvragen. En er wordt dagelijks nog best relatief veel gepost. Allesoverfilm is ook meer dan alleen het forum. De website trekt ook veel lezers. Zeker nu er ook veel hardware wordt gerecenseerd. Maar wij zijn ook een beetje afhankelijk van de ontwikkeling van techniek die het benoemen waard is. Helaas is de volgende format war nooit echt doorgebroken.

    'The good ol' days' zijn vooral dat; 'the good ol' days'.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #463

    Standaard

    En zo is het maar net Claudio
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #464

    Standaard

    Zelfs op het nieuws van 3FM gaat het over de overname deal tussen Disney & Fox.

    Blijft Fox wel gewoon doorgaan onder die naam ?

  15. #465

    Standaard

    Ik denk dat het goed is dat het allesvoorfilm geworden is. Maar merk ook al best lange tijd dat als je op de forums kijkt je bepaalde topics nog wel dagelijks vernieuwd ziet / dagelijks reacties op ziet. Maar vele topics is soms al een jaar niet op gereageerd.

    Waar vroeger de pricewatch hot was, zie je nu sporadisch titels in de pricewatch. Ik baal echt dat mensen (niet hier) steeds meer genoegen nemen met streams ipv fysieke hardware. een 4K Ultra HD disc met Dolby atmos en Dolby vision is wat anders als Netflix (ja zelfs DV netflix series) en veel mooier. tevens geniet ik van mijn collectie bekijken als ik voor de kasten sta.... maar mijn vriendin boeit het weer totaal niet, en de jeugd hoe die nu opgroeit hecht geen waarde aan fysieke media. Daarom zijn wij hobbyisten een uitstervend ras vermoed ik....
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #466
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Persoonlijk vond ik de naam DVD.nl zo achterhaald, maar tegelijkertijd bizar vertrouwd. De naam 'allesoverfilm' was al verbonden met het oude logo. Zo bleef het een beetje nostalgisch en het dekte de 'nieuwe' lading perfect...

    Wij hobbyisten zijn geen uitstervend ras. Dit is misschien wel zoals het hoort. Ook in goede tijden was het gros geen echte liefhebber, maar mensen die op de trein stapte die langskwam. Wij hobbyisten zijn die-hards. Ik sta ook precies zo te genieten van mijn collectie en hoe mooi ik dat allemaal neergezet heb, maar snap dat ik daar eenzaam in ben. Ik heb zelf ook wat moeite met het fanatisme van een postzegelverzamelaar. Snap ik ook niet helemaal, maar ik begrijp hem wel. Ook zijn vrienden en familie weten het inmiddels wel...

    Daarom zitten de film/ HT-die-hards (naar wat ik vermoed) nog heel wat jaren hier op... allesoverfilm! Of op het postzegelverzamelaarsforum, dat kan ook...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #467

    Standaard

    Je hebt wel gelijk ook dat we altijd wel een kleinere groep zijn geweest. Ik heb alleen het gevoel dat die groep langzaam steeds kleiner wordt.
    Ik merk dat ik zelf bijvoorbeeld ook minder films koop dan voorheen. Ik koop er nog steeds best wel wat hoor per maand, en me UHD collectie zit ook alweer boven de 60 ondertussen ofzo maar merk dat ik online kopen minder leuk vind en je meer doelgericht zoekt.

    Waar ik vroeger bij de FRS, Rodisc en Hollywood Factory door de bakken zat te kijken en zo makkelijk een uur in de winkel kon staan daar kijk ik nu vluchtig door de aanbiedingen soms online maar het is niet hetzelfde. Ik vond dat altijd een soort van uitstapje.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #468

    Standaard

    Tja, internet heeft ons veel goede dingen gebracht, maar ook veel stukgemaakt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #469
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Forum is ook aan het doodgaan en heeft dit over zichzelf afgeroepen.
    in het topic mijn thuisbioscoop krijg je altijd van een paar dezelfde mensen een reactie.
    waarom dan nog iets posten of verslagen of foto s maken?
    mij is ook gevraagd om nieuwe foto s te maken maar besteed mijn tijd wel beter het forum vind het wel goed zo dus ik ook.
    Kijk eens op het ht forum daar kan het wel en hier niet is gewoon 1 botte bende hier.
    vind het wel jammer had ook anders gekund maar is hier vastgeroest.

    Ik heb er eens op gelet de afgelopen tijd. En inderdaad. De Hardware sectie is echt aan het dood bloeden. 5 jaar geleden als ik dan wat poste in mijn topic dan kreeg ik regelmatig reacties. 2/3 jaar later werd dit al beduidend minder. Nu reageert er al niemand meer. Niet verkeerd opvatten, ik ben heus niet reactie geil of zoiets. Maar het is toch wel leuk of misschien soms niet (kan ook natuurlijk) dat je respons krijgt in bepaalde topics. Jeroeni zei nog een aantal posts terug dat je dan zelf ook actief moet blijven om reacties te krijgen. Maakt dus echt niets uit. Voor de technische vragen hoef ik hier niet meer te zijn. Krijgt amper toch antwoorden. Behalve van Gerco, Hombre (die af en toe met sites komt ver boven mijn budget, maar toch enorm gewaardeerd), Jeroeni (maar dan meer in gameshoekje. zelfde interesses denk ik) en natuurlijk Herman maar die door een in mijn ogen een overdreven ban er praktisch niet meer is....

    Toch heel jammer dit allemaal want diegene die een eigen thuisbioscoop topic heeft gestart heeft toch ook veel moeite erin gestopt om te laten zien wat hij/zij in huis heeft doormiddel van foto's en teksten....

    Wat ik ook mis zijn interviews van leden.... (laat het weer leven. Zo leren de leden elkaar ook kennen)
    Just saying....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Wat ik ook mis zijn interviews van leden.... (laat het weer leven. Zo leren de leden elkaar ook kennen)
    Just saying....
    Dat mag van mij zo weer beginnen. Het is toen gestopt uit gebrek aan interesse, maar als er weer mensen zijn die hier voor open staan: kom maar op! Graag!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Waar ik vroeger bij de FRS, Rodisc en Hollywood Factory door de bakken zat te kijken en zo makkelijk een uur in de winkel kon staan daar kijk ik nu vluchtig door de aanbiedingen soms online maar het is niet hetzelfde. Ik vond dat altijd een soort van uitstapje.
    Hier nog zo één! Tripjes naar de Mediamarkt waren voor mij ook altijd een uitje waar ik me heerlijk op kon verheugen en waar ik ook zo maar een uur bezig kon zijn. Als een kind in de speelgoedwinkel! En dan trots met je "buit" naar de kassa, om je vervolgens op weg naar huis al helemaal te verkneukelen op de avonturen die er komen zouden! (Net zoals ik dit vroeger altijd met mijn aangekochte stripboeken had)

    Nu stelt de Mediamarkt me keer op keer teleur, niet genoeg keus, te duur (ze zijn wat dat betreft de nieuwe V&D geworden), nog niet op,voorraad en/of uitgepakt, enz, enz. Je blijft het toch af en toe nog doen uit gewoonte, maar je weet eigenlijk dat je op internet toch meer kans van slagen hebt. Een pakje is de bus is ook altijd leuk, maar het is toch anders...

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Toch heel jammer dit allemaal want diegene die een eigen thuisbioscoop topic heeft gestart heeft toch ook veel moeite erin gestopt om te laten zien wat hij/zij in huis heeft doormiddel van foto's en teksten....

    Wat ik ook mis zijn interviews van leden.... (laat het weer leven. Zo leren de leden elkaar ook kennen)
    Just saying....
    Dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee. Zorgt ook voor wat meer steun van en informatie vanuit de community. En mocht je nog technische vragen hebben dan mag je altijd een PM sturen, ben weer terug .
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Nu stelt de Mediamarkt me keer op keer teleur, niet genoeg keus, te duur (ze zijn wat dat betreft de nieuwe V&D geworden), nog niet op,voorraad en/of uitgepakt, enz, enz. Je blijft het toch af en toe nog doen uit gewoonte, maar je weet eigenlijk dat je op internet toch meer kans van slagen hebt. Een pakje is de bus is ook altijd leuk, maar het is toch anders...
    Eigenlijk zou ik naar Duitsland moeten emigreren. Als je ziet wat je daar allemaal op BR kan vinden... ik was vorig weekeinde in Keulen, en heb me tweemaal langer dan een uur geamuseerd met de grote Saturnwinkel aan de Hansaplatz.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eigenlijk zou ik naar Duitsland moeten emigreren. Als je ziet wat je daar allemaal op BR kan vinden... ik was vorig weekeinde in Keulen, en heb me tweemaal langer dan een uur geamuseerd met de grote Saturnwinkel aan de Hansaplatz.
    Misschien een goed idee om een topic te beginnen met ervaringen over de verschillende winkels / vestigingen die nog over zijn met foto's / impressies van de afdeling/winkel en een idee van het aanbod. Ook buitenlandse winkels kun je dan meenemen zodat je weet wat de moeite waard is om heen te gaan als je op vakantie bent

    Zo zijn de entertainment afdelingen van MediaMarkt Amsterdam Centrum (Fame) en Amsterdam ArenA echt best wel groot met een redelijk goed aanbod. Ook die van MediaMarkt Hoorn en MediaMarkt Alkmaar zijn voor de grootte van de winkel echt niet klein en hebben best nog wel veel. Zelf vind ik die van Amsterdam Osdorp en Heerhugowaard dan weer erg tegenvallen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht

    Nu stelt de Mediamarkt me keer op keer teleur, niet genoeg keus, te duur (ze zijn wat dat betreft de nieuwe V&D geworden), nog niet op,voorraad en/of uitgepakt, enz, enz. Je blijft het toch af en toe nog doen uit gewoonte, maar je weet eigenlijk dat je op internet toch meer kans van slagen hebt. Een pakje is de bus is ook altijd leuk, maar het is toch anders...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eigenlijk zou ik naar Duitsland moeten emigreren. Als je ziet wat je daar allemaal op BR kan vinden... ik was vorig weekeinde in Keulen, en heb me tweemaal langer dan een uur geamuseerd met de grote Saturnwinkel aan de Hansaplatz.
    Beide verhalen ZO herkenbaar! Een bezoek aan de MM in Hoofddorp en Cruquius is steeds vaker een deceptie aan het worden. Aanbod wordt steeds kleiner en van nieuwe releases staat er soms niet eens een blurau-uitgave in de schappen. Nee, dan Duitsland. Van de zomer bij de MM in Aken geweest en met weekendjes weg zitten we vaak in een familiehuisje in Arcen en zitten we vlakbij een MM in Krefeld. Bij beiden kan ik zo een uur rondlopen, zoveel keuze en verschillende versies die ze hebben. Ook veel LE's en boxsets. Daar kunnen de NL vestigingen nog ene puntje aan zuigen. En dan bestel ik wel online maar het gevoel is inderdaad wel anders.
    Over het forum: ja, het is mij ook opgevallen dat het wat rustiger is. Voor wat betreft mij persoonlijk lees ik zelf meer dan dat ik post. Ik vind zelf de hardware sectie minder interessant, ik hou meer van de verschillende uitgaven. Ten tijde van de opmars van dvd en de discussies over de verschillende versies was ik hier veel te vinden. Ook tijdens de format war poste ik veel want ik vond de verschillen en de ontwikkelingen machtig interessant. Nu met UHD vind ik de uitgaven en de verschillen zelf minder interessant. Ik vind achtergronden en extra's van een film erg leuk, en die zijn op een UHD niet meer te vinden. Omdat ik zelf meer een liefhebber ben van de inhoud van een uitgave dan van mn HT post ik nu dus ook minder. Ook de overstap naar UHD vind ik zelf nu te groot. Ik moet er nu teveel voor vervangen om het voor mij interessant te maken.

Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •