Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 567 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Klopt dat 2e screenshot eigenlijk wel? De Nederlandse ziet er daar beter uit dan de Nordic. Overigens vind ik dat je je mening/bevindingen ook kunt geven zonder daar direct Patrick in bij te betrekken. Woorden als 'misleiding' en 'het verliezen van geloofwaardigheid' vind ik onterecht.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Er is nu al overal aangetoond dat deze transfer slecht is. Zelfs met screenshots vergelijkingen. Dit noem ik misleiding. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken mensen kunnen het nalezen op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=3


    zie alle reviews.
    http://www.bol.com/nl/p/dredd/1002004013118240/

    Nordic VS Dutch blu-ray

    http://screenshotcomparison.com/comparison/7452
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7457
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7429
    Ik ga hier ook geen woorden aan vuil maken:Jij gaat op mijn negeer lijst.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Er is nu al overal aangetoond dat deze transfer slecht is. Zelfs met screenshots vergelijkingen. Dit noem ik misleiding. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken mensen kunnen het nalezen op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=3


    zie alle reviews.
    http://www.bol.com/nl/p/dredd/1002004013118240/

    Nordic VS Dutch blu-ray

    http://screenshotcomparison.com/comparison/7452
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7457
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7429
    En daar hebben we hém weer.
    Wanneer ga jij eens genieten van een film, in plaats van al jouw tijd (en schijnbaar heb jij héél veel tijd) steken in het vinden van 'foutjes' in transfers die bijna niemand ziet??
    En nu nog een reviewer persoonlijk aanvallen... En roepen dat iedereen de transfer slecht vindt...

    Als iemand hier compleet ongeloofwaardig is, ben jíj dat wel!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #29

    Standaard

    Nu dacht ik dus: laat ik eens HEEL wat inslikken wat ik eigenlijk wilde zeggen en dan lees ik dit....

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nu dacht ik dus: laat ik eens HEEL wat inslikken wat ik eigenlijk wilde zeggen en dan lees ik dit....
    Laat je echt niet provoceren, Tyler. Iedereen zal er wel zelf zijn idee over kunnen vormen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Informatie vind ik prima, maar die chronische azijnpisserij en betweterigheid van de "Hollandse" meneer heb ik nu wel gezien. Dus wens ik je verder veel zalige frustratie voor je optimaal gecalibreerde scherm, de rest van ons gaat zolang van films genieten...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja De_Hollander, je zult toch moeten leren dingen voor lief aan te nemen, want ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op de veelal terechte opmerkingen. En dan gaat het echt niet om de inhoud, waar je soms best een punt hebt, maar de manier waarop. Dat is gewoon jammer. Ik begrijp best dat het moeilijk voor je is, maar je zult het toch zelf ook moeten inzien. Simpelweg aangeven dat jij daar anders tegenaan kijkt zou meer dan voldoende moeten zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Laat je echt niet provoceren, Tyler. Iedereen zal er wel zelf zijn idee over kunnen vormen.
    Oh nee, wees niet bang hoor! Vandaar dat ik me gewoon op de vlakte heb gehouden en de rest niet vermeld heb. Ik post gewoon mijn mening en laat de rest voor wat het is. Ben verder gewoon verbaasd over de reacties hier.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Klopt dat 2e screenshot eigenlijk wel? De Nederlandse ziet er daar beter uit dan de Nordic. Overigens vind ik dat je je mening/bevindingen ook kunt geven zonder daar direct Patrick in bij te betrekken. Woorden als 'misleiding' en 'het verliezen van geloofwaardigheid' vind ik onterecht.
    Inderdaad ik heb het perongeluk andersom geplaatst. Zo moet hetzijn
    http://screenshotcomparison.com/comparison/10515
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-02-2013 om 15:03

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik ga hier ook geen woorden aan vuil maken:Jij gaat op mijn negeer lijst.
    Doe maar jongen, ik waarschuw alleen de mensen hier, voor mezelf hoef ik het niet te doen. lees de recensies maar een op bol.com enz dat zegt genoeg. Meerde mensen hebben dezelfde bevindingen als mij geuit.
    Ik heb met screenshot de mankementen duidelijk getoond. De mensen mogen er nu zelf mee doen wat ze willen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-02-2013 om 15:23

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    En daar hebben we hém weer.
    Wanneer ga jij eens genieten van een film, in plaats van al jouw tijd (en schijnbaar heb jij héél veel tijd) steken in het vinden van 'foutjes' in transfers die bijna niemand ziet??
    En nu nog een reviewer persoonlijk aanvallen... En roepen dat iedereen de transfer slecht vindt...

    Als iemand hier compleet ongeloofwaardig is, ben jíj dat wel!
    Ik kan niet genieten van slechte transfers, daar koop ik geen blu-ray voor. In Reviews spreken ze ook net of hun mening waarheid is. Ook in dit forum laten de mensen hun bevindingen weten zoals ik ze bezie. Daarom heb ik ook de import. Hier mag men toch wel je mening geven over een review? Intussen heb ik ook al meerdere mensen gesproken en lieten hun verontwaardigheid over deze review weten.Maar lees maar ook eens op bol.com en wehkamp. Maar in de review hier staat dat de goede details zijn, en de zwart waarde goed enz. En dat is juist het omgekeerde. De zwartewaarde is blauw. Daarom ben ik hierover verontwaardigd.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-02-2013 om 15:23

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik kan niet genieten van slechte transfers, daar koop ik geen blu-ray voor. In Reviews spreken ze ook net of hun mening waarheid is. Ook in dit forum laten de mensen hun bevindingen weten zoals ik ze bezie. Daarom heb ik ook de import. Hier mag men toch wel je mening geven over een review? Intussen heb ik ook al meerdere mensen gesproken en lieten hun verontwaardigheid over deze review weten.Maar lees maar ook eens op bol.com en wehkamp. Maar in de review hier staat dat de goede details zijn, en de zwart waarde goed enz. En dat is juist het omgekeerde. De zwartewaarde is blauw. Daarom ben ik hierover verontwaardigd.

    Ik ben ontzettend blij dat je dit zegt! Ja dat mag, heel graag zelfs!
    Dus als jij dan ook eens de ruimte zou kunnen laten voor andermans mening? En niet je eigen 'waarheid' bij iedereen door de strot zou duwen? Dan is dat toch prima!?
    Laat iedereen nou toch eens zijn eigen mening geven over deze review. De jouwe is inmiddels duidelijk, maar respecteer dan ook andermans mening.

    Het was niet alleen Patrick die de disc heeft bekeken, de disc is binnen de crew door meerdere mensen bekeken i.v.m. de bespreking van het 3D. Er was bij geen van de reviewers de indruk dat het hier om een beroerde uitgave ging.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben ontzettend blij dat je dit zegt! Ja dat mag, heel graag zelfs!
    Dus als jij dan ook eens de ruimte zou kunnen laten voor andermans mening? En niet je eigen 'waarheid' bij iedereen door de strot zou duwen? Dan is dat toch prima!?
    Laat iedereen nou toch eens zijn eigen mening geven over deze review. De jouwe is inmiddels duidelijk, maar respecteer dan ook andermans mening.

    Het was niet alleen Patrick die de disc heeft bekeken, de disc is binnen de crew door meerdere mensen bekeken i.v.m. de bespreking van het 3D. Er was bij geen van de reviewers de indruk dat het hier om een beroerde uitgave ging.
    dan betekend dit dus dat jullie er geen verstand van hebben
    ik heb de versie bekeken van jullie review en de versie bekeken waarover de_hollander het heeft en ik heb toch duidelijk gezien dat de versie waarover de_hollander het heeft duidelijk beter is
    jullie kunnen hier wel lopen zanniken en lopen zeiken tegen de_hollander maar nu en in het verleden is duidelijk gebleken dat de_hollander het altijd bij het rechte eind heeft
    ik denk dat jullie ook is een andere bril moeten gaan opzetten als jullie een film gaan kijken want mij is wel erg duidelijk dat jullie er geen kaas van gegeten hebben en dat voor mensen die met de tong uit de mond zitten te kijken of er wel of niet grain in een film zit
    ik zou jullie dan toch is willen uitdagen om de versie waarover de_hollander het heeft te kijken en dan de versie die jullie in het bezit hebben
    ben benieuwd of jullie dan nog de_hollander zo blijven behandelen zoals jullie nu doen
    ik denk persoonlijk van niet ik denk dat jullie hem gelijk gaan geven
    al denk ik dat niet want het schijnt erg moeilijk te zijn op deze site om iemand gelijk te geven iemand lopen afzeiken alsof ie melaats is is hier de orde van de dag en het erge is de moderatoren doen gezellig mee niet kijkend of de_hollander wel eens gelijk zou kunnen hebben want nee nee wat wij op dvd.nl zeggen is de waarheid en daar moeten anderen het maar mee doen stel je voor dat je er tegen in gaat want dat kan zomaar niet

  14. #39

    Standaard

    Je pretendeert dat er verschillende Nederlandse uitgaves zijn?

  15. #40

    Standaard

    Dat is zo'n beetje de langste, onsamenhangende zin die ik in tijden gelezen heb. Zoveel uitspraken maar van leestekens heb je nog nooit gehoord blijkbaar.

    Anyway, lief dat je Hollander verdedigt (wordt je daarvoor betaald? Want verder lees ik nooit ergens iets van je anders dan dat je opduikt wanneer Hollander kritiek krijgt) maar je snapt zelf ook wel dat niemand je reactie hier serieus neemt wanneer je impliceert dat Hollander 'altijd gelijk heeft'. Sterker nog, gezien het voorgaande vermoed ik dat niemand dat überhaupt doet dus bespaar je de moeite.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Er is nu al overal aangetoond dat deze transfer slecht is. Zelfs met screenshots vergelijkingen. Dit noem ik misleiding. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken mensen kunnen het nalezen op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=3


    zie alle reviews.
    http://www.bol.com/nl/p/dredd/1002004013118240/
    http://www.wehkamp.nl/games-films-mu...E4_5E4_333174/

    Nordic VS Dutch blu-ray

    http://screenshotcomparison.com/comparison/7452
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7457
    http://screenshotcomparison.com/comparison/7429
    heb zelf de releases niet gezien dus ga er niet over oordelen. verwijzen naar reviews op bol.com en wehkamp om je argumenten te staven is wel bijzonder triest. zo zit 1 van de "kenners" te vitten op dfw in zijn review terwijl ze er niet eens bij betrokken zijn

  17. #42
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Dat is zo'n beetje de langste, onsamenhangende zin die ik in tijden gelezen heb. Zoveel uitspraken maar van leestekens heb je nog nooit gehoord blijkbaar.

    Anyway, lief dat je Hollander verdedigt (wordt je daarvoor betaald? Want verder lees ik nooit ergens iets van je anders dan dat je opduikt wanneer Hollander kritiek krijgt) maar je snapt zelf ook wel dat niemand je reactie hier serieus neemt wanneer je impliceert dat Hollander 'altijd gelijk heeft'. Sterker nog, gezien het voorgaande vermoed ik dat niemand dat überhaupt doet dus bespaar je de moeite.
    En al zou hij gelijk hebben, (wat soms ook best het geval is, niet altijd overigens) was dat nooit de issue. Het probleem is dat er geen ruimte is voor tegenspraak of andere meningen en wordt het ook voor ons als crew lastig. Goed of slecht bestaat niet, alleen interpertatie. En nu wil ik toch wel wel uitdrukkelijk een maatstaaf stellen. Laat elkaar in onze waarde. Zoals Ludo treffend zei: Geef een ander ook die ruimte, want als dat niet meer mogelijk is hebben we echt een probleem. Ik hoef De Hollander (en anderen) niet te vertellen hoe ik mij altijd ten opzichte van hem opgesteld heb, dus ik denk dat ik dan ook zonder wroeging kan stellen, dat het nu wel weer een keer klaar moet zijn.

    Ik heb de film (de eerste keer toen ik hem wou kijken) afgezet door o.a. al die negatieve aandacht. Ik kon hem niet neutraal kijken. Echter toen ik hem later de tweede keer keek, was ik eigenlijk best heel positief. In 3D had ik vrijwel geheel geen klagen. Door de nieuw toegepaste 3D techniek, zoals wordt uitgelegd in de extra's, krijg je echt een heel bijzonder 3D plaatje voorgeschoteld. Maar ook 2D was echt niet zo slecht als je ons wil doen geloven. Ja er was grain, maar dat zal gewoon een visie zijn en daar valt over te discussïeren qua persoonlijke smaak. Datzelfde gold ook voor het glooming kleurenpalet met forse saturatie. Of de film leuk is, laat ik even in het midden, maar bij de tweede keer kon ik er best van genieten. Het is gewoon een visueel spektakel en je kunt zien dat deze film rond het 3D effect gebouwd is.

    Kortom. Laten we het niet altijd maar weer hebben over de negatieve kanten, maar vooral het positieve belichten.

    PS: De review op Bol heeft natuurlijk een voor ons heel bekende toon.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-02-2013 om 17:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je pretendeert dat er verschillende Nederlandse uitgaves zijn?
    Ja, de gedownloade en de originele....sorry hoor, kon het ff niet laten...
    Overigens niet persoonlijk naar iemand bedoeld hoor!

  19. #44

    Standaard

    Hierbij wil ik ook even een woordje over los laten. De verbazing sloeg mij toe, nadat ik deze review had gelezen.
    Willen jullie nu niet in zien dat deze Nederlandse versie een slechte blu-ray beeld bevat? Ik heb deze Nederlandse versie ook mogen aanschouwen, maar hier moet ik ook toegeven dat De_Hollander gelijk heeft. De screenshots spreken al voor zich.
    Het beeld bevat weinig detail, de grijswaarde is slecht. De greyscale is te blauw, er duidelijk sprake dat hier de 3D master voor is gebruikt, waarbij de helderheid kustmatig opgehoogd is.
    Neen, deze blu-ray is voor 2D visueel niet goed. Waarom is men hier op tegen (in deze topic) kritiek te krijgen? Daar is dit topic toch voor, om alle meningen te delen. Deze review doet dvd.nl niet ten goede. En zal ik dezelfde woorden moeten gebruiken, dat de geloofwaardigheid daarvan niet ten goede zal komen. De Hollander popt zijn mening niet door iemands stot zoals hierboven beweerd wordt. Hij geeft zijn mening net als deze review, en toont dit met duidelijk bewijs. potentieel is dit niet anders wat dvd.nl doet in hun review.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ja, de gedownloade en de originele....sorry hoor, kon het ff niet laten...
    Overigens niet persoonlijk naar iemand bedoeld hoor!
    Nu doe je het weer, je verondersteld wat terwijl je het niet zeker weet.
    Ik heb de originele Nordic zoals ik eerder aangaf.

  21. #46

    Standaard

    Joh, ik bedoel het niet persoonlijk naar jou. Ik maak gewoon een geintje, zie de smiley. Gewoon om een beetje de boel te verlichten hier. Het leven is al serieus genoeg.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    heb zelf de releases niet gezien dus ga er niet over oordelen. verwijzen naar reviews op bol.com en wehkamp om je argumenten te staven is wel bijzonder triest. zo zit 1 van de "kenners" te vitten op dfw in zijn review terwijl ze er niet eens bij betrokken zijn
    Niet triest, maar dat zijn meningen van andere mensen. Wat een totaal plaatje geeft. Als je een product wil kopen, kijken en verwijzen mensen elkaar ook naar de site kieskeurig. Dit is niet anders dan dit. Als er iets positiefs aangehaald wil worden tengunste van een blu-ray doet mensen dat ook.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Niet triest, maar dat zijn meningen van andere mensen. Wat een totaal plaatje geeft. Als je een product wil kopen, kijken en verwijzen mensen elkaar ook naar de site kieskeurig. Dit is niet anders dan dit. Als er iets positiefs aangehaald wil worden tengunste van een blu-ray doet mensen dat ook.
    Je slaat de spijker nogal op zijn kop. Dat je het niet eens bent met Patrick zijn bevindingen, dat mag en is - niet zoals rogierreggy post - niet iets wat wij zullen ontmoedigen. Waar je echter op dit moment wederom aan voorbij gaat is dat je op de verkeerde manier bent begonnen je ongenoegen te uiten over deze review. Je bent direct zeer persoonlijk richting Patrick en gebruikt woorden die kant noch wal raken. Vervolgens pretendeer je ook nog eens dat het tegenovergestelde van deze review de waarheid is en stoel je dat met links naar bijvoorbeeld Bol.com waar je je eigen review hebt geplaatst. Snap je nu dat je mening over deze uitgave daardoor nogal (en voor de zoveelste keer) opdringerig over komt en je deze enorme hoeveelheid reacties uitlokt?

    (Het is overigens de zoveelste keer dat ik je dit uit probeer te leggen en ik weet ook niet waarom ik dit blijf doen, maar hopelijk ga je het een keer begrijpen.)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben ontzettend blij dat je dit zegt! Ja dat mag, heel graag zelfs!
    Dus als jij dan ook eens de ruimte zou kunnen laten voor andermans mening? En niet je eigen 'waarheid' bij iedereen door de strot zou duwen? Dan is dat toch prima!?
    Laat iedereen nou toch eens zijn eigen mening geven over deze review. De jouwe is inmiddels duidelijk, maar respecteer dan ook andermans mening.

    Het was niet alleen Patrick die de disc heeft bekeken, de disc is binnen de crew door meerdere mensen bekeken i.v.m. de bespreking van het 3D. Er was bij geen van de reviewers de indruk dat het hier om een beroerde uitgave ging.
    Heb je mijn screenshots niet gezien? Dan pas zie je het verschil, en zoals het behoord te zijn.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je slaat de spijker nogal op zijn kop. Dat je het niet eens bent met Patrick zijn bevindingen, dat mag en is - niet zoals rogierreggy post - niet iets wat wij zullen ontmoedigen. Waar je echter op dit moment wederom aan voorbij gaat is dat je op de verkeerde manier bent begonnen je ongenoegen te uiten over deze review. Je bent direct zeer persoonlijk richting Patrick en gebruikt woorden die kant noch wal raken. Vervolgens pretendeer je ook nog eens dat het tegenovergestelde van deze review de waarheid is en stoel je dat met links naar bijvoorbeeld Bol.com waar je je eigen review hebt geplaatst. Snap je nu dat je mening over deze uitgave daardoor nogal (en voor de zoveelste keer) opdringerig over komt en je deze enorme hoeveelheid reacties uitlokt?

    (Het is overigens de zoveelste keer dat ik je dit uit probeer te leggen en ik weet ook niet waarom ik dit blijf doen, maar hopelijk ga je het een keer begrijpen.)
    Nee niet alleen mijn review staat daar, maar van zoveel mensen meer die hetzelfde aangeven als mij, en er zijn genoeg mensen op dit forum die het ermee eens zijn, dat het een slechte transfer is, vooral voor de 2D, omdat de 3D master ook gebruikt is voor de 2D weergave. Ze hadden voor de 2D de 2D master moeten gebruiken. En dat heeft de Nordic wel gedaan. Vandaar dat er zoveel verschil is. Maar mij zie je niet meer verschijnen in dit topic.

Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •