Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 1117181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 567 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Ik vind in principe elke film een topic waard. Maar om eerlijk te zijn vind ik de kwaliteit van Marvel tegenwoordig omgekeerd evenredig met de kwantiteit. Less is more.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #502

    Standaard

    Ik sluit me aan bij rogue. Ik ben waarschijnlijk de schuldige van veel van de nieuwe Star Wars topics

    Het lijkt soms wat overweldigend, maar er zijn soms wat evenementen waar veel nieuwe dingen worden aangekondigd (Comic Con, Star Wars Celebration, D23).
    Laatst aangepast door tmvde : 25-07-2022 om 13:04

  3. #503
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alles in een topic wordt een grote vergaarbak, wat de leesbaarheid, het on topic blijven een stuk lastiger maakt. Stel je bent alleen geïnteresseerd in een bepaalde serie of film, maar je moet je eerst een weg banen door alle overige berichten, dan haak je al snel af. Persoonlijk vind ik het prima zo. En inderdaad, zoveel nieuwe topic zijn er niet en kun je makkelijk wegblijven bij dingen die je niet interesseren. Zeker nu Disney kwantiteit over kwaliteit stelt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Alles in een topic wordt een grote vergaarbak, wat de leesbaarheid, het on topic blijven een stuk lastiger maakt. Stel je bent alleen geïnteresseerd in een bepaalde serie of film, maar je moet je eerst een weg banen door alle overige berichten, dan haak je al snel af. Persoonlijk vind ik het prima zo. En inderdaad, zoveel nieuwe topic zijn er niet en kun je makkelijk wegblijven bij dingen die je niet interesseren. Zeker nu Disney kwantiteit over kwaliteit stelt.
    Misschien handig om in de titel van het topic over de betreffende spin-off tussen haakjes Marvel te zetten? Dus bijv. (Marvel) Avengers: Secret Wars (Phase 6)
    Dan weten niet-fans in ieder geval dat ze deze topics kunnen overslaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #505

    Standaard

    Kom op Marcel, dat is wel een beetje overdreven. Wees blij dat er leden überhaupt topics starten over films die uitkomen. Er wordt zoveel
    niet gepost over uit te komen films in de bioscopen of op BD/UHD dat ik echt blij ben dat er nog de nodige topics worden gestart. We gaan dat niet met regels aanscherpen zodat men maar tags moeten plaatsen. Dan heb je gewoon 2 clicks “verspeeld”, eentje naar het topic en eentje er vandaan. Het is niet anders.

  6. #506

    Standaard

    Je kunt ook je energie richten op het zelf aanmaken van topics van een aankomende film die jou de moeite waard lijkt Marcel? Dan vallen die andere ook minder op en kun je ons laten zien waar jij wel belangstelling voor hebt . Dus: minder zeggen wat je niet leuk vindt en meer zeggen wat je wel leuk vindt!

  7. #507

    Standaard

    Hoe heet dit topic ook alweer: "Het grote AllesOverFilm "lucht je hart" topic. En als je dat dan doet, dan is het weer niet goed. Forumleden die er een andere mening op na houden dan de Marvel-believers worden weer scheef aangekeken. In de Marvel-reeks zijn een paar aardige films verschenen, maar de rest wordt alleen maar uitgebracht om ordinair geld te verdienen. Ik ben niet van plan om ook nog maar een cent aan deze reeks te spenderen. Disney is ook alleen maar bezig om oude titels uit te melken, originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ben voornamelijk geìnteresseerd in films met échte mensen, films die ergens over gaan, en helaas zijn die tegenwoordig dun gezaaid. Maar ok, ik heb mijn punt gemaakt, de Marvel-believers ook, dus...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe heet dit topic ook alweer: "Het grote AllesOverFilm "lucht je hart" topic. En als je dat dan doet, dan is het weer niet goed. Forumleden die er een andere mening op na houden dan de Marvel-believers worden weer scheef aangekeken. In de Marvel-reeks zijn een paar aardige films verschenen, maar de rest wordt alleen maar uitgebracht om ordinair geld te verdienen. Ik ben niet van plan om ook nog maar een cent aan deze reeks te spenderen. Disney is ook alleen maar bezig om oude titels uit te melken, originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ben voornamelijk geìnteresseerd in films met échte mensen, films die ergens over gaan, en helaas zijn die tegenwoordig dun gezaaid. Maar ok, ik heb mijn punt gemaakt, de Marvel-believers ook, dus...
    Marcel, je mag ook echt je hart luchten en dat doe je met bovenstaande post ook. Maar in eerdere posts deed je een paar concrete verzoeken omdat bepaalde ontwikkelingen op dit forum je niet aanstaan. En die verzoeken mag je doen, maar die hoeven niet ingewilligd te worden natuurlijk. Maar dat staat los van het feit dat je je hart kan luchten. Dat mag en daar is dit topic voor, echter hoort daar niet bij dat vervolgens eea wordt veranderd of aangepast omdat het je niet aanstaat of niet je smaak is.

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe heet dit topic ook alweer: "Het grote AllesOverFilm "lucht je hart" topic. En als je dat dan doet, dan is het weer niet goed. Forumleden die er een andere mening op na houden dan de Marvel-believers worden weer scheef aangekeken. In de Marvel-reeks zijn een paar aardige films verschenen, maar de rest wordt alleen maar uitgebracht om ordinair geld te verdienen. Ik ben niet van plan om ook nog maar een cent aan deze reeks te spenderen. Disney is ook alleen maar bezig om oude titels uit te melken, originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ben voornamelijk geìnteresseerd in films met échte mensen, films die ergens over gaan, en helaas zijn die tegenwoordig dun gezaaid. Maar ok, ik heb mijn punt gemaakt, de Marvel-believers ook, dus...
    Ik heb volgens mij hele normale reacties gegeven waarin ik je nergens 'scheef aankijk'? Wel grappig dat je dan zelf wel het toch enigszins denigrerend overkomende 'Marvel-believers' gebruikt trouwens, maar goed.

    Je hebt een mening over de Marvel films en series, ook degene die je allemaal niet hebt gezien (en nee, ze zijn echt niet allemaal hetzelfde), ook prima. Je geeft ook aan wat ze volgens jou fout doen en wat ze volgens jou missen. Maar waarom plaats je dan niet zelf in de rubriek Films nieuwe topics van (aankomende) films die je aanspreken? Dan kun je ons laten zien wat volgens jou wel goede films zijn. Nogmaals: minder zeggen wat je niet leuk vindt en meer zeggen wat je wel leuk vindt .

  10. #510

    Standaard

    Hier mijn frustraties over het sluiten van het Heat 4K UHD topic in het Blu-ray discussie sub forum door forum beheerder Rogier.

    Hoewel de topicstarter enigszins wat genuanceerder zijn mening had kunnen geven is de reactie van Rogier hierop behoorlijk over de top.
    Als er vervolgend verbaasde reactie komen over zij gefrustreerde reactie op de topicstarter pakt hij dit op als persoonlijk aanvallen en gooit het topic op slot.

    Alle respect voor Rogier dat hij als beheerder van het forum de site van allesoverfilm in het algemeen en het forum in het bijzonder in stand weet te houden maar dat hij topics op slot kan gooien omdat iets hem persoonlijk niet aan staat vind ik wel te ver gaan.

    Van mij mag het topic gewoon weer geopend worden.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier mijn frustraties over het sluiten van het Heat 4K UHD topic in het Blu-ray discussie sub forum door forum beheerder Rogier.

    Hoewel de topicstarter enigszins wat genuanceerder zijn mening had kunnen geven is de reactie van Rogier hierop behoorlijk over de top.
    Als er vervolgend verbaasde reactie komen over zij gefrustreerde reactie op de topicstarter pakt hij dit op als persoonlijk aanvallen en gooit het topic op slot.

    Alle respect voor Rogier dat hij als beheerder van het forum de site van allesoverfilm in het algemeen en het forum in het bijzonder in stand weet te houden maar dat hij topics op slot kan gooien omdat iets hem persoonlijk niet aan staat vind ik wel te ver gaan.

    Van mij mag het topic gewoon weer geopend worden.
    Agreed. Rogier reageert alsof iemand zn familie beledigd. Bizar vreemde reactie voor een volwassen vent en hij laat zich enorm kennen door het topic op slot te gooien.

    "Ik ben het hier niet mee eens en vind het stom dat er reacties zijn die mij wijzen op mijn gedrag, dus ik sluit het topic"
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #512

    Standaard

    Zelf iemand aanvallen op zijn persoonlijke mening en wanneer je erop aangesproken wordt door anderen zeggen dat je niet gediend bent van persoonlijke aanvallen is een flinke "pot verwijt de ketel dat hij zwart is" situatie.

    Zoals ik het zie is Rogiers eerste post meer een persoonlijke aanval dan alles wat er daarna over is gezegd.
    The future is Blu

  13. #513

    Standaard

    Ik had al gedacht dat mijn (re)actie hier wat stof zou doen opwaaien. Maar goed, zonder wrijving geen glans, maar ik zal het hier even uitleggen. Ik heb de afgelopen tijd/jaar/jaren gemerkt dat het hier ten eerste wat rustiger wordt, maar ten tweede dat het hier ook een soort Nationaal Afzeikforum begint te worden. Heel veel wordt maar klakkeloos bekritiseerd en gebashed, vaak zonder enige nuance. Distributeurs die worden aangemerkt als "Dutch Fubar Works", de uitgaves van Warner die over één kam worden geschoren en waar elke nuance ontbreekt als het gaat om hun releasebeleid en inhoud van uitgaven, de discussie over het ontbreken van ondertiteling en de bijbehorende bashing van alles en iedereen. Positieve kanten en nuance ontbreken hier vaak bijna of zelfs in zijn geheel.

    Ik ben daar klaar mee. En daar gaan we dus ook hier op het forum mee stoppen.

    Dat betekent dat dit soort ongenuanceerde, ongefundeerde en niet-constructieve reacties en posts direct worden verwijderd of dat topics zondr pardon worden gesloten. Dat bekent uiteraard NIET dat er geen ruimte meer is voor kritiek! Maar doe het netjes, genuanceerd en hou het bij de feiten. Zet bronnen bij je bevindingen, of deel hoe je tot je eigen bevindingen bent gekomen. Maar dat klakkeloze en ongefundeerde bebash van alles en iedereen gaat hier niet meer gebeuren.

    En.....post eens ook iets positiefs! Zet eens een uitgave in het zonnetje! Zulke positieve posts zijn toch veel leuker om te lezen dan dat oeverloze geklaag. Dan wordt het hier misschien ook weer wat drukker op het forum en houden we het weer positief.

    MBT Heat: mocht de TS zijn openingspost aanpassen (dat kan ook nadat het topic is gesloten) naar een meer constructieve en genuanceerde tekst, dan gaat het topic weer open. Dan schoon ik het topic ook van mijn reactie en uiteraard ook die van de rest.
    Anders blijft hij gesloten zoals hij nu is.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-08-2022 om 13:15

  14. #514

    Standaard

    Ik vind, alle respect voor Rogier uiteraard, zijn reactie toch ook een beetje overdreven. Het is niet de eerste bron die citeert dat de 4K van Heat eerder problematisch is dus ik zie het probleem niet om dat te melden. En de OP was in zijn reactie nog beschaafd volgens mij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind, alle respect voor Rogier uiteraard, zijn reactie toch ook een beetje overdreven. Het is niet de eerste bron die citeert dat de 4K van Heat eerder problematisch is dus ik zie het probleem niet om dat te melden. En de OP was in zijn reactie nog beschaafd volgens mij.
    Ook hier mee eens. OP geeft netjes aan wat hij storend vindt het aan de beeldkwaliteit. Hij geeft aan dat de 5.1 trqck hetzelfde is, maar dat de steelbook mooi is.

    Genuanceerder? Moet OP een profesionele reviewer zijn of professioneel appartuur hebben om zijn mening te onderbouwen en verdedigen?


    Rogier, je slaat hier toch even een plankje mis en zo te lezen ben ik niet de enige die dat vind
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat bekent uiteraard NIET dat er geen ruimte meer is voor kritiek is.
    Als die maar van jou afkomstig is?

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht


    En.....post eens ook iets positiefs! Zet eens een uitgave in het zonnetje! Zulke positieve posts zijn toch veel leuker om te lezen dan dat oeverloze geklaag. Dan wordt het hier misschien ook weer wat drukker op het forum en houden we het weer positief.

    Ik heb geen zin om mij in de hele Heat discussie te mengen. Het enige wat ik erover kwijt wil ik dat mensen wel rekening moeten houden dat pjblack de disc wel beoordeelt op een LCD tv uit 2015 (UE55JS8000L). Dat is absoluut geen sneer, totaal niet gemeen bedoeld o.i,d,, maar het is wel enorm van belang bij zijn beoordeling van de disc. Dus ik snap wel dat zijn reactie wat genuanceerder mag zijn.

    Verder sluit ik mij wel aan bij bovenstaande quote van Rogier: als men iets negatiefs te melden heeft over een film/disc, dan weten mensen vaak het forum wel te vinden. Maar positieve berichten over een film/disc worden amper geplaatst. Op zich jammer, want ik hoop dat forummers over het algemeen meer goede dan slechte films kijken, anders kun je wel stoppen met de hobby ..

  18. #518

  19. #519

    Standaard

    Het is niet voor niets dat er minder vaak gepost wordt in dit forum. Vroeger was dit my place to go! Nu goed, je hebt ook FB groepen die het wat hebben overgenomen. Ikzelf heb er ook eentje, maar dat is niet de volledige oorzaak. Er zijn tal van andere forums die wel nog goed draaien. Ikzelf heb me hier vaak geirriteerd aan het feit van teveel regeltjes en dat het maar naar de moderators hun zin moest zijn. En vaak kan je ook de opmerkingen aanhalen naar de desbetreffende moderators. De hele gijzelactie naar het Heat topic is ronduit belachelijk. 'JIJ MOET JE POST AANPASSEN OF HET TOPIC BLIJFT DICHT!' is natuurlijk een makkelijkere oplossing dan de discussie wat zijn vrije loop te laten gaan. En dan is men verbaasd dat er minder mensen nog de weg vinden naar het allesoverfilm forum.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het is niet voor niets dat er minder vaak gepost wordt in dit forum. Vroeger was dit my place to go! Nu goed, je hebt ook FB groepen die het wat hebben overgenomen. Ikzelf heb er ook eentje, maar dat is niet de volledige oorzaak. Er zijn tal van andere forums die wel nog goed draaien. Ikzelf heb me hier vaak geirriteerd aan het feit van teveel regeltjes en dat het maar naar de moderators hun zin moest zijn. En vaak kan je ook de opmerkingen aanhalen naar de desbetreffende moderators. De hele gijzelactie naar het Heat topic is ronduit belachelijk. 'JIJ MOET JE POST AANPASSEN OF HET TOPIC BLIJFT DICHT!' is natuurlijk een makkelijkere oplossing dan de discussie wat zijn vrije loop te laten gaan. En dan is men verbaasd dat er minder mensen nog de weg vinden naar het allesoverfilm forum.
    Hier ben ik het mee eens. Ik vind het erg vreemd dat het topic gesloten is. TS was negatief en dat is zijn goed recht. De kracht van een forum is nu juist daar een discussie over te voeren, waarbij voor- en tegenargumenten kunnen worden aangedragen. Iedereen is vrij om meer nuance in het topic te brengen. Of, althans, was vrij om dat te doen. Rogier heeft nu gezegd hoe het zit en verdere discussie is niet meer mogelijk, tenzij TS (die over zijn eigen woorden gaat) zijn post aanpast.

    Ik ben nog vrij nieuw op dit forum. Als je het hebt over meer nieuwe mensen naar de site te brengen… ik zou er haast alweer door vertrekken. Ik kijk enorm uit om de 4K release van Heat te zien en had het leuk gevonden te lezen wat mensen ervan vinden. Ook al zullen er mensen zijn die iets zeggen wat ik niet wil horen.

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het is niet voor niets dat er minder vaak gepost wordt in dit forum. Vroeger was dit my place to go! Nu goed, je hebt ook FB groepen die het wat hebben overgenomen. Ikzelf heb er ook eentje, maar dat is niet de volledige oorzaak. Er zijn tal van andere forums die wel nog goed draaien. Ikzelf heb me hier vaak geirriteerd aan het feit van teveel regeltjes en dat het maar naar de moderators hun zin moest zijn. En vaak kan je ook de opmerkingen aanhalen naar de desbetreffende moderators. De hele gijzelactie naar het Heat topic is ronduit belachelijk. 'JIJ MOET JE POST AANPASSEN OF HET TOPIC BLIJFT DICHT!' is natuurlijk een makkelijkere oplossing dan de discussie wat zijn vrije loop te laten gaan. En dan is men verbaasd dat er minder mensen nog de weg vinden naar het allesoverfilm forum.
    Grappig dat je aangeeft dat dit vroeger “the place to go” was terwijl toen de regels nog veel strenger waren. Kennelijk waren de regels toen dus niet de reden voor mensen om dan maar weg te blijven. Dus ik denk dat dit nu niet de reden gaat zijn dan het nog rustiger gaat worden of dat nieuwe leden afgeschrikt worden. Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring bij het forum dvdforum.nl. Daar werd er op een gegeven moment nog nauwelijks gemodereerd en was het forum een speelveld van allerlei rote appels die allerlei negatieve en grove taal spuiden op het forum. Die waren de reden dat het juist minder druk werd en op een gegeven moment dat het forum werd gesloten. Nu geloof ik in ergens een middenweg in nemen, maar gezien de negativiteit hier de laatste tijd wil ik daar nu wel paal en perk aan gaan stellen. En dan gaan we gewoon kijken hoe het gaat. Het is nergens slechter gegaan als je je best doet de negativiteit buiten de deur te houden en je meer te concentreren op positiviteit.

  22. #522

    Standaard

    De kritiek die dubieuze distributeurs zoals DFW hebben gehad hier is wat mij betreft volledig terecht.

  23. #523

    Standaard

    Ik heb voor nu het eerste Heat topic heropend en geschoond van mijn commentaar en de reacties daarop. Hou het aub een beetje positief als het kan en ga niet nodeloos eea lopen bashen. Bedankt!

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De kritiek die dubieuze distributeurs zoals DFW hebben gehad hier is wat mij betreft volledig terecht.
    Wat is er dubieus aan DFW?

  25. #525

    Standaard

    Beste leden,

    Na erover te hebben nagedacht heb ik besloten mijn taken als moderator neer te leggen. Naast het feit dat ik erg druk ben prive met een fulltime baan, een gezin met twee kinderen en een zorgtaak naar familie, heeft dit ook nog een andere reden. Ik doe hier alles op het forum als vrijwilliger en heb geen enkel (financieel) belang bij het reilen en zeilen van de website en het forum. Ik heb deze moderator-taken ook maar tegen wil en dank op mijn bord geschoven gekregen, en ik heb gemerkt dat ik er totaal geen voldoening of positieve energie van krijg. Want als er storingen zijn en dit oplos (zelfs tijdens mijn vakantie) dan komen er geen reacties of bedankjes en wordt er alleen maar gereageerd als de site het doet als men gewend is. Maar worden er impopulaire beslissingen of acties genomen ten behoeve van het forum waar men het niet mee eens is dan staan er diverse leden te trappelen in de rij om mij hier persoonlijk aan te vallen of te bekritiseren. Ik wil dat niet meer en stop er dus mee. Jullie hoeven dus van mij dus geen moderator-acties te verwachten rond reacties/topics op het forum, maar ook geen acties mbt spambots, verlopen certificaten enz. Ik ga me voortaan weer enkel en alleen richten op de taken waarvoor ik lid ben geworden van de crew, namelijk redactioneel werk. Dus nieuwsberichten en recensies. Daar krijg ik namelijk wel positieve energie van.

    Ik wens jullie nog veel plezier op het forum.

Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 1117181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •