Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 567 van 567 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Pffff....wat een gezeik weer hier....soms vraag ik me nog af waarom ik al die moeite in mijn eigen tijd doe voor dit forum hier. Komt alleen maar commentaar en gezeik.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Pffff....wat een gezeik weer hier....soms vraag ik me nog af waarom ik al die moeite in mijn eigen tijd doe voor dit forum hier. Komt alleen maar commentaar en gezeik.
    Snap ik goed Rogier.

  3. #553

    Standaard

    Ik vind dat geen "gezeik" hoor, en minstens een discussie waard. Als een site die ik een warm hart toedraag, zich zie inlaten met dubieuze activiteiten, dan bloedt mijn hart.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #554

    Standaard

    +1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind dat geen "gezeik" hoor, en minstens een discussie waard. Als een site die ik een warm hart toedraag, zich zie inlaten met dubieuze activiteiten, dan bloedt mijn hart.

  5. #555

    Standaard

    Ik vind niets mis met gokreclame, alleen mag er van mij wel met dikke letters ADVERTORIAL bij staan. Komt er iig ergens nog wat poen binnen om de site te laten voort bestaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #556

    Standaard

    Ik vind wel iets van gokreclame, maar het is (nog) niet verboden in Nederland en iedereen hier weet dat deze site aan een zijden draadje hangt, dus ik snap helemaal dat er geld binnen moet komen. Wel eens met peptalk dat het wel netjes zou zijn om er advertorial boven te zetten, want het is natuurlijk wel gewoon clickbait ("de 10 beste ...."). Het is nu eenmaal wat het is, we willen niet betalen voor dit soort content (ik ook niet) maar de kosten moeten wel gedragen worden. Advertenties bij webcontent zijn vervelend voor ons als gebruiker maar horen er helaas bij. Als ik een instructievideo op YouTube wil kijken moet ik me ook door 2 advertenties worstelen die ik niet kan wegklikken.

    En verder alle lof voor het team dat de site (die ik eigenlijk niet meer bezoek) en het forum (die nog wel) draaiend houden!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #557
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo, het is altijd wel wat rustiger aan het worden op ons forum, maar de laatste week is het wel heel erg stil. Bijna geen berichten meer. Is dit het begin van het einde of een momentopname?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #558

    Standaard

    Het was me ook al opgevallen. Iedereen zal op die goksite zitten zeker
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zo, het is altijd wel wat rustiger aan het worden op ons forum, maar de laatste week is het wel heel erg stil. Bijna geen berichten meer. Is dit het begin van het einde of een momentopname?
    Tja, ik merk het ook vanuit de redactie. Weinig tot geen nieuwsberichten over nieuwe releases, en ook recensie exemplaren blijven helaas uit...wel twee toezeggingen van Paramount, maar die komen pas eind november.....hopelijk wordt december iets drukker...

  10. #560

    Standaard

    Of iedereen wacht op Zwarte Vrijdag om ‘los’ te gaan?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #561

    Standaard

    Ja, als het iets is dit jaar.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #562

    Standaard

    In het game topic gaat alles gewoon door hoor.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    en ook recensie exemplaren blijven helaas uit
    Bespreken jullie daarnaast ook geen exemplaren uit eigen collectie?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bespreken jullie daarnaast ook geen exemplaren uit eigen collectie?
    "Jullie" de laatste 150+ recensies zijn van mij en niemand zit verder meer in de redactie... Ik bespreek nog wel eens eigen titels maar dat zijn bij voorkeur streaming titels. Fysieke titels kosten een stuk meer tijd en levert me verder weinig/niks op (ook de waardering is hier vaak ver te zoeken) en ik werk ook nog eens fulltime naast een gezin dus ik ben spaarza(a)m(er) met mijn vrije tijd (geworden). Daarnaast koop ik zelf bijna geen Nederlandse titels meer en de meesten zijn van Kino of andere specialty labels of anders vaak zonder NL subs en dat is hier niet zo populair (volgens Ludo tenminste).

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout;2099347[B
    knip knip[/B] (ook de waardering is hier vaak ver te zoeken)nog meer knip de meesten zijn van Kino of andere specialty labels of anders vaak zonder NL subs en dat is hier niet zo populair (volgens Ludo tenminste).
    Ja... waardering krijgen,ik denk ook al dat je het krijgt als er niet gezeurd wordt mensen lijken wel eens te gemakzuchtig te worden om nog ergens op te reageren, of als iemand al wat heeft gezegd het dan overbodig vind om het te beamen. Denk dat je wel waardering krijgt.... maar niet merkt

    Koop zo af en toe ook nog wel materiaal dat niet Nederlands ondertiteld is, als het dan tenminste maar Engels ondertiteld is, dus wat mij betreft absoluut geen bezwaar tegen recensies van buitenlands materiaal als er dan tenminste maar Engelse ondertitels bijgeleverd worden.

    Komen we bij een ander puntje en dat is dan ook vaak de reden dat ik even weer een tijdje geen films koop omdat ik me mateloos erger aan de gebrekkige info die je online bij de diverse winkels krijgt. Vaak te beroerd om te vermelden wat er precies wel en niet op staat aan beeldformaat, audio soort, talen, subs etc. etc. wel 1 of 2 keer de afbeelding van de voorkant van een hoes, maar zelden ook daarbij de achterkant in een leesbare variant zodat je het dan nog tenminste zelf kan uitvogelen. Als ik dan eens een titel koop die achteraf geen Engelse ondertitels blijkt te hebben terwijl dat wel verwacht werd, dan wordt ik tijdens het kijken van een film waarvan de spraak vaak slecht te verstaan is absoluut niet vrolijk. Ook niet vrolijk van de uitgever die te beroerd is om zijn uitgave net niet dat beetje extra te geven.

    De schijfjes boeren hebben er mijn inziens dan zelf ook danig aan meegewerkt dat hun product minder populair is geworden,het klantje pesten door zaken van je speler te blokkeren en je verplichten van menu's gebruik te maken zijn ook van die zaken die mij dan wel eens doen besluiten om iets niet te kopen als ik twijfel aan een titel wel of niet te kopen met in het achterhoofd zoiets van.... steek maar in je r..t, ga je familie maar pesten met je troep

    Streamen is helaas niet van topkwaliteit, beeld en audio blijven ver achter van wat er mogelijk is en een dure top tv kopen is dan eigenlijk geld door de plee spoelen, je krijgt er niet uit van wat het apparaat in weze zou kunnen, bagger erin en dan komt er ook bagger uit.

    Zo, weer even het hart gelucht, luisteren doen de winkels en de schijfjes boeren toch niet, en ja.... dan gaan ook de echte liefhebbers meer en meer afhaken.

    Zal steeds meer zelden nog wel eens wat kopen..... heb het ook niet echt nodig,,,, heb kasten vol staan van wat ik nog wel een keer wil zien en er staat ook nog spul tussen dat ik nog niet heb gezien.

    Zo af en toe kom ik hier heus nog wel wat lezen, maar ja..... daar merkt men niet zo veel van, toch heus wel blij dat dit forum nog bestaat
    Have fun and enjoy your collection

  16. #566

    Standaard

    Er is weinig om op te reageren of om over in discussie te gaan. We hebben weinig keus en het meeste zal aan de verwachtingen moeten voldoen en niet verbeterd kunnen worden om het bijzonder te kunnen maken. Ik vraag me daarom soms af waarom er nog gerecenseerd wordt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De schijfjes boeren hebben er mijn inziens dan zelf ook danig aan meegewerkt dat hun product minder populair is geworden,het klantje pesten door zaken van je speler te blokkeren en je verplichten van menu's gebruik te maken zijn ook van die zaken die mij dan wel eens doen besluiten om iets niet te kopen als ik twijfel aan een titel wel of niet te kopen met in het achterhoofd zoiets van.... steek maar in je r..t, ga je familie maar pesten met je troep
    Zaken van de speler blokkeren? Bedoel je daarmee Dolby Vision?

    Menu's vind ik wel handig, omdat je dan makkelijker kunt kiezen en controleren welke ondertiteling en geluidsspoor gebruikt wordt en precies weet wanneer de film begint. Vroeger kon je bij sommige schijven nog kiezen welke codec je wilde horen, maar tegenwoordig is bijna alles troep en dat geldt vaak ook voor muziek. Alles is genormaliseerd, want het moet binnen de lijntjes blijven, er mag geen detail meer te horen zijn en de volumeregelaar moet zo ver mogelijk open gedraaid kunnen worden.

    Tijd voor andere hardware? Balkjes waar geluid uit kan komen i.p.v. die makkelijk onder de TV geschoven kunnen worden en (bas-)boxjes waarbij de klankkast niet met de woofer meebeweegt?
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 20-11-2022 om 23:20
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #567

    Standaard

    Ik bezoek de site wel regelmatig, maar ben eigenlijk voornamelijk een "lezer". Recensies over films zijn zeker nuttig, met dank aan de recensent . Ik waardeer het wel als de site in de lucht blijft, er is voor mij genoeg info op te vinden over alles over film.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •