Pagina 5 van 23 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 567 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Je hebt zeker een punt Digi-gek, maar ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat er een behoorlijke historie aan ten grondslag ligt waardoor deze reacties ontstaan. In het oorspronkelijke Dredd topic ging de discussie eigenlijk heel erg naar behoren en presenteerde de_Hollander zijn bevindingen zonder daar verder een waardeoordeel aan te hangen. Mensen gingen in discussie en waren het met hem eens of oneens, maar er werd gediscussieerd op een normale toon. Bij deze review was de toon direct verkeerd; persoonlijk richting Patrick en halsstarrig subjectief, iets waar wij de_Hollander al meerdere malen op gewezen hebben in het verleden. Discussie is nooit verkeerd, maar het gaat om de manier waarop je iets zegt of presenteert waardoor vele leden - waaronder ik - een behoorlijk déjà-vu gevoel kregen bij datgene wat er bij de review geplaatst werd. Er is de laatste tijd veel tijd gestoken om de_Hollander te sturen in zijn manier van posten en dat is lang goed gegaan, maar nu is het opnieuw verkeerd gegaan wat - zoals duidelijk zichtbaar - leidt tot enorm veel frustratie en irritatie. Afgezien van het feit dat ik in het midden laat wie het nu bij het juiste eind heeft voor wat betreft deze uitgave (de meningen zijn immers sterk verdeeld), is het gewoon bijzonder jammer dat na alle moeite en tijd die we als crew in deze member hebben gestoken het weer mis is gegaan. De discussie die nu ontstaat of het dan terecht is dat er zo op gereageerd wordt kan ik persoonlijk enkel met 'ja' beantwoorden; het is een typisch voorbeeld van oorzaak en gevolg waarin de_Hollander eigenlijk in twee topics met hetzelfde onderwerp zelf heeft aangetoond dat de manier waarop je post bepalend is voor de manier waarop er op je gereageerd gaat worden.

  2. #102

    Standaard

    Dit ben ik helemaal met je eens Jordy........geen speld tussen te krijgen.

  3. #103

    Standaard

    Ik blijf nochtans bij mijn mening: geef die man één topic dat hij naar hartelust mag verklooien en waarin hij mag fulmineren tegen wat hij wil; mensen die zich niet aangesproken voelen door zijn rants kunnen dan dat topic compleet negeren en overgaan tot de orde van de dag. Wie zich dan toch in het hol van de leeuw waagt, heeft het per definitie zelf gezocht. Elke andere discussie die dan door zijn toedoen nog eens ontaardt kan aan het bestaande topic gehangen worden. De rest van de forummers kan weer normaal over releases praten en de_Hollander en zijn fanclub hoeven niet gecensureerd of geband te worden. Iedereen tevreden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #104

    Standaard

    Ik ga het toch proberen Jeroen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De discussie die nu ontstaat of het dan terecht is dat er zo op gereageerd wordt kan ik persoonlijk enkel met 'ja' beantwoorden; het is een typisch voorbeeld van oorzaak en gevolg waarin de_Hollander eigenlijk in twee topics met hetzelfde onderwerp zelf heeft aangetoond dat de manier waarop je post bepalend is voor de manier waarop er op je gereageerd gaat worden.
    Regels zijn regels. Als je een bepaald soort gedrag van de één verlangt, dan zou die ook moeten gelden voor de anderen. Je kan niet als moderator als je geduld op is achterover gaan zitten en de meute maar tekeer laten gaan. Dit was geen discussie maar een free-for-all waar velen betrokkenen zich van hun slechtste kant lieten zien.

    Ik ga deze discussie niet aan omdat ik DH's gedrag wil goed praten. Ik zie gewoon dat er iets fout gaat op dit forum, een forum wat ik graag bezoek, en denk mee over een oplossing. Je kan je kop in het zand steken en 1 iemand de schuld geven, maar dit is een steeds terugkerend probleem op dit forum. Als het DH niet is, dan is het Batmotor wel en als hij het niet is dan is het CyberPietje of DigiKlaasje. Ik denk dat zowel posters als moderators wel wat meer zelfreflectief vermogen mogen gebruiken om eens goed te kijken wat er fout ging en waarom.

    Als we dit soort discussies zat zijn, waarom blijven we ze dan voeren? Waarom vallen we steeds in herhaling? Waarom worden berichten zo persoonlijk opgevat? Waarom discussieren we steeds over de vorm (de manier waarop) en niet over de inhoud?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik blijf nochtans bij mijn mening: geef die man één topic dat hij naar hartelust mag verklooien en waarin hij mag fulmineren tegen wat hij wil; mensen die zich niet aangesproken voelen door zijn rants kunnen dan dat topic compleet negeren en overgaan tot de orde van de dag. Wie zich dan toch in het hol van de leeuw waagt, heeft het per definitie zelf gezocht. Elke andere discussie die dan door zijn toedoen nog eens ontaardt kan aan het bestaande topic gehangen worden. De rest van de forummers kan weer normaal over releases praten en de_Hollander en zijn fanclub hoeven niet gecensureerd of geband te worden. Iedereen tevreden.
    Jouw idee is helemaal niet zo gek Werner. Ik kom vaak op het Star Trek forum TrekBBS waar ze naast de verschillende Trek subfora ook een algemeen forum hadden over van alles. Daar raakte de discussies soms ook erg verhit. Men is toen overgegaan op het openen van een nieuwe subforum genaamd "The Neutral Zone" waar welliswaar gewoon moderators actief waren en de forumregels gewoon gelden maar waar iedereen naar hartelust over de meest uiteenlopende onderwerpen kon discussieren zonder dat ze zich hoefden in te houden. Dat betekende dus inderdaad dat men discussies had over bv. religie en politiek die soms honderden pagina's besloegen waar mensen fel tegenover elkaar stonden. Maar dit mondde nooit uit in tirades of scheldkannonades. Wellicht is zoiets dergelijks voor dit forum ook een idee.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik blijf nochtans bij mijn mening: geef die man één topic dat hij naar hartelust mag verklooien en waarin hij mag fulmineren tegen wat hij wil; mensen die zich niet aangesproken voelen door zijn rants kunnen dan dat topic compleet negeren en overgaan tot de orde van de dag. Wie zich dan toch in het hol van de leeuw waagt, heeft het per definitie zelf gezocht. Elke andere discussie die dan door zijn toedoen nog eens ontaardt kan aan het bestaande topic gehangen worden. De rest van de forummers kan weer normaal over releases praten en de_Hollander en zijn fanclub hoeven niet gecensureerd of geband te worden. Iedereen tevreden.
    Zo'n topic bestaat al waar De Hollander en alléén zijn fanclub welkom zijn. De laatste tijd wordt er zelfs niet meer gepost.

  7. #107

    Standaard

    Ik vind dat jij er te moeilijk tegen aan kijkt Digi-gek

    Je schrijft dit ;

    "Als we dit soort discussies zat zijn, waarom blijven we ze dan voeren? Waarom vallen we steeds in herhaling? Waarom worden berichten zo persoonlijk opgevat? Waarom discussieren we steeds over de vorm (de manier waarop) en niet over de inhoud?"

    De meeste mensen willen hier helemaal geen moeilijke discussies houden maar die discussies vonden steeds plaats door mensen die zich niet netjes gedragen. Als jij iemand 10 keer waarschuwt dat er iets moet veranderen en die persoon doet het de 11e keer nog............wat moet je dan nog doen ?

    Niemand is perfect.......ik ook niet.........maar als je je zo opstelt als De Hollander dan vraag je gewoon om problemen. Niet alleen hier maar ook in het dagelijkse leven. Nogmaals : oorzaak en gevolg.

    Die opmerkingen van mij (Louis van Gaal e.d.) maakte ik ook een beetje om een beetje luchtigheid in de zaak te brengen............het is allemaal niet zo serieus. Wel jammer.

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook dat hebben wij al een keer gedaan. Het distributeurs topic oid. Echter zo gauw er een release, review of topic is wat in zijn straatje ligt, zal hij daar logischerwijs ook op reageren zoals de Dredd3D topic en Dredd topic. Het probleem blijft dat we naar een maand (of twee) dezelfde discussie krijgen. Anders zouden wij een ban of temp ban niet eens willen aanhalen. We willen gewoon voorkomen dat we hier over een tijd weer aan het discussiëren zijn over dit geval, alleen onze middelen raken een beetje opgedroogd.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-03-2013 om 17:22 Reden: mobiele typo's :-)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik ga het toch proberen Jeroen.



    Regels zijn regels. Als je een bepaald soort gedrag van de één verlangt, dan zou die ook moeten gelden voor de anderen. Je kan niet als moderator als je geduld op is achterover gaan zitten en de meute maar tekeer laten gaan. Dit was geen discussie maar een free-for-all waar velen betrokkenen zich van hun slechtste kant lieten zien.

    Ik ga deze discussie niet aan omdat ik DH's gedrag wil goed praten. Ik zie gewoon dat er iets fout gaat op dit forum, een forum wat ik graag bezoek, en denk mee over een oplossing. Je kan je kop in het zand steken en 1 iemand de schuld geven, maar dit is een steeds terugkerend probleem op dit forum. Als het DH niet is, dan is het Batmotor wel en als hij het niet is dan is het CyberPietje of DigiKlaasje. Ik denk dat zowel posters als moderators wel wat meer zelfreflectief vermogen mogen gebruiken om eens goed te kijken wat er fout ging en waarom.

    Als we dit soort discussies zat zijn, waarom blijven we ze dan voeren? Waarom vallen we steeds in herhaling? Waarom worden berichten zo persoonlijk opgevat? Waarom discussieren we steeds over de vorm (de manier waarop) en niet over de inhoud?
    Top dat je meedenkt Digi-gek. Dat is alleen maar goed voor het forum

    Ik vind echter dat je de situatie hier wat onderschat. Het meeste is al gezegd over het gedrag van Hollander dus dat zal ik verder achterwege laten. Je ziet echter 1 belangrijk detail over het hoofd. Een detail wat minstens zoveel irritatie opwekt bij anderen als het doordrukken van een mening en dat is het feit dat, wanneer Hollander wat heat krijgt er plotseling een aantal leden komen opdraven die hem met krachtige, veroordelende taal steunen. Leden die je doorgaans nergens ziet posten. En dat is nu al meerdere keren voorgevallen. Mijn vermoeden is dan ook dat Hollander hier zelf bij betrokken is. Is het niet dat hij ze optrommelt dan is het, en dat denk ik eerder, dat hij het zelf is onder andere accounts. Beetje met de grammatica spelen zodat het lijkt alsof we met verschillende leden te doen hebben.

    Dat is gewoon sneu gedrag en zeker niet gewenst. Tel alles bij elkaar op en het is een keer klaar.

    De sarcastische reacties van een aantal anderen in dit topic keur ik overigens ook niet goed.
    Laatst aangepast door Dan G. : 01-03-2013 om 16:25

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik vind dat jij er te moeilijk tegen aan kijkt Digi-gek
    Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat iemand dat tegen mij zei....
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik blijf nochtans bij mijn mening: geef die man één topic dat hij naar hartelust mag verklooien en waarin hij mag fulmineren tegen wat hij wil; mensen die zich niet aangesproken voelen door zijn rants kunnen dan dat topic compleet negeren en overgaan tot de orde van de dag. Wie zich dan toch in het hol van de leeuw waagt, heeft het per definitie zelf gezocht. Elke andere discussie die dan door zijn toedoen nog eens ontaardt kan aan het bestaande topic gehangen worden. De rest van de forummers kan weer normaal over releases praten en de_Hollander en zijn fanclub hoeven niet gecensureerd of geband te worden. Iedereen tevreden.
    Dat is geprobeerd met dit topic om daar een plek te creeren om uitsluitend screenshots te plaatsen en daarover te discussieren. Helaas is het niet gelukt om het daar te houden en werd het ook in de overige topics geplaatst (ook in Film Discussies bijvoorbeeld in het geval van Dredd, en ook nog wel andere titels). Dus je kan allerlei zones of aparte topics verzinnen wat je wil, het gaat erom hoe de mensen hier ermee omgaan. Als daar geen draagvlak voor is dan houdt het op.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Zoals Esteban al aangaf, De_Hollander krijgt de kans om zijn verhaal steeds weer te doen omdat anderen blijven reageren op hem.
    Hiermee ben ik het niet eens. Het is niet zomaar zo dat men zomaar afgeeft op DH; daar is vaak een aanleiding toe en vaak is dat iets wat hij zelf post. Of dat nu terecht is of niet; het is niet zo dat DH altijd maar moet reageren omdat anderen iets zeggen over hem. Je hebt zoals je zelf aangeeft niet alle topics gelezen; om een wat meer completer beeld te krijgen zou je dat wellicht kunnen doen. Zoals je zelf ook al zegt: men moet wat zelfreflectie krijgen; dat geldt dat natuurlijk ook voor DH. Hij kan natuurlijk ook eens wat inslikken of anders posten of even ergens niet op ingaan. Of ergens juist wel op ingaan, want er worden vaak directe vragen of kwesties gesteld waar geen (inhoudelijke) antwoorden op komen.
    Ik ben er in het verleden ook op ingegaan maar nu bedenk ik me wel twee keer. Maar het is ook tijd voor DH om eens in de spiegel te kijken. Want in het recensie topic van Dredd heeft hij natuurlijk ook een hoofdrol en komen de reacties niet zomaar uit de lucht vallen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Als we dit soort discussies zat zijn, waarom blijven we ze dan voeren? Waarom vallen we steeds in herhaling? Waarom worden berichten zo persoonlijk opgevat? Waarom discussieren we steeds over de vorm (de manier waarop) en niet over de inhoud?
    Ik ben deze discussie niet zomaar zat, want ik vind het wel belangrijk dat er op een de juiste manier wordt gediscusseerd. Ik vind dat als je het op een dusdanige manier pertinent oneens bent maar wel elkaars beste vrienden bent (of iets in die trant); dan heb je een respectvolle, constructieve discussie. Maar dan moet er wel een dialoog kunnen plaatsvinden, met respect voor elkaars mening en argumenten daarbij. En dat mis je soms hier wel eens, vooral in de discussies over screenshots: helaas. Ook als het wat minder gaat hoef je het niet op de man zelf te gaan spelen, want dan wordt het persoonlijk. En we zijn allemaal mensen, dus soms verlies je jezelf wel eens in iets wat minder gaat.
    En om antwoord te geven op je laatste vraag: we kennen elkaar niet, dus soms komt de ene opmerkingen harder over dan de ander, of kan je die dag net even wat minder hebben. Het enige wat we hier hebben om te communiceren is tekst (plus wat smileys die een emotie kunnen weergeven) dus de intonatie en lichaamstaal ontbreken natuurlijk. Dus dan valt een scherpe opmerkingen vaker ietwat verkeerd. En we willen natuurlijk allemaal dat het hier, naast de inhoud, gewoon wat relaxter gaat. Dat maakt het hier ook leuk.

    Edit: ik zie dat omdat ik wat langer erover heb gedaan sommige dingen dubbel worden gezegd. Excuses daarvoor, was niet de bedoeling.
    Edit2: ben het overigens ook erg eens met de stelling van Dan, hoewel ik Digi-gek niet schaar onder de mensen die ineens vanuit onder een steen komen om DH te steunen. Alhoewel ik niet overwegend met hem eens ben, waardeer ik wel zijn moeite om het besprokenen constructief te bespreken.
    OK, laatste edit: over de directe sarcastische reacties hier was ik overigens ook erg verbaasd. Vooral omdat ik met DH een verhitte, overwegend inhoudelijke discussie had over Dredd in het BD topic waar verder niemand eigenlijk postte.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 01-03-2013 om 16:39

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat is geprobeerd met dit topic om daar een plek te creeren om uitsluitend screenshots te plaatsen en daarover te discussieren. Helaas is het niet gelukt
    Okee. Afvoeren dat plan dan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat is geprobeerd met dit topic om daar een plek te creeren om uitsluitend screenshots te plaatsen en daarover te discussieren. [...]Je hebt zoals je zelf aangeeft niet alle topics gelezen; om een wat meer completer beeld te krijgen zou je dat wellicht kunnen doen.
    Ik vind het niet nodig om de hele voorhistorie in het dossier De_Hollander te gaan lezen. Overigens illustreert het topic waar je naar linkt mooi mijn punt. In dat topic vinden sommige posters het nog nodig om het debacle van het Dredd topic ook naar dat topic over te hevelen. Erg volwassen.

    Ben het overigens ook erg eens met de stelling van Dan, hoewel ik Digi-gek niet schaar onder de mensen die ineens vanuit onder een steen komen om DH te steunen....
    Ik steun DH niet. Ik ben de ruzies ook zat. Ik zie alleen niet alles zo zwart of wit als jij.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #114

    Standaard

    Digi-gek schaarde ik ook niet onder die mensen overigens

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik vind het niet nodig om de hele voorhistorie in het dossier De_Hollander te gaan lezen. Overigens illustreert het topic waar je naar linkt mooi mijn punt. In dat topic vinden sommige posters het nog nodig om het debacle van het Dredd topic ook naar dat topic over te hevelen. Erg volwassen.
    Dat topic is in het leven geroepen volgens mij na een eerste tijdelijke ban van DH. Niet dat ik het daarmee goedpraat, maar het geeft je wat extra achtergrond info.

    Ik steun DH niet. Ik ben de ruzies ook zat. Ik zie alleen niet alles zo zwart of wit als jij.
    Vervelend dat je dit zo stelt en je laatste opmerking vind ik wel erg persoonlijk en negatief gericht. Als iemand probeert enige nuance en relatievering aan te brengen dan ben ik het wel, vooral mbt DH de laatste tijd. Dus die opmerking vind ik misplaatst.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Digi-gek schaarde ik ook niet onder die mensen overigens
    Ik zit hier al sinds 2002 onder een steen dus da's iets langer dan DH.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vervelend dat je dit zo stelt en je laatste opmerking vind ik wel erg persoonlijk en negatief gericht. Als iemand probeert enige nuance en relatievering aan te brengen dan ben ik het wel, vooral mbt DH de laatste tijd. Dus die opmerking vind ik misplaatst.
    Zo is deze niet bedoeld. Met die laatste opmerking bedoel ik alleen te zeggen dat terwijl jij het probleem bij één persoon probeer te leggen, ik vind dat een hele hoop mensen beter met deze situatie hadden kunnen omgaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben wat betreft die opvatting. Ik zie de situatie dus anders dan jij. Meer bedoelde ik niet.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #118

    Standaard

    Maar nu ga ik toch ook eens mijn zegje doen.

    Persoonlijk heb ik geen problemen met DH. Opinions are like assholes, everybody is entitled to one. Maar ik maak me vooral dik in het feit dat de man liegt dat het gedrukt staat, en zich als een duivel in een wijwaterval verweert en iedereen als een bezetene voor gek uitscheldt die wijst op de discrepanties in zijn uitleg. Zoals zijn opmerking dat hij al vanaf dag één een Scandinavische versie van Dredd had liggen. Dan moet hij mij maar eens vertellen welke koerier hij gebruikt heeft, want in een koerier die een pakketje vanuit Noorwegen op één dag naar hier krijgt, daar ben ik wel in geïnteresseerd. Afgezien daarvan lijkt de man wel erg filantropisch ingesteld, want ik denk niet dat een koerier die een dergelijke service biedt, goedkoop is. En dan "importeert" hij speciaal voor ons een Scandinavische versie om vervolgens de E1-release met de grond af te breken. Releases die hij dan ook nog blijft kopen om ze vervolgens (even hemzelf quoten) "in de vuilnisbak te kieperen". Voor mij is het duidelijk: hij downloadt en maakt ons dan wijs dat hij een importversie heeft. Ook zijn buurman die op zijn modem meesurft (waarmee hij bewijst dat hij een idioot is), en de -tig leden van het mysterieuze forum dat nog niemand heeft gezien, die er als de kippen bij zijn om de crewleden hier te belasteren dat ze steekpenningen zouden ontvangen in ruil voor favorabele reviews (in juridische termen noemt men zoiets laster en eerroof) zijn volgens mij produkten van een zieke fantast. Die bovendien als klap op de vuurpijl ook nog aan de lopende band zijn posts zit te editeren om zijn uitspraken nog in extremis te kunnen verdraaien. Als hij één, maar dan ook maar één bewijs zou kunnen produceren van wat hij beweert (het niet-bestaande forum, zijn zelfhulpgroep voor screenshotadepten, zijn importversies, zijn ultrasnelle koerier), dan ben ik bereid mijn kritiek in te slikken. Maar ik denk dat het er niet van gaat komen.

    Het is nu zo geworden dat bepaalde topics zoals besprekingen van E1-titels, ongeacht het beginonderwerp, allemaal snel convergeren naar de one-manshow van DH. En ik kan best wel verstaan dat argeloze forumleden dan gepikeerd reageren als hij weer eens als een kleuter op de grond gaat stampen omdat hij geen gelijk krijgt. Misschien heeft hij wel een punt dat bepaalde transfers niet oké zijn, maar de brave man beschikt niet over het vermogen om dat op een volwassen manier mee te delen, en op de manier waarop hij als een olifant in de porceleinkast begint te stampen en te briesen jaagt hij potentiële forumleden weg, én ei zo na enkele oudgedienden zoals TylerDurden. Het is dan érg makkelijk om te beweren dat de schuld ligt bij diegenen die op hem reageren; zelfs diegenen met de dikste olifantenhuid gaan toch vroeg of laat eens met hun slurf slaan als de muskiet te vaak steekt.

    Ik wil hem gerust krediet geven en ik zou zeggen dat iemand niet geband zou kunnen mogen worden voor louter en alleen het verkondigen van een mening, maar men mag ook niet blind zijn voor zijn voorgeschiedenis, temeer omdat hij een herhaalde recidivist is, die zich niet kan houden aan opgelegde afspraken om niet alweer een topic te laten verzanden in een eindeloos gewauwel van het genre ik-(en-mijn-ingebeelde-vriendjes)-tegen-de-rest-van-de-wereld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Zo is deze niet bedoeld. Met die laatste opmerking bedoel ik alleen te zeggen dat terwijl jij het probleem bij één persoon probeer te leggen, ik vind dat een hele hoop mensen beter met deze situatie hadden kunnen omgaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben wat betreft die opvatting. Ik zie de situatie dus anders dan jij. Meer bedoelde ik niet.
    Nou, ik probeer het probleem niet bij één persoon neer te leggen; ik wilde aangeven dat beide kampen wat zelfreflectie kunnen gebruiken, dus ook DH. Net zoals dat mensen anders op hem hadden kunnen reageren kan hij natuurlijk ook eens op een andere manier reageren. Het mes snijdt aan twee kanten natuurlijk. En ik vind dat menigeen hier meer zijn best doet om zijn standpunt of communicatie aan te passen dan dat DH dat doet. Hij is een stuk starriger daarin, dus vandaar dat hij wat meer kampen tegen zichzelf in het harnas heeft gejaagd.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 01-03-2013 om 17:07

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Zo is deze niet bedoeld. Met die laatste opmerking bedoel ik alleen te zeggen dat terwijl jij het probleem bij één persoon probeer te leggen, ik vind dat een hele hoop mensen beter met deze situatie hadden kunnen omgaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben wat betreft die opvatting. Ik zie de situatie dus anders dan jij. Meer bedoelde ik niet.
    Tuurlijk hadden we beter met de situatie kunnen omgaan (niemand is perfect) maar jij draait het andersom...........de situatie moet gewoon niet ontstaan. Door De Hollander ontstond deze situatie steeds.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Zijn posts voegen dus wel wat toe. De redactie van DVD.nl heeft een recensie geplaatst, een poster vindt daar het zijne van en plaatst screenshots om zijn mening kracht bij te zetten. Het feit dat over deze release al een discussie gaande was elders op het forum is irrelevant. Bij het plaatsen van de recensie door de redactie werd er nieuwe discussie geopend. Dus daar kan door iedereen weer op gereageerd worden. Ik persoonlijk had de Dredd discussie in het Blu Ray forum niet gevolgd, dus ik zag de vergelijking voor het eerst en vond deze zeer interessant. Des te groter was mij verbazing over de wijze waar hier op gereageerd werd door anderen. Je laatste vraag kan ik ook omdraaien. Als jij je zo stoort Roger aan mensen die niet jouw mening delen, waarom neem jij dan deel aan discussies op dit forum?
    Iedereen heeft recht op zijn mening,je mag het niet eens zijn met recensies,maar moet daar op gereageerd worden met opmerkingen als Hier verliest Patrick toch totaal zijn geloofwaardigheid. Dit noem ik misleiding.
    Etc?

    Hij doet als of hier bewust slechte kwaliteit de hemel wodt ingeschreven,zodat wij die gaan kopen.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Maar nu ga ik toch ook eens mijn zegje doen.

    Persoonlijk heb ik geen problemen met DH. Opinions are like assholes, everybody is entitled to one. Maar ik maak me vooral dik in het feit dat de man liegt dat het gedrukt staat, en zich als een duivel in een wijwaterval verweert en iedereen als een bezetene voor gek uitscheldt die wijst op de discrepanties in zijn uitleg. Zoals zijn opmerking dat hij al vanaf dag één een Scandinavische versie van Dredd had liggen. Dan moet hij mij maar eens vertellen welke koerier hij gebruikt heeft, want in een koerier die een pakketje vanuit Noorwegen op één dag naar hier krijgt, daar ben ik wel in geïnteresseerd. Afgezien daarvan lijkt de man wel erg filantropisch ingesteld, want ik denk niet dat een koerier die een dergelijke service biedt, goedkoop is. En dan "importeert" hij speciaal voor ons een Scandinavische versie om vervolgens de E1-release met de grond af te breken. Releases die hij dan ook nog blijft kopen om ze vervolgens (even hemzelf quoten) "in de vuilnisbak te kieperen". Voor mij is het duidelijk: hij downloadt en maakt ons dan wijs dat hij een importversie heeft. Ook zijn buurman die op zijn modem meesurft (waarmee hij bewijst dat hij een idioot is), en de -tig leden van het mysterieuze forum dat nog niemand heeft gezien, die er als de kippen bij zijn om de crewleden hier te belasteren dat ze steekpenningen zouden ontvangen in ruil voor favorabele reviews (in juridische termen noemt men zoiets laster en eerroof) zijn volgens mij produkten van een zieke fantast. Die bovendien als klap op de vuurpijl ook nog aan de lopende band zijn posts zit te editeren om zijn uitspraken nog in extremis te kunnen verdraaien. Als hij één, maar dan ook maar één bewijs zou kunnen produceren van wat hij beweert (het niet-bestaande forum, zijn zelfhulpgroep voor screenshotadepten, zijn importversies, zijn ultrasnelle koerier), dan ben ik bereid mijn kritiek in te slikken. Maar ik denk dat het er niet van gaat komen.

    Het is nu zo geworden dat bepaalde topics zoals besprekingen van E1-titels, ongeacht het beginonderwerp, allemaal snel convergeren naar de one-manshow van DH. En ik kan best wel verstaan dat argeloze forumleden dan gepikeerd reageren als hij weer eens als een kleuter op de grond gaat stampen omdat hij geen gelijk krijgt. Misschien heeft hij wel een punt dat bepaalde transfers niet oké zijn, maar de brave man beschikt niet over het vermogen om dat op een volwassen manier mee te delen, en op de manier waarop hij als een olifant in de porceleinkast begint te stampen en te briesen jaagt hij potentiële forumleden weg, én ei zo na enkele oudgedienden zoals TylerDurden. Het is dan érg makkelijk om te beweren dat de schuld ligt bij diegenen die op hem reageren; zelfs diegenen met de dikste olifantenhuid gaan toch vroeg of laat eens met hun slurf slaan als de muskiet te vaak steekt.

    Ik wil hem gerust krediet geven en ik zou zeggen dat iemand niet geband zou kunnen mogen worden voor louter en alleen het verkondigen van een mening, maar men mag ook niet blind zijn voor zijn voorgeschiedenis, temeer omdat hij een herhaalde recidivist is, die zich niet kan houden aan opgelegde afspraken om niet alweer een topic te laten verzanden in een eindeloos gewauwel van het genre ik-(en-mijn-ingebeelde-vriendjes)-tegen-de-rest-van-de-wereld.
    Helemaal mee eens!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  23. #123

    Standaard

    Opluchting van mijn kant dankzij Digi-gek. Eindelijk iemand die de hele zaak niet zo verdomd simplistisch (oorzaak, gevolg) en eenzijdig bekijkt. Een welkome verademing. Bon, dit is meteen ook alles wat ik er nog over kwijt wil. Voornamelijk vanwege het feit dat de discussie nav DH ironisch genoeg opvallend veel gemeen heeft met de (niet altijd onterecht) aangehaalde punten die het probleem met de man zouden omschrijven. En hier blijft het wat mij betreft bij. Gewoon een kwestie van m'n hart te luchten.
    Laatst aangepast door Esteban : 01-03-2013 om 20:09

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Maar nu ga ik toch ook eens mijn zegje doen.

    Persoonlijk heb ik geen problemen met DH. Opinions are like assholes, everybody is entitled to one. Maar ik maak me vooral dik in het feit dat de man liegt dat het gedrukt staat, en zich als een duivel in een wijwaterval verweert en iedereen als een bezetene voor gek uitscheldt die wijst op de discrepanties in zijn uitleg. Zoals zijn opmerking dat hij al vanaf dag één een Scandinavische versie van Dredd had liggen. Dan moet hij mij maar eens vertellen welke koerier hij gebruikt heeft, want in een koerier die een pakketje vanuit Noorwegen op één dag naar hier krijgt, daar ben ik wel in geïnteresseerd. Afgezien daarvan lijkt de man wel erg filantropisch ingesteld, want ik denk niet dat een koerier die een dergelijke service biedt, goedkoop is. En dan "importeert" hij speciaal voor ons een Scandinavische versie om vervolgens de E1-release met de grond af te breken. Releases die hij dan ook nog blijft kopen om ze vervolgens (even hemzelf quoten) "in de vuilnisbak te kieperen". Voor mij is het duidelijk: hij downloadt en maakt ons dan wijs dat hij een importversie heeft. Ook zijn buurman die op zijn modem meesurft (waarmee hij bewijst dat hij een idioot is), en de -tig leden van het mysterieuze forum dat nog niemand heeft gezien, die er als de kippen bij zijn om de crewleden hier te belasteren dat ze steekpenningen zouden ontvangen in ruil voor favorabele reviews (in juridische termen noemt men zoiets laster en eerroof) zijn volgens mij produkten van een zieke fantast. Die bovendien als klap op de vuurpijl ook nog aan de lopende band zijn posts zit te editeren om zijn uitspraken nog in extremis te kunnen verdraaien. Als hij één, maar dan ook maar één bewijs zou kunnen produceren van wat hij beweert (het niet-bestaande forum, zijn zelfhulpgroep voor screenshotadepten, zijn importversies, zijn ultrasnelle koerier), dan ben ik bereid mijn kritiek in te slikken. Maar ik denk dat het er niet van gaat komen.

    Het is nu zo geworden dat bepaalde topics zoals besprekingen van E1-titels, ongeacht het beginonderwerp, allemaal snel convergeren naar de one-manshow van DH. En ik kan best wel verstaan dat argeloze forumleden dan gepikeerd reageren als hij weer eens als een kleuter op de grond gaat stampen omdat hij geen gelijk krijgt. Misschien heeft hij wel een punt dat bepaalde transfers niet oké zijn, maar de brave man beschikt niet over het vermogen om dat op een volwassen manier mee te delen, en op de manier waarop hij als een olifant in de porceleinkast begint te stampen en te briesen jaagt hij potentiële forumleden weg, én ei zo na enkele oudgedienden zoals TylerDurden. Het is dan érg makkelijk om te beweren dat de schuld ligt bij diegenen die op hem reageren; zelfs diegenen met de dikste olifantenhuid gaan toch vroeg of laat eens met hun slurf slaan als de muskiet te vaak steekt.

    Ik wil hem gerust krediet geven en ik zou zeggen dat iemand niet geband zou kunnen mogen worden voor louter en alleen het verkondigen van een mening, maar men mag ook niet blind zijn voor zijn voorgeschiedenis, temeer omdat hij een herhaalde recidivist is, die zich niet kan houden aan opgelegde afspraken om niet alweer een topic te laten verzanden in een eindeloos gewauwel van het genre ik-(en-mijn-ingebeelde-vriendjes)-tegen-de-rest-van-de-wereld.
    Maar nu maken jullie veronderstelling als waarheid, en willen deze als waarheid in iedereens strot duwen. (dit zijn woorden wat eerder gebruikt zijn tegen mij) ik kan dit beter andersom draaien. Jullie maken nu ook zelf met veronderstellingen en bestempelen dat als waarheid. Ik maak niemand als gek uit. Dat verzin je gewoon.
    Ik heb een pakketje ontvangen uit Sweden, via blu-ray.com ken ik iemand die ervoor heeft gezorgd dat ik deze kreeg. Natuurlijk had ik eerst de screens van te voren gezien. Want hoe anders kon ik dan weten dat deze beter zou zijn. Ik bied mijn excuses zelfs tegenover patrick. Maar jullie zijn nog erger dan mij. Jullie blijven persoonlijk schoppen tegen mensen. wat ik niet doe. En dat wordt maar wel toegelaten. Zonder dat de mods ingrijpen.
    Ik hoef geen gelijk te krijgen, dat heb ik nergens vermeld.Ik melde alleen met een aantoonbaar matriaal op iets. Op een wat ongelukkige manier. Die ik terug genomen heb. Maar jullie zitten ook als de kippen op mijn antwoorden. de pot verwijt de ketel. Jullie vallen ook weer steeds in herhaling. In een forum mag best gediscuseerd worden over beeld. Daar is het forum voor. De resensie van dvd.nl vraagt toch ook om een reactie?? daarom zette ik dat daar ook neer. Zoals jullie ook zeggen actie geeft reactie.
    Over de slechte uitgaves die ik ooit vroeger had gekocht, heb ik idd weggegooid. Ik heb betere nu betere transfers gekocht. Ik heb nergens gezegt dat ik eOne uitgaves blijf kopen als ze slecht zijn.
    Ik doe dat allen als ik ervan overtuigd ben, dat ze goed zijn. Iedereen heeft wel eens in een opwelling wat gekocht, en daarna spijt. Maar als de eOne versies goed zijn, dan koop ik ze. Ik sluit ze niet uit. Ik heb ook regelmatig blu-ray uitgaves van eOne geprijst op dvd.nl als ze goed waren. Ik heb pas nog Blade 2 gekocht van eOne.
    verder laat ik het hierbij. Kom op mensen maak er niet zo'n drama van er zijn ergere mensen op de wereld. Moordenaars , verkrachters enz.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-03-2013 om 20:32

  25. #125
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Maar nu ga ik toch ook eens mijn zegje doen.
    Werner 'k ga niet je ganse post quoten, maar had het zelf echt niet beter kunnen verwoorden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 5 van 23 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •