Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 567 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    TylerDurden, misschien moet je eerst maar eens goed mijn berichten lezen voordat je erop antwoordt. Uit je laatste bericht blijkt op meerdere punten dat je totaal niet gelezen hebt wat ik heb geschreven. Verder heb ik al op de door jouw aangehaalde punten meerdere malen gereageerd. Het staat je vrij om die terug te lezen.

    Aanvulling: Ik wilde op dit punt nog even reageren.
    Maar daarnaast vind ik dat Patrick *zijn* recensie moet kunnen schrijven, zonder dat hij maar rekening moet houden met wat er allemaal op het internet wordt geschreven of welke andere versies er allemaal niet beschikbaar zijn. Het is zijn recensie over de Nederlandse versie, niet meer en niet minder. Dan hoef je niet de hele wereld erbij te halen om je verhaal dusdanig in te richten dat deze is voorzien op alle zijstraten die genomen kunnen worden in dit verhaal.
    Hier geef ik je 100 procent gelijk in. Patrick heeft helemaal geen plicht om dit soort dingen in zijn recensie te vermelden. Ik noemde het enkel als een van de vele mogelijke reacties en heb het sommige recensisten op het internet (op websites als High Def Digest en Blu-Ray.com) wel eens zien doen. Bepaalde controversiele releases brengen het hele internet in rep en roer en daar wordt soms aandacht aan besteed in recensies. Ik betwijfel echter of dit het geval is bij deze release van Dredd.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 04-03-2013 om 14:42
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    TylerDurden, misschien moet je eerst maar eens goed mijn berichten lezen voordat je erop antwoordt. Uit je laatste bericht blijkt op meerdere punten dat je totaal niet gelezen hebt wat ik heb geschreven. Verder heb ik al op de door jouw aangehaalde punten meerdere malen gereageerd. Het staat je vrij om die terug te lezen.
    Wat een vreemde reactie en in mijn optiek volledig onterecht. Ik heb alle reacties van jou gelezen in dit topic dus ik blijf bij mijn standpunt. Wellicht kan je verder de andere topics nog eens doorlezen zodat je kunt zien dat mijn beweringen zeker hout snijden.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wat een vreemde reactie en in mijn optiek volledig onterecht. Ik heb alle reacties van jou gelezen in dit topic dus ik blijf bij mijn standpunt. Wellicht kan je verder de andere topics nog eens doorlezen zodat je kunt zien dat mijn beweringen zeker hout snijden.
    Nou bedankt, ik heb wel wat beters te doen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik mij niet ga verdiepen in de voorhistorie van DH omdat de persoon DH noch de voorhistorie omtrent DH ook maar iets te maken hebben met mijn centrale pleidooi:

    Het internet krioelt van trolls, bashers, horken en schreeuwers. De mods en leden DVD.nl heeft daar in het verleden veel problemen mee gehad en zullen daar in de toekomst ook nog wel vaker last van hebben. Als ze opduiken met provocerende opmerkingen of ongenuanceerde bijdragen zal toch elk lid voor zichzelf moeten beslissen hoe ze daar mee omgaan. Ik heb heel duidelijk aangegeven hoe ik tegen die situatie aankijk en ik zal er voor blijven pleiten om elkaar met respect te blijven behandelen ongeacht of dit wederzijds is. Vuur bestrijd je niet met vuur. Ik geloof dat dat wel gebleken is.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 04-03-2013 om 16:22
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nou bedankt, ik heb wel wat beters te doen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik mij niet ga verdiepen in de voorhistorie van DH omdat de persoon DH noch de voorhistorie omtrent DH ook maar iets te maken hebben met mijn centrale pleidooi:

    Het internet krioelt van trolls, bashers, horken en schreeuwers. De mods en leden DVD.nl heeft daar in het verleden veel problemen mee gehad en zullen daar in de toekomst ook nog wel vaker last van hebben. Als ze opduiken met provocerende opmerkingen of ongenuanceerde bijdragen zal toch elk lid voor zichzelf moeten beslissen hoe ze daar mee omgaan. Ik heb heel duidelijk aangegeven hoe ik tegen die situatie aankijk en ik zal er voor blijven pleiten om elkaar met respect te blijven behandelen ongeacht of dit wederzijds is. Vuur bestrijd je niet met vuur. Ik geloof dat dat wel gebleken is.
    Dit blijft een zinloze discussie:Andere mensen hebben ook aangegeven hoe ze hier tegen aankijken.
    En ik was wel degelijk op de hoogte van de situatie van de Hollander:Hij heeft dit zelf een hele tijd geleden al aangegeven,toen iemand kritiek gaf op zijn schrijfstijl.
    En ik vind dit nog altijd geen excuus om je op te stellen zoals hij doet.
    En buiten de opmerking dat hij op mijn negeerlijst kwam heb ik volgens mij nog nooit op de goede man gereageerd.
    Als jij vindt dat dit respectloos is...
    Je geeft zelf aan dat elk lid voor zich zelf moet beslissen hoe ze daar mee omgaan,en dat doen ze dus ook.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nou bedankt, ik heb wel wat beters te doen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik mij niet ga verdiepen in de voorhistorie van DH omdat de persoon DH noch de voorhistorie omtrent DH ook maar iets te maken hebben met mijn centrale pleidooi:

    Het internet krioelt van trolls, bashers, horken en schreeuwers. De mods en leden DVD.nl heeft daar in het verleden veel problemen mee gehad en zullen daar in de toekomst ook nog wel vaker last van hebben. Als ze opduiken met provocerende opmerkingen of ongenuanceerde bijdragen zal toch elk lid voor zichzelf moeten beslissen hoe ze daar mee omgaan. Ik heb heel duidelijk aangegeven hoe ik tegen die situatie aankijk en ik zal er voor blijven pleiten om elkaar met respect te blijven behandelen ongeacht of dit wederzijds is. Vuur bestrijd je niet met vuur. Ik geloof dat dat wel gebleken is.
    Tja, jammer dat je dit zegt. Want met kennis van de voorgeschiedenis zou je mening en je uitingen wellicht ook wat meer genuanceerder kunnen zijn.
    Met je centrale pleidooi ben ik het zeker eens alhoewel ik het in dat licht wel begrijp hoe er door mensen wordt gereageerd als er iemand dusdanig reageert. Elke partij heeft een verantwoordelijkheid, zowel de ageerder als de reageerder. En dat vuur soms met vuur kan worden bestreden zie je in de dagelijkse praktijk dan zeker wel (zelfs bij het daadwerkelijk blussen) maar het is maar hoe je het aanpakt.
    Maar verder ben ik ook wel een beetje klaar met deze discussie en sluit ik het voor mij ook af. Mijn punt heb ik wel duidelijk gemaakt en het is voor mij tijd om het af te sluiten. En ik denk dat ook de crew genoeg stof tot nadenken heeft gekregen dus wat dat betreft heeft het hier wel zn nut gehad aangaande dit onderwerp. Het wordt mooi weer vandaag en dus tijd voor leukere dingen. En tijd om vooruit te kijken ipv achteruit.

  6. #156

    Standaard

    Het is een cirkeltje...

    De Hollander: Houd je er ook rekening mee dat de reviewers van DVD.NL meestal géén andere exemplaren hebben dan de Nederlandse versie. En dus niet zoals jij vergelijkingsmateriaal hebben.
    Dus je gaat zitten, kijkt, en zonder vergelijkingsmateriaal beoordeel je de transfer. En als de reviewer het er goed uit vindt zien, en veel plezier heeft gehad tijdens het kijken van de film dan kan je lullen wat je wilt, maar mening is mening. Op zijn manier onderbouwd, met gedegen feiten.

    En asjeblieft, kom nou niet wéér met screenshots aan want dat zegt hélemaal niets over de algehele look en feel van de transfer van bewegende beelden!!!.

    Het valt mij op dat jij in zowat elk blu-ray gerelateerd topic wel met onzinnige vergelijkingen aankomt.
    En onderbouwen met screenshots is gewoon not done!! Het is zoiets als een auto beoordelen op zijn wegligging zonder de motor te starten.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #157

    Standaard

    Allereerst komt u zelf met een nogal domme vergelijking.Het onderwerp visueel ervaring, is toch heel anders dan een proefrit met een voertuig.De_Hollander komt met daarover een mening een transfer te hebben bekeken op een normale manier van film bekijken, en plaatst als extra’s screenshots als ondersteuning. Niet zomaar met screenshots, maar met vergelijkingen tussen 2 originele mediadragers uitgaves, waarbij duidelijk verschillen aangetoond worden. De_Hollander plaatst in het algemeen meningen met screenshots, bijvoorbeeld over een te donker, of te helder beeld, waarbij er details zoals objecten tekst, wegvallen.Met bewegende beelden zijn er altijd minder details te zien, dan met stilstaand beeld. Daarom kunt u er vanuit gaan, dat het tonen van screenshots (stilstaand beeld), een goede indruk zal geven. Want de problemen zullen met motion beeld toenemen. Daarbij zijn er nog altijd rustige, tot stilstaande scenes in een film aanwezig zijn. Immers, is het onmogelijk om hier motion beelden te tonen. In reviews worden er ook altijd screenshots getoond. Dan plaatst u toch ook geen bericht, “u moet niet met screenshots aankomen, omdat je dat kan je niet vergelijken met bewegend beeld”. Verschillend leden hebben immers laten weten, dat screenshots een duidelijkere perspectief geven. Maar, heeft u er geen behoefte aan, dan kijkt u toch niet.[EDIT]U bent nu al in meerdere topics bezig met het afbashen van De_Hollander. Waarom nu het vuurtje op oudere berichten van De_Hollander aanwakkeren ? Dit is niet wenselijk.
    Laatst aangepast door N.Lebens : 07-03-2013 om 14:55

  8. #158

    Standaard

    Ik heb in het verleden al mijn (kort maar krachtig) aandeel gehad in deze hele historie en heb dit topic dan ook met argusogen gevolgd. Een beetje spijtig allemaal dat er zo weinig lessen uit de hele discussie getrokken worden; uiteindelijk wordt er alleen maar met vingertjes gewezen en da's volgens mij ook de bedoeling niet.

    Verder wil ik er aan toevoegen dat ik, als ik twijfel over een Blu-Ray en zijn kwaliteit, altijd berust op reviews van DVD.nl, DVDinfo.be of Blu-Ray.com. Héél zelden ga ik een topic op een forum doorsnuffelen om te zien wat enkelingen er van vinden vooral dan omdat ik niet weet waar of hoe zij hun Blu-Ray ervaring gehad hebben (en of ze die ervaring al dan niet gehad hebben...). Ik ben ook van dat soort volkje dat een Blu-Ray per definitie nooit slecht vindt: het is in de meeste gevallen sowieso een verbetering op de DVD. En dat ik bij sommige uitgaven het paarse bloemetje op het behang van de hoofdrolspeler niet zie doet me eigenlijk ook weinig. Waarmee ik maar wil zeggen dat het allemaal met een korreltje zout genomen moet worden.

    Enfin, het doet allemaal weinig terzake, ik hoop dat we dit alles definitief achter de rug hebben en het weer gezellig kunnen houden.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Allereerst komt u zelf met een nogal domme vergelijking.Het onderwerp visueel ervaring, is toch heel anders dan een proefrit met een voertuig.De_Hollander komt met daarover een mening een transfer te hebben bekeken op een normale manier van film bekijken, en plaatst als extra’s screenshots als ondersteuning. Niet zomaar met screenshots, maar met vergelijkingen tussen 2 originele mediadragers uitgaves, waarbij duidelijk verschillen aangetoond worden. De_Hollander plaatst in het algemeen meningen met screenshots, bijvoorbeeld over een te donker, of te helder beeld, waarbij er details zoals objecten tekst, wegvallen.Met bewegende beelden zijn er altijd minder details te zien, dan met stilstaand beeld. Daarom kunt u er vanuit gaan, dat het tonen van screenshots (stilstaand beeld), een goede indruk zal geven. Want de problemen zullen met motion beeld toenemen. Daarbij zijn er nog altijd rustige, tot stilstaande scenes in een film aanwezig zijn. Immers, is het onmogelijk om hier motion beelden te tonen. In reviews worden er ook altijd screenshots getoond. Dan plaatst u toch ook geen bericht, “u moet niet met screenshots aankomen, omdat je dat kan je niet vergelijken met bewegend beeld”. Verschillend leden hebben immers laten weten, dat screenshots een duidelijkere perspectief geven. Maar, heeft u er geen behoefte aan, dan kijkt u toch niet.[EDIT]U bent nu al in meerdere topics bezig met het afbashen van De_Hollander. Waarom nu het vuurtje op oudere berichten van De_Hollander aanwakkeren ? Dit is niet wenselijk.
    Misschien fijn als je de lap tekst verdeelt in wat stukken met spaties, leest wat makkelijker dan deze onrustige lap

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien fijn als je de lap tekst verdeelt in wat stukken met spaties, leest wat makkelijker dan deze onrustige lap
    Misschien fijn als je even een sollicitatiebrief wil sturen naar de crew met de vraag of je zelf ook moderator mag worden.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Misschien fijn als je even een sollicitatiebrief wil sturen naar de crew met de vraag of je zelf ook moderator mag worden.
    ??

    Denk je leuk te zijn? Is gewoon normale vraag : Een grote lap tekst zonder spaties/enters leest gewoon lastiger.

    Mag best aangegeven worden.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Misschien fijn als je even een sollicitatiebrief wil sturen naar de crew met de vraag of je zelf ook moderator mag worden.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #163

    Standaard

    jongens, we zitten hier niet op school!
    Wat maakt het nu uit hoe iemand zijn tekst plaatst.
    Je kunt het toch gewoon lezen.
    Als hier ook al telkens over gezeurd gaat worden is het ECHT helemaal niet meer leuk hier.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ??

    Denk je leuk te zijn? Is gewoon normale vraag : Een grote lap tekst zonder spaties/enters leest gewoon lastiger.

    Mag best aangegeven worden.
    Dingen waar jij je aan stoort hoeft niet voor storend te zijn, als we dat nou gewoon lekker aan de moderators laten.

  15. #165

    Standaard

    Wat is er mis met op een normale manier feedback geven aan iemand? Tekst leest gewoon prettiger als het niet zo'n lap tekst is. Ik denk dat meer mensen die mening delen.

    Mensen voelen zich nu wel erg snel gebeten, of persoonlijk aangevallen.
    Een forum is bedoeld voor discussie, feedback en kennisdeling. Als één van die zaken je niet aanstaat, moet je misschien elders gaan kijken.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Wat is er mis met op een normale manier feedback geven aan iemand? Tekst leest gewoon prettiger als het niet zo'n lap tekst is. Ik denk dat meer mensen die mening delen.
    Inderdaad.

  17. #167

    Standaard

    Ik snap het ook wel, maar om daar weer een hele discussie over te beginnen....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #168

    Standaard

    En er wordt volledig voorbij gegaan aan de inhoud. In plaats van dáár 's normaal op te reageren, zijn er alweer NEGEN reacties gepost over of iemand wat meer allinea's wil gebruiken... Dit is geen "feedback geven". Dit is afzeiken.

    En dat is precies het geneuzel waar dit forum momenteel zwaar onder te lijden heeft.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #169
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De titel van dit topic is "Lucht je hart". Niet alles hoeft een discussie te zijn en vaak is het zelfs retorisch. Mensen moeten soms gewoon iets kwijt, dat moet kunnen en daar is dit topic voor. Zolang men elkaar met het nodige respect behandeld, mag men best op elkaar reageren, maar het liefst wel over de essentie en niet teveel over randzaken.

    Echter, iemand ergens op wijzen, zoals grammatica, zou ik zelf liever via pm doen. Dan voorkom je dit soort discussies en is het niet zo openbaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    En er wordt volledig voorbij gegaan aan de inhoud. In plaats van dáár 's normaal op te reageren, zijn er alweer NEGEN reacties gepost over of iemand wat meer allinea's wil gebruiken... Dit is geen "feedback geven". Dit is afzeiken.

    En dat is precies het geneuzel waar dit forum momenteel zwaar onder te lijden heeft.
    Dat was echt geen afzeiken zoals jij het noemt, het wordt op een nette manier gezegd/gevraagd tegen de persoon.

    Een groot stuk tekst aan elkaar leest lastiger, dan waneer dat is verdeeld in wat losse gedeelten.

    Maar als jij die vraag afzeiken wil noemen, kunnen wij daar niks aan doen.

    Zolang het netjes geformuleerd word, staat het me/ons vrij om te vragen/te zeggen!!

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat was echt geen afzeiken zoals jij het noemt, het wordt op een nette manier gezegd/gevraagd tegen de persoon.

    Een groot stuk tekst aan elkaar leest lastiger, dan waneer dat is verdeeld in wat losse gedeelten.

    Maar als jij die vraag afzeiken wil noemen, kunnen wij daar niks aan doen.

    Zolang het netjes geformuleerd word, staat het me/ons vrij om te vragen/te zeggen!!
    Ik vind dit bericht erg onrustig om te lezen, DVD Watcher. Zou je misschien enkele zinnen kunnen samenvoegen tot een alinea. Dat leest wat makkelijker....
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #172

    Standaard

    Dit heeft geen zin mannen. Zullen we het muggeziften achterwege laten en serieus met dit topic omgaan?

    Bij voorbaat dank.

  23. #173

    Standaard

    DVD-watcher: "kunnen wij daar niets aan doen"...? Spreek je nu ook al namens de hele goegemeente hier...?

    Het stuk was netjes geformuleerd volgens mij. Had er weinig moeite mee om te lezen. Je had op z'n minst zo beleefd kunnen zijn om de moeite van de schrijver even te belonen en even inhoudelijk op zijn stukje in te gaan in plaats van over alinea's te mopperen. Jouw stukjes zijn ook heus niet foutloos, er staan alleen in jouw laatste post al twee fouten maar daar zeur ik toch ook niet over? Je vindt hier op dit forum de meest exotische taal- en stijlfouten maar volgens mij is dat nou nèt waar het NIET om draait hier.

    Het gaat hier om "lol" hebben in film. En nou zeg, wat een "lol".

    Digi-gek:

    Dan: "Serieus"...? Die illusie ben ik al een paar pagina's geleden ergens kwijtgeraakt geloof ik. Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk. Vooruit. Laten we weer 's een poging wagen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #174

    Standaard

    Mag ik "luchten" dat ik het weer op dit moment zelfs deprimerender vind dan al het `gezeik` hier.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Mag ik "luchten" dat ik het weer op dit moment zelfs deprimerender vind dan al het `gezeik` hier.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •