De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Lightbulb Grave of the Fireflies / Hotaru no Haka (Ghibli)

    Weet iemand of de US-blurayuitgave van Grave of the Fireflies ook afspeelbaar is op regio B? Bluray.com heeft aan "B,C untested" en verder is daar nog geen UK-versie van.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Weet iemand of de US-blurayuitgave van Grave of the Fireflies ook afspeelbaar is op regio B? Bluray.com heeft aan "B,C untested" en verder is daar nog geen UK-versie van.
    Volgens het topic over deze release op blu-ray.com is het een wat apart verhaal. Hij is namelijk region A locked maar hij is (via een truuk) toch afspeelbaar op regio B-spelers. Zie http://forum.blu-ray.com/showthread....45#post6795545

    Ik heb trouwens zelf geen ervaring met deze release.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Volgens het topic over deze release op blu-ray.com is het een wat apart verhaal. Hij is namelijk region A locked maar hij is (via een truuk) toch afspeelbaar op regio B-spelers. Zie http://forum.blu-ray.com/showthread....45#post6795545

    Ik heb trouwens zelf geen ervaring met deze release.
    Dank voor de info. Zou dat op iedere speler werken?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor de info. Zou dat op iedere speler werken?
    Da's een goeie vraag. Geen idee, maar ik zou er zelf niet bij voorbaat vanuit gaan.

    edit: ik heb trouwens het vermoeden dat de UK-editie niet zo heel ver weg meer is hoor. Eind vorig jaar stond ie al eens in de releaselijsten maar hebben ze hem op een laat moment teruggetrokken. Hij is in Japan en de VS al te krijgen dus er zijn sowieso weinig beletsels voor een Britse release. Zelf wacht ik daar nog even op.
    Laatst aangepast door Richard B. : 26-02-2013 om 21:46

  5. #5

    Standaard

    Ik wacht nog ff af dan. Film lijkt me wel heel mooi om in HD te zien.

  6. #6

    Standaard

    Van Arietty en Ponyo heb ik zo'n mooie digibook release liggen. Ik hoop stiekem dat ze dat met de overige Ghibli films ook gaan doen...
    De digibook dvd uitgaves waren ook om te smullen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    edit: ik heb trouwens het vermoeden dat de UK-editie niet zo heel ver weg meer is hoor. Eind vorig jaar stond ie al eens in de releaselijsten maar hebben ze hem op een laat moment teruggetrokken. Hij is in Japan en de VS al te krijgen dus er zijn sowieso weinig beletsels voor een Britse release. Zelf wacht ik daar nog even op.
    Dat gaat snel: ik zie nu op Amazon.co.uk dat de Britse uitgave een releasedatum van 27 mei heeft gekregen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •