De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Serie voor vrouwlief

    Hallo allemaal,

    Mijn vriendin kijkt op zijn tijd ook series. En dan met name de echte vrouwen series, of vooral bij vrouwen geliefd zoals:

    - Desperate housewives
    - One tree Hill
    - 90210
    - The O.C

    Nu ben ik opzoek naar een nieuwe serie voor haar in hetzelfde soort genre. Wie heeft advies?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Wie heeft advies?
    Een andere vriendin zoeken!

    (sorry, kon deze trap voor doel niet laten...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een andere vriendin zoeken!

    (sorry, kon deze trap voor doel niet laten...)
    Topic kan op slot lijkt me
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #5

    Standaard

    Past niet echt in het genre, maar ik raad je The Killing aan. (Deense versie)

  6. #6

    Standaard

    Girls!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk nu samen met mijn vriendin naar Girls, Enlightened, How I met Yout Mother en New Girl. Als wisselgeld moet zij dan bijvoorbeeld meekijken naar Banshee en Borgen. Verrassend genoeg begint ze dat nu ook erg te waarderen. Dus inderdaad ook een beetje een kwestie van opvoeden.

  8. #8

    Standaard

    Ooh.. nu doe ik haar misschien een beetje tekort, want samen hebben we ook series gevolgd als Lost, 24 etc.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #9

    Standaard

    Tja, ik heb mijn vriendin al heel veel series opnieuw bekeken die zij nog niet kende: BoB, Californication, X-files, Friends (kende ze niet alles van), zijn begonnen met Prison Break en nu The Shield. Maar ja, ze heeft bijvoorbeeld een hekel aan SATC...dus het heeft ook zeker met smaak te maken.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Mijn vriendin kijkt op zijn tijd ook series. En dan met name de echte vrouwen series, of vooral bij vrouwen geliefd zoals:

    - Desperate housewives
    - One tree Hill
    - 90210
    - The O.C

    Nu ben ik opzoek naar een nieuwe serie voor haar in hetzelfde soort genre. Wie heeft advies?
    Big bang theory, downton abby, gavin and stacy, castle
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #11

    Standaard

    Sex & The City?
    Big Love

  12. #12

    Standaard

    Toch eens vragen of ze S&tC heeft gezien. Ik geloof de films wel iig. Bedankt!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •