De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dredd [Blu-ray Disc]

    Dredd

    Dredd is rechter, jury en beul in één als een wetshandhaver in de megastad van de toekomst.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Oei veel punten voor de beeldkwaliteit... Deze vond ik toch wel redelijk matig.

  3. #3

    Standaard

    Prima beeld, misschien niet zo goed als de bolletjes score maar zeker niet zo slecht als de screenshots en de "bevindingen" daarbij doen overkomen.

  4. #4

    Standaard

    gister binnen gekomen en gisteravond lekker gekeken
    heb me prima vermaakt

    prima film in 3D
    goed beeld
    lekker geluidje komt eruit

    fijne muziek ook

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even de gehele of topic discussie hier naar toe verplaatst. Gaarne daar verder discussïeren.
    Excuses voor het ongemak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Even de gehele of topic discussie hier naar toe verplaatst. Gaarne daar verder discussïeren.
    Excuses voor het ongemak.

  7. #7

    Standaard

    Ik ga hier niets zeggen over het beeld..........

    De film is echt nog steeds te gek...........Jammer dat er geen vervolg komt. Verdiend deze film echt.

    Ik vind het altijd gaaf zo'n film die uit het niets komt en je dan compleet verrast

  8. #8

    Standaard

    Ik ga ook niets meer zeggen meer over het beeld, maar de film zelf is prima.
    Goede actie.
    Voor mijn eerdere woorden, sorry, als ze kwetsend overkwamen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-03-2013 om 16:37

  9. #9

    Standaard

    Hier had ik veel meer van verwacht, voor mij is het een beetje een teleurstelling deze film.
    Het verhaal heeft zeer weinig inhoud, en ook de vertolkingen zijn pover.
    Wel veel actie en bruut geweld, de liefhebbers hiervan zullen opgetogen zijn.
    Maar het is weer van dat, door de vele 3D effecten, nog eens extra in de verf gezet door de vele slow motion beelden, is een goed script ver te zoeken, waarschijnlijk door gebrek aan budget ervoor.
    De fout van vele films tegenwoordig alles voor de 3D effecten en geen geld meer voor een deftig scenario.

  10. #10

    Standaard

    Ben blij over de filmkwaliteit voor een keer. Entertainment One heeft het deze keer niet verkloot zoals gewoonlijk.

    Leuke film voor een avondje hersenloos entertainment. Aanrader voor de actiefan. De originele Judge Dredd met Stallone had ik een tijdje geleden ook nog eens bekeken. Deze heeft nog altijd zn charmes maar verbleekt toch bij Urban's Dredd...

  11. #11

    Standaard

    Helemaal top in 3D,deze film heeft me echt verrast.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-03-2013 om 15:10

  12. #12

    Standaard

    De 2012 versie is absoluut trouwer aan Dredd. Helm blijft op, geweld is on par. Maar mama, kom op mensen. Die rol is gewoon mis cast wat mij betreft. Actie is wel top en geven de film meer cache. Pur sang is de remake voor mij een middelmatige film met goede actie. Niets meer. Kan mij niet zo beroeren als de Stallone versie ondanks dat deze versie qua film minder is. (zal de leeftijd wel zijn ben ik bang...) Maar goed, dit gevoel heb ik bij 9 van de 10 "remakes". De sfeer van de 80'er en 90'er jaren is gewoon niet te evenaren.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #13

    Standaard

    Ik vond Ma-ma te gek ! Heerlijk onconventioneel juist............

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De 2012 versie is absoluut trouwer aan Dredd. Helm blijft op, geweld is on par. Maar mama, kom op mensen. Die rol is gewoon mis cast wat mij betreft. Actie is wel top en geven de film meer cache. Pur sang is de remake voor mij een middelmatige film met goede actie. Niets meer. Kan mij niet zo beroeren als de Stallone versie ondanks dat deze versie qua film minder is. (zal de leeftijd wel zijn ben ik bang...) Maar goed, dit gevoel heb ik bij 9 van de 10 "remakes". De sfeer van de 80'er en 90'er jaren is gewoon niet te evenaren.
    Ik heb speciaal i.v.m. de nieuwe, de oude van Stallone herbekeken.
    In mijn gedachten was deze lang niet zo slecht, en dan heb ik nog wel wat sentiment t.o.v. deze (ooit nog in de bios gezien, en ik had nog de DVD), maar poeh.......wat viel die tegen ......echt enorm verouderd, en Schneider was echt zo vervelend.

  15. #15

    Standaard

    Dit is een film die helemaal voor mijn apparatuur is gemaakt, perfect , perfect 3D beeld en een geweldige sound die je helemaal omhult, een echte 3D film en voor 3D liefhebbers een musthave

    Voor 3D had ie wat mij betreft wel een balletje meer mogen hebben en ik kan me voorstellen dat de 2D kijker 4 balletjes wel genoeg vind, maar wees eerlijk, het is Dredd 3D en niet Dredd 2D

    Als je meer van softe Sound of Music/Sissi achtige films en limonade houd, dan is Dredd toch iets meer voor de bierliefhebber die niet schrikt van een tikkeltje meer geweld en recht toe recht aan op het doel af film die het niet helemaal lekker zal doen bij de meer romantisch aangelegde types

    Ach iedereen zo zijn eigen smaak, ook al zal die wel eens afhangen van de gemoedstoestand van het beestje , Dredd smaakte naar meer en was absoluut geen straf om naar te kijken.....

    Nu maar hopen dat er in dezelfde kwaliteit nog wat Dredd avonturen worden uitgebracht, ja ook graag in 3D, heb echt genoten
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Helaas kon me de transfer voor de 2D me niet bekoren.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tarkus Bekijk bericht
    De fout van vele films tegenwoordig alles voor de 3D effecten en geen geld meer voor een deftig scenario.
    Dat gevoel had ik hier dus ook. Vond de hele film maar een matige bedoeling. Het voornaamste bestaansrecht lijken al die geweldexplosies in 3D te zijn. Nou is dat wat veel andere 3D films nog de moeite maakt, maar hier vond ik al dat digitale nepbloed ronduit storend. Een hoop pief-paf-poef in een wel heel recht-toe-recht-aan verhaaltje. Hoeft geen enkel probleem te zijn (zie The Raid, topfilm), maar ik vond de actie hier op wat uitzonderingen na nogal standaard. Geef mij dan toch maar de Stallone-versie, dan ben ik maar een ouwe zak
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  18. #18

    Standaard

    Op dvd-home.nl vind je de goede nederlandse recensie kwa beeld en geluid.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Op dvd-home.nl vind je de goede nederlandse recensie kwa beeld en geluid.
    Je bedoelt dat daar ook een Nederlandse recensie te vinden is?

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @Jamie. Goed is a 'matter of opinion' en voor discussie vatbaar. Echter jammer dat men een 3D titel als Dredd3D niet op 3D kan beoordelen. Zoals DVDFGP al aangeeft: deze film is juist en vooral gemaakt voor 3D. Daarmee wil ik echter geen afbreuk doen aan onze collega site, maar kan me voorstellen dat de recensent van dit artikel 'not amused' is en dat zal toch niet je bedoeling zijn geweest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Jullie zijn snel op de teentjes getrapt zeg.
    Wat ik ermee bedoelde dat hier meer informatie is te vinden over de nederlandse release van dredd.
    Hier gaat het inderdaad over de nederlandse 2d versie .
    Persoonlijk vind ik dat het daar iets beter word uitgelegd waarom deze niet correct is in 2d.
    Als ik deze informatie niet mag delen hier dan mijn excuus hiervoor.
    Als je afgaat op deze recensie van jullie in 2d dan klopt er toch gewoon iets niet.
    Is het dan zo erg om mensen te verwijzen naar deze recensie zodat ze zelf een keuze kunnen maken om over te gaan tot het kopen ervan.
    Hou me vanaf nu alleen nog maar bezig met het topic thuisbioscoop want elke keer als iemand iets wil duidelijk maken wordt men meteen de mond gesnoerd.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #22

    Standaard

    Als je dat nu in eerste instantie had gepost was er niets aan de hand geweest Je eerdere post kwam op mij in ieder geval over als 'hier is het niet goed, bij dvd-home wel'.

  23. #23

    Standaard

    Nee,zo bedoelde ik het niet.
    Wou alleen maar de informatie delen waar naar mijn mening toch niets mis mee is.
    Dit is geen afbreuk aan jullie recensie maar ik vind dat op deze site de recensie beter is.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #24

    Standaard

    De apparatuur waar de rencies worden mee gedaan wordt hier ook nooit vermeld,
    Ik hecht hier altijd grote waarde aan.
    Hoe moet ik nu in godsnaam weten waarop een recensie wordt gedaan.
    Vind het allemaal een beetje uit de lucht geschoten.
    Sorry,maar dit is mijn eerlijke mening.
    Jullie bedoelen het goed maar de recensies vind ik van weinig waarde als je niet eens weet waarop alles wordt getest en in welke ruimte hiervoor wordt gebruikt.
    Verder laat ik het hierbij.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •