De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Audioset combineren met Surroundset+TV

    Beste allemaal,

    Ik zit met een dilemma.
    Binnenkort ga ik een nieuwe TV kopen.
    Momenteel heb ik een oude (maar degelijke) audioset van Pioneer.
    (versterker+tuner+ equalizer)

    De DVD speler van de set is kapot.

    Nu wil ik een surroundset bij de TV gaan kopen, bijv de: Samsung HT-E350 5.1 Home cinema set

    Eigenlijk is de bovengenoemde audioset ook wat groot voor alleen de radio te luisteren. Ook zijn de boxen oud en te groot voor in huis.

    Daarom dacht ik er aan om een nieuwe mini audioset te kopen waar ook een DVD is zit.

    Is het niet mogelijk om surroundboxjes te kopen en dit aan te sluiten op de TV en de huidige audioset die ik heb staan van pioneer? Dan hoef ik alleen de DVD speler te kopen, maar dat is niet zo duur meer.

    Iemand tips hoe ik dit het beste op kan lossen wat ik zie het even niet

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vin1 Bekijk bericht
    Beste allemaal,

    Ik zit met een dilemma.
    Binnenkort ga ik een nieuwe TV kopen.
    Momenteel heb ik een oude (maar degelijke) audioset van Pioneer.
    (versterker+tuner+ equalizer)

    De DVD speler van de set is kapot.

    Nu wil ik een surroundset bij de TV gaan kopen, bijv de: Samsung HT-E350 5.1 Home cinema set

    Eigenlijk is de bovengenoemde audioset ook wat groot voor alleen de radio te luisteren. Ook zijn de boxen oud en te groot voor in huis.

    Daarom dacht ik er aan om een nieuwe mini audioset te kopen waar ook een DVD is zit.

    Is het niet mogelijk om surroundboxjes te kopen en dit aan te sluiten op de TV en de huidige audioset die ik heb staan van pioneer? Dan hoef ik alleen de DVD speler te kopen, maar dat is niet zo duur meer.

    Iemand tips hoe ik dit het beste op kan lossen wat ik zie het even niet
    Deze plek is meer bedoeld om je thuisbioscoop met anderen te delen en er natuurlijk ook vragen over te stellen of tips en zo erover te krijgen, je vraag had beter uitgekomen op het plekje Home Theater Algemeen.

    Om eerlijk te zijn kan ik begrijpen dat je het zelf ook even niet meer ziet zitten, zo warrig als je vraag is, daar zou ik ook warrig van worden.

    Had handig geweest als je van je oude Pioneer set het modelnummer had vermeld, hadden we een idee gehad met wat je dan te groot vind.

    Nu is van je oude set de DVD speler stuk, maar uit je verhaal is me niet duidelijk of die ingebouwd of wel los is en tegenwoordig koop je toch geen dvdspeler meer komop, het wordt tijd om met de tijd mee te gaan, een nieuwe TV, daar hoort toch ook een Blu ray speler bij. Als je nu een defecte speler hebt die ingebouwd is in een setje, dan zou je toch bijna denken dat je wel een lesje geleerd zou hebben.

    Je vermeld geen budget, maar ik heb het vermoeden uit je er geen vermogen aan wilt besteden, toch zou ik voor los gaan, je hebt dan in het geval van een defect veel meer speelruimte en hoeft niet alles in 1x weg te gooien.

    Je wilt klein en het mag niet al teveel kosten, wat is het budget dat je voor ogen hebt?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •