De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: The Grudge

  1. #1

    Standaard The Grudge

    Iemand enig idee of de nieuwe release van The Grudge, die op 1 maart is uitgekomen, dezelfde is als die uit 2004?

  2. #2

    Standaard

    Ik kan deze nergens vinden in shops en online staat ie op niet leverbaar... (frs, cosmox, ...)

  3. #3

    Standaard

    Is niet uitgekomen. Volgens mij issie een maand vooruitgeschoven, evenals The Grudge 2. Heb hem bij wehkamp in de bestelling staan en net vandaag zag ik dat de levertijd ineens op 4 weken stond, terwijl ik juist verwacht had dat ik em eindelijk zou krijgen want begin maart zouden deze films uit gaan komen idd.. Maar dat is dus duidelijk niet gebeurd... Hoop dat dat nog wel gaat gebeuren moet ik zeggen...

    En er is geen andere The Grudge dus dan is je vraag ook meteen beantwoord neem ik aan.... Anderen zijn allemaal Chinese films waarvan The Grudge soort van Amerikaanse remakes zijn. De Chinese (of Koreaanse oid) beginnen namelijk allemaal met Ju-On....
    Laatst aangepast door tranceguy : 05-03-2013 om 22:49

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    De Chinese (of Koreaanse oid) beginnen namelijk allemaal met Ju-On....
    De Japanse dus

  5. #5

    Standaard

    Bericht van distributeur:

    We hebben echter wat vertraging opgelopen in de fabriek, waardoor we de release 2 weken hebben moeten uitstellen. Helaas is deze info nog niet overal goed doorgekomen. De titel staat nu gepland voor 14 maart a.s. en gaat dus zeker komen. Dank voor jouw bericht en jouw geduld.

  6. #6

    Standaard

    Door welke distributeur wordt The Grudge uitgegeven?
    En de al inmiddels uitgegeven versie The Grudge, van welke distributeur is deze?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Door welke distributeur wordt The Grudge uitgegeven?
    En de al inmiddels uitgegeven versie The Grudge, van welke distributeur is deze?
    Kun je meestal op bol.com wel terugvinden, maar de eerste twee DVD's van de Amerikaanse remakes zijn van DFW.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    De Japanse dus
    Haha!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Door welke distributeur wordt The Grudge uitgegeven?
    En de al inmiddels uitgegeven versie The Grudge, van welke distributeur is deze?
    1ste persing DFW, 2de persing Excesso Entertainment (Grudge 1 & 2).
    Laatst aangepast door Kev : 06-03-2013 om 17:09

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Door welke distributeur wordt The Grudge uitgegeven?
    En de al inmiddels uitgegeven versie The Grudge, van welke distributeur is deze?
    Het staat er niet bij op bol.com maar als de rechten nog steeds bij dezelfde uitgever hier liggen dan kun je beter importeren.

    Van deel 1 heb ik de US versie, die is gewoon van Sony en bevat ook nog eens de unrated versie.

    Van deel 2 heb ik zolang de Franse (unrated) versie op een BD50-RW staan, dat is de enige die op dit moment beschikbaar is en maakt deel uit van de trilogy box die daar is uitgebracht. Echter heb ik deel 1 dus al en deel 3 hoef ik niet dus het is even behelpen...

    Hopelijk brengt Sony deel 2 ook gauw in de US uit dan schaf ik die meteen aan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #11

    Standaard

    Klopt bij bol.com stond het niet vermeld, vandaar mijn vraag ook. Maar ik weet voldoende. Excesso Entertainment nooit van gehoord, is dat een nieuwe distributeur?
    Veel japanse films brengen ze uit zie ik.

  12. #12

    Standaard

    op wehkamp staat ie nu weer op 1 week... zelfde geld voor o.a. ook Godsend, dies volgens mij ook wat later dan gepland... maargoed fijn om te horen dat ie nu op 14 maart staat en ga er dan ook vanuit dat ze die datum wel gaan halen en dat ik over een weekje alles in 1 x in huis heb...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •