Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 127 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik was toch even benieuwd naar 3D. Normaliter was ik de eerste met alles, maar 3D heeft bij mij even geduurd. Maar de hoofdreden was groter en die 5" maken echt veel verschil. Daarom was LED zo terleurstellend, want ik had in eerste instantie een Sharp 80" op het oog en dan puur voor de grote. Echter was er uiteindelijk in mijn ogen geen alternatief als de 65VT50.

    Overigens nogmaals de Pana doet echt heel veel goed hoor, maar veel en veel minder dan ik had verwacht ten opzichte van de KURO. Eigenlijk vond ik het zwart van de KURO nog steeds niet helemaal perfect zwart. Ik had (wetende dat Pioneer de techniek aan Pana had verkocht) meer verbeteringen op dat niveau verwacht. Dus ook bij donkere scenes geen onderscheid tussen balken en tv rand. Dit is bij de Pana nog steeds niet zo en de Kuro was gewoon dieper zwart (wel met concessie op helderheid en scherpte) Daarnaast vind ik de 50Hrz bug gewoon kolder aangezien alle tv content 50Hrz is hier. En de Pioneer was veel beter qua kleurdithering.

    En plots krijg ik gele vlekken op mijn scherm , waardoor ik E-care heb moeten inschakelen en dan ga je wat specifieker op internet lezen en dan schrik je toch wel. Uiteraard had ik dat voor aankoop ook gedaan, maar inmiddels komen er toch steeds meer probleem issues naar voren.

    Ben benieuwd naar de 60 serie straks, maar idd nrijg je het gevoel dat nieuwere generaties minder en minder degelijk worden, vreemd genoeg!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een oorzaak van het probleem met de levensduur van TV's is ook dat het nog steeds TV's moeten zijn en geen monitoren zoals bij professionele modellen. Dit betekent dat er van alles bij ingebouwd moet worden om ze te kunnen verkopen, wat ook veel geld kost.

    Zo zitten er bvb luidsprekers, eindversterkers, ontvangers, signaal-verwerking en tegenwoordig zelfs ook een internet-client in, terwijl steeds meer mensen het geluid via 'een set' of soundbar laten weergeven en voor gebruik van aanvullende diensten vaak een externe ontvanger gebruikt moet worden. Hierdoor zijn TV's ondanks de lage prijs vaak duurder dan monitoren en willen veel consumenten liever een weggooi-apparaat dan betalen voor een apparaat waar ze veel langer plezier van zullen hebben.

    Een andere oorzaak is kudde-gedrag, omdat veel mensen liever iets kopen waar veel reclame voor wordt gemaakt en een gemiddelde verkoper vaak (te) weinig verstand van dat soort zaken heeft om een goed advies te (kunnen) geven.

    Aan de andere kant kunnen veel LCD-TV's van tegenwoordig bijna net zo goed presteren als een plasma en ook nog eens zonder veel verlies van contrast en helderheid. Het moeten dan alleen geen design-objecten zijn.
    Al die extra rommel is hooguit een extra chip en een bergje software, niet iets om wakker van te liggen.

    Een TV mag ook best een paar speakertjes hebben, dat maakt hem tot zelfstandig apparaat en tot een apparaat dat dan ook die naam mag dragen, anders was het echt een monitor geworden als je ook nog de tuner verwijderd. Maar ook dat zijn niet de onderdelen die stuk gaan, meer het scherm zelf en de aansturing ervan

    Toch, door al die concurrentie zijn de prijzen de afgelopen jaren wel flink gedaald, en daarmee waarschijnlijk ook de kwaliteit van de gebruikte materialen, wel leven in een wegwerpmaatschappij en dat lijkt steeds erger te worden.

    Mijn eigen plasma was zo'n 2500 euro gevalletje, die van mij doet het nog, maar de andere eigenaren die ik ken hebben er allen zeer ernstige problemen mee gehad, oplossingen waren; toestel was teruggenomen, van 2 anderen is het plasma scherm vervangen, bij mij werd al naar 4 maanden zo'n beetje de helft van de electronica vervangen Mag toch niet gebeuren bij TV's die nu zo'n 2 jaar op de kalender hebben staan.

    Je ziet het bij meer apparaten, zo vind ik de huidige receivers ook niet meer de kwaliteit uitstralen van een paar jaar geleden, het mag niets meer kosten en dat gaat toch wel ten koste van de kwaliteit/levensduur.

    Als het goed is voor de werkgelegenheid...... ja, dan oke, maar als dat niet hier maar daar is, dan hoeft dat niet voor mij als je begrijpt wat ik bedoel.

    Om een beetje bij het onderwerp te blijven...... toen ik dit nieuws vertelde waren er een aantal bekenden die dan toch zeer serieus overwegen om nog snel even een nieuwe Pana aan te schaffen, omdat ze zo degelijk zijn , (kennen mijn Sammy problemen) Nou hoop dat ze dan ook meer geluk hebben dan mij en ook niet de problemen gaan krijgen waar nu ook Claudio tegenaan loopt.

    Helaas nog steeds geen echt nieuwe technieken en de technieken die we hebben zijn helaas niet betrouwbaar op het gebied van levensduur, ook het reeds veel en al lang besproken OLED beloofd op dat gebied ook niet veel goeds
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben het met je eens, alleen één kleine kanttekening. Ten eerste ik ben een ex azijnpisser, ouder en wijzer, maar helemáál weg is het niet. Ik weet de feitelijke verkoopcijfers niet , maar op het internet vind je vooral de issues en de collega azijnpissers. Happy campers gaan echt niet melden dat hun tv vandaag weer helemaal geen problemen heeft.

    Wat je leest op internet is wellicht geen goede afspiegeling van de huidige kwaliteit van weergevers of de tijd waar we in leven. Aan de andere kant lijkt het ook wel dat fabrikanten steeds meer de FIFA games tactiek volgen. Elk jaar een nieuwe versie. We weten bijna nu al dat de 65VT70 enkele flaws van de nieuwe 65VT60 zal verbeteren.

    Of komt de 70 dus niet meer..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Laten we wel eerlijk wezen alles draait nu om multimedia,
    Smart tv voor internet en recievers om mee te streamen .
    Vind dit dus allemaal helemaal niets.
    Kwaliteit is beduidend minder en blurayspelers moeten zo small mogelijk zijn,
    Doe mij maar de dikke laserdiscspelers en de onkyo 939 wie ik vroeger had,
    Dit straalde nog kwaliteit af.
    Ben nu al bang voor de opvolger van bluray,
    Ik hoef geen films op een harde schijf maar wil iets tastbaar in handen.
    Denk dat de toekomst voor ons als liefhebbers er niet beter op wordt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Een lcd tv komt geeneens in de buurt van een plasma als het gaat om zwartwaardes.
    Een led lcd komt er dichterbij maar haalt het ook niet.
    Kijk je zoals ik in een compleet verdonkerde ruimte krijg je nachtmerries van kijken naar een led omdat je bijna altijd clouding gaat zien in de hoeken.
    Niet voor niets kiezen de meeste filmliefhebbers voor plasma.
    Het voordeel van een LCD zonder LED vindt ik dat het beeld er in een donkere kamer er bijna net zo uitziet als met een beamer en dat de ruimte niet helemaal donker hoeft te zijn.

    Ik heb wel eens geprobeerd om een LCD-TV alle zwart-waardes te laten weergeven (dus ook die tussen 0 en 15 bij een diepte van 8-bit), maar dan ziet het beeld er uit als van een LCD met LED en dat is in een donkere ruimte idd geen feest voor de ogen en ik ben bang dat het met OLED veel erger zal worden.

    Wat dat betreft ben ik het met je eens dat een Plasma meer geschikt is voor een donkere ruimte en (O)LED of LCD meer voor omstandigheden met meer omgevingslicht zoals bvb bij gamen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Al die extra rommel is hooguit een extra chip en een bergje software, niet iets om wakker van te liggen.

    Als het goed is voor de werkgelegenheid...... ja, dan oke, maar als dat niet hier maar daar is, dan hoeft dat niet voor mij als je begrijpt wat ik bedoel.
    Het is eerder andersom: een bergje chips en extra software. Vaak zorgen die chips en processoren ook nog eens voor extra warmte en als die ook niet weg kan lijkt me wel duidelijk wat er dan gebeurt.

    Voor de werkgelegenheid is die rommel ook niet goed, omdat de winst-marge daardoor vaak te laag is/wordt en veel bedrijf bijna geen financiële reserves meer hebben. Over de gevolgen voor (het salaris van) de produktie-arbeider en het milieu zal ik het hier maar niet hebben. Winst is dus ook een "motor" van de economie, maar dan moet er niet iemand anders mee van door gaan.

    Op deze manier graven we dus een gat voor ons zelf, terwijl we die eigenlijk voor iemand anders zouden moeten graven.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 23-03-2013 om 13:39
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het is eerder andersom: een bergje chips en extra software. Vaak zorgen die chips en processoren ook nog eens voor extra warmte en als die ook niet weg kan lijkt me wel duidelijk wat er dan gebeurt.
    Mmmm, toch andersom, je moet daarbij bijvoorbeeld eens denken aan een smartphone. Het blijven eigenwijze krengen en de uitgevers ervan proberen steeds meer over je te weten komen en ook ben je niet vrij om er vanaf te donderen wat je wil.

    Zelf zou ik heel graag wat van die verplichte zogenaamde apps van mijn Phone in de prullenbak willen donderen, maar die kl..tzakken van uitgevers laten dat niet toe Je wordt van alle kanten in je gangen gevolgd, maar de meeste mensen hebben dat niet eens in de gaten, eens dom, altijd dom, willen nooit wat leren en zullen dan ook nooit wijs worden.

    Zoiets heb je bij je TV ook, en tegenwoordig steeds meer apparaten, die dingen worden steeds wijzer gemaakt, dit omdat de gebruiker over het algemeen te dom is om het apparaat fatsoenlijk te bedienen, daar mag/moet de fabrikant het dan tegen beschermen. Als het apparaat met internet verbonden kan worden, dan kan de fabrikant uitlezen hoe dom de gebruiker was

    Lange inleiding om te zeggen dat die ene telefoon met die ene grote chip erin, een heleboel dingen "kan doen" , ook dingen die je niet wilt en dingen die je het wel zou willen laten doen verrekt het kreng Zo moeten we nog steeds stofzuigen, boodschappen doen, wassen, schoonmaken, afstoffen, de vaat in de vaatwasser zetten en weer opruimen etc etc.

    Zo "kan" een TV ook steeds meer, al is dat natuurlijk maar betrekkelijk, hij zal nooit de hond voor je uitlaten en de was strijken kun je ook wel vergeten Blijft bij die ene grote chip, net als bij een smartphone , een PC, game computer, wasmachine etc etc etc, waar ze ze ook maar instoppen, met slimme software lijken de apparaten steeds slimmer en "kunnen" ze ook steeds meer...... maar niet heus Er wordt gewoon meer benut van de potentie die een apparaat heeft, niet meer en niet minder en omdat de meesten het zelf niet kunnen, doet de software in het apparaat het voor je.

    Wat ik al zei, je "krijgt" zogenaamd zoveel meer voor je geld, maar in weze is het enkel software.

    Geloof me, ik gebruik nog geen fractie van wat mijn telefoon allemaal kan, maar de ontwikkelaars ervan houden mij wel aan alle kanten in de gaten, ook al wil ik dat niet, ik kan het niet eens van MIJN telefoon uitzetten Wat mensen ook niet begrijpen is dat ze helemaal gevolgd worden in hun online kijkgedrag, luistergedrag, tijden dat ze luiteren en kijken etc etc.....

    Lang leve het internet en nu maar wachten waar ze je zo in de toekomst vet voor laten betalen, lang leve de domme gebruikertjes die alles maar dachten voor niets te krijgen terwijl de industrie vet geggevens aan het inslaan is
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Mmmm, zo te zien behoorlijk afgedwaald..... toch plasma is het nog steeds, er zal alleen geen drol meer aan verdiend worden en daarom willen ze het kwijt

    Jammer als we straks nog enkel het LCD overhebben, maakt mij niet uit of dat OLED is of LCD met LED of CCFL, het blijft LCD techniek.

    Nu maar wachten totdat er weer nieuwe aliëns neerstorten, kunnen we hopelijk weer wat nieuwere techniek van ze jatten , want laten we eerlijk zijn, zo natuurlijk ziet lcd er nu ook weer niet uit

    Plasma, nu nog 3 concurrenten, laten we hopen dat het nog even zo blijft totdat ook LCD en DLP hun waardige opvolgers hebben gevonden.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Ik dacht dat je de software bedoelde die nodig is om de hardware van de TV aan te sturen.

    Eerst maar eens van die adroïdes af zien te komen die niet meer zonder die "slimme" apparaten kunnen en bezig zijn met het voorbereiden van de volgende crisis.

    Wanneer je bij een op LCD-technologie gebaseerd toestel de fabrieksinstellingen gebruikt worden, kan ik het me voorstellen dat je het niet mooi vindt. Gelukkig hebben TV's voldoende mogelijkheden zodat het door de gebruiker aangepast kan worden. Al moet je daarbij dan wel weten welke instelling wat doet en dat maakt het voor veel mensen lastig. Wat dat betreft zijn de hulpmiddelen een geschenk uit de hemel.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben van WYSIWYG. Natuurlijk moet je altijd wel wat afstellen, maar als het 'out of the box' al heel goed is, zal je bij het afstellen altijd minder beperkingen tegen komen evenals een stukje denial. Mijn plasma staat in een lichte kamer waar ook veel licht binnen komt en nooit heb ik het idee dat het zoveel slechter is dan 's avonds. In tegendeel, de gremlins schreeuwen " bright light, bright light". Ik heb ook alle types in verschillende formaten in huis, van plasma, lcd tot LED. Plasma staat bovenaan de pikorde, maar nog niks is perfect.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Ik ben dr niet echt rauwig om,de Panasonic plasma modellen van de afgelopen jaren hebben veelal te kampen gehad met problemen zoals inbranden en dergelijke,bovendien kan ik niet zeggen dat mijn 50V20 nu zo een wow factor in beeld is,slechte motion capture verwerking en ook ik heb inbranden,dus nee ik ben er echt niet rauwig om.
    Bovendien word de plasma techniek ingehaald door de Led techniek,als je kijkt hoe de huidige beeldkwaliteit van LED is doet dat echt niet meer onder voor plasma.
    Bovendien zijn de kleuren op bijvoorbeeld de panasonic plasma's erg flets in vergelijking met de Philips plasma van mijn vader,veel mooiere kleuren op die Philips,en dat is nog wel een plasma van de eerste generaties!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn1976 Bekijk bericht
    Ik ben dr niet echt rauwig om,de Panasonic plasma modellen van de afgelopen jaren hebben veelal te kampen gehad met problemen zoals inbranden en dergelijke,bovendien kan ik niet zeggen dat mijn 50V20 nu zo een wow factor in beeld is,slechte motion capture verwerking en ook ik heb inbranden,dus nee ik ben er echt niet rauwig om.
    Bovendien word de plasma techniek ingehaald door de Led techniek,als je kijkt hoe de huidige beeldkwaliteit van LED is doet dat echt niet meer onder voor plasma.
    Bovendien zijn de kleuren op bijvoorbeeld de panasonic plasma's erg flets in vergelijking met de Philips plasma van mijn vader,veel mooiere kleuren op die Philips,en dat is nog wel een plasma van de eerste generaties!
    Je hebt je speciaal aangemeld om 2 negatieve posts over Panasonic plasmas te plaatsen?
    Dan vind je het vast niet vreemd dat we je berichten met een flinke korrel zout nemen en er niet zoveel waarde aan hechten .
    Als jouw pana een minder beeld geeft dan die philips, dan zou ik serieus gaan nadenken of je instellingen wel goed (uit)staan en of hij wel goed gekalibreerd is...

  12. #37

    Standaard

    Ben het met je eens,
    Je was mij net voor,meld zich aan om vervolgens panasonic 2 keer de grond in te trappen.
    We hebben hier duidelijk niet te maken met een plasma liefhebber.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt je speciaal aangemeld om 2 negatieve posts over Panasonic plasmas te plaatsen?
    Dan vind je het vast niet vreemd dat we je berichten met een flinke korrel zout nemen en er niet zoveel waarde aan hechten .
    Als jouw pana een minder beeld geeft dan die philips, dan zou ik serieus gaan nadenken of je instellingen wel goed (uit)staan en of hij wel goed gekalibreerd is...
    Van die manier van posts ben ik met je eens,maar kwa inhoud heeft hij wel een punt.

    Plasmas hebben te veel min punten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2013 om 14:53

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens, maar LED/LCD nog veel meer en dat op gebied van beeldkwaliteit en daar gaat het wel om bij een tv.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Van die manier van posts ben ik met je eens,maar kwa inhoud heeft hij wel een punt.

    Plasmas hebben te veel min punten.
    Sorry hoor,
    Maar hier kraam je dus onzin uit zonder er verder inhoud aan te geven.
    Waarom heeft plasma meer minpunten dan een lcd volgens jouw.
    Zeker omdat plasma geen clouding heeft of banding.
    Betere kijkhoek en natuurlijke kleuren en betere zwartwaardes.
    Lcd heeft lager stroomverbruik en geen last van inbranden waar ik overigens totaal geen last van heb en die paar euro meer aan stroom heb ik er graag voor over om naar een mooi plaatje te kijken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Sorry hoor,
    Maar hier kraam je dus onzin uit zonder er verder inhoud aan te geven.
    Waarom heeft plasma meer minpunten dan een lcd volgens jouw.
    Zeker omdat plasma geen clouding heeft of banding.
    Betere kijkhoek en natuurlijke kleuren en betere zwartwaardes.
    Lcd heeft lager stroomverbruik en geen last van inbranden waar ik overigens totaal geen last van heb en die paar euro meer aan stroom heb ik er graag voor over om naar een mooi plaatje te kijken.
    Jij mag het onzin vinden,maar dat branding gedoe zit me niet lekker.
    Mijn buurman heeft er last van en zo kan ik er wel meer.

    De zwartwaardes zijn na 3 jaar niet top meer[toestel van 1500 euro]
    Ik ga verder geen spelletje spelen van goed of slecht want het is een discussie die je lang kan voeren.

    Fijn toch als het allemaal bij jou wel goed werkt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2013 om 21:08

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij mag het onzin vinden,maar dat branding gedoe zit me niet lekker.
    Mijn buurman heeft er last van en zo ken ik er wel meer.

    De zwartwaardes zijn na 3 jaar niet top meer[toestel van 1500 euro]
    Ik ga verder geen spelletje spelen van goed of slecht want het is een discussie die je lang kan voeren.

    Fijn toch als het allemaal bij jou wel goed werkt.
    Dank je.
    Deze discussie zijn we al eerder aangegaan en kwam je met hetzelfde verhaal van je buurman.
    Jij jouw ding ik de mijne,
    Alhoewel ik het alleen niet met je eens ben dat plasma teveel minpunten heeft.
    Bij dit soort uitspraken vraag ik mij af of je weleens een goede plasma tv hebt mogen aanschouwen.
    Verder even goede vrienden.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Dank je.
    Deze discussie zijn we al eerder aangegaan en kwam je met hetzelfde verhaal van je buurman.
    Jij jouw ding ik de mijne,
    Alhoewel ik het alleen niet met je eens ben dat plasma teveel minpunten heeft.
    Bij dit soort uitspraken vraag ik mij af of je weleens een goede plasma tv hebt mogen aanschouwen.
    Verder even goede vrienden.
    Sorry maar ik vind het beeld niet veel mooier als ven een led.

    Fijne avond.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sorry maar ik vind het beeld niet veel mooier als ven een led.

    Fijne avond.
    Bedankt voor je reactie,
    Precies zoals verwacht heb je dus er maar weinig verstand van.
    Herhaalt steeds hetzelfde verhaal zonder enige kennis.
    Ga ook niet verder meer met je in discussie omdat ik dit jammer van mijn tijd vind.
    Ook jij een fijne avond.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie,
    Precies zoals verwacht heb je dus er maar weinig verstand van.
    Herhaalt steeds hetzelfde verhaal zonder enige kennis.
    Ga ook niet verder meer met je in discussie omdat ik dit jammer van mijn tijd vind.
    Ook jij een fijne avond.
    Ik zeg toch duidelijk dat ik het niet mooier/beter vind dan een led.
    jij maakt er van dat ik geen goede plasma heb gezien,die heb ik wel degelijk gezien.

    Ik ben er niet van onder de indruk,dat het troep of zo is zal ik nooit zeggen.

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu maar weer inhoudelijk en on topic posten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Dus toch!

    Slecht nieuws, benieuwd of Samsung wel doorgaat. Ik gok van wel gezien de uitspraken die ze laatste deden.

  24. #49
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, er komt nog een serie aan volgende jaar en het wordt ook wel een keertje tijd dat men wat serieuzer met OLED ontwikkeling bezig gaat. Dan hebben we het over 2015/2016 eer men echt stopt. Tja als men dan nog geen werk van OLED heeft gemaakt kan je net zo goed stoppen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #50

    Standaard

    'Panasonic stopt productie plasma-tv's in maart'

    Panasonic sluit in maart 2014 zijn laatste fabriek die plasma-tv's maakt.

    Dat melden anonieme bronnen woensdag aan persbureau Reuters. Volgens het persbureau komt de sluiting eerder dan verwacht.
    Een onderdirecteur van Panasonic zei in april al dat het bedrijf zou stoppen met de ontwikkeling van nieuwe modellen. Wanneer de productie helemaal zou worden stopgezet was echter nog onbekend. Panasonic verloor in het afgelopen financiële jaar ruim 88 miljoen yen (672 miljoen euro) aan zijn tv-handel. Daarmee droeg de productie van tv's behoorlijk bij aan het totaalverlies van 11 miljard euro over de afgelopen twee jaar.

    Plasma-tv's zijn onder druk van lcd-modellen steeds minder populair geworden. Bovendien staan Japanse fabrikanten onder zware druk van concurrenten als Samsung en LG uit Zuid-Korea. Samen hebben de drie grootste Japanse fabrikanten Sony, Panasonic en Sharp nog een wereldwijd marktaandeel van minder dan 20 procent. Samsung alleen heeft al ruim 27 procent van de tv-markt in handen. Directeur Kazuhiro Tsuga van Panasonic zei eerder dat alle divisies die binnen drie jaar geen winstmarge van 5 procent weten te halen, worden gesloten. Eerder trok het zich daarom al terug uit de smartphonemarkt en werd de medische tak vorige maand verkocht voor ruim 1,2 miljard euro.

    Bron: nu.nl

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •