Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Vikings

  1. #1

    Standaard Vikings

    De serie Vikings heb ik hier nog niet langs zien komen. Schijnt volgens collega heel goed te zijn. Ook hoge imdb-notering 8.6

    http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Eerste afleveringen worden inderdaad positief ontvangen. Staat op lijstje om te kijken maar eerst maar eens Walking Dead seizoen 3 afmaken. En Sons of Anarchy, Mad Men, Breaking Bad, etc.....

  3. #3

    Standaard

    Prima serie, ik volg deze ook.

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik ga er aan beginnen....en ben benieuwd
    I'll be back!!

  5. #5

    Standaard

    Is toch nog niet uit op blu ray?
    Of wel?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Ik ben nieuwsgierig naar seizoen 2, ik denk dat er veel gevechten in voor zal komen.
    Bevalt me goed deze serie.

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Prima Serie seizoen 2 schijnt pas in 2014 te komen. Jammer dat Gabriel Byrne al eruit is. Was iemand die net wat meer impact gaf
    I'll be back!!

  8. #8

    Standaard

    Die zal denk ik wel wat meer centjes vragen als de andere acteurs. Vond de serie naar mate het einde ook minder worden.

  9. #9

    Standaard

    Seizoen 1 is net op Film 1 gestart.

  10. #10

    Standaard

    Heb net seizoen 1 bekeken en het smaakt naar meer .......hop naar seizoen 2
    hierishem hierishem hierishem

  11. #11

    Standaard

    Seizoen 2 loopt al via Film 1.

  12. #12

    Standaard

    Zojuist laatste deel seizoen 2 van deze serie gezien bij Film1 OD. Waanzinnig goed en bovenal spannend einde van dit seizoen. tot de laatste 10 minuten wordt je op een verkeerd been gezet Ik zie uit naar seizoen 3.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Vanaf 3 november is seizoen 2 te koop blu-ray en dvd in de UK. Hopelijk weer met nederlandse subs zoals seizoen 1. Goeie serie. Vooral het gebruik van echte locaties ipv blue screen werpt zeker zijn vruchten af.

  14. #14

    Standaard

    Weet iemand of er nu ned. subs op seizoen 2 staat op de UK Blu-ray… Ik had hem gepre-orderd maar de post laat het weeral afweten. Pas morgen (hoop ik) krijg ik hem binnen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-11-2014 om 14:20

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet iemand of er nu ned. subs op seizoen 2 staat op de UK Blu-ray… Ik had hem gepre-orderd maar de post laat het weeral afweten. Pas morgen krijg ik hem binnen.
    Ben hier ook nieuwsgierig naar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben hier ook nieuwsgierig naar.
    De UK blu-ray van seizoen 2 heeft ned. subs. Spijtig dat de slipcover niet dezelfde is als de US versie. Dan was deze gelijk met die van seizoen 1;

  17. #17

    Standaard

    Trailer seizoen 4 die in 2016 komt:



    Het wordt 4 afleveringen langer dan normaal.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Na een erg vermakelijke eerste helft van seizoen 5, hier alvast de trailer voor het vervolg (is dat echt Ivar ):


  20. #20

    Standaard

    Op https://www.mijnserie.nl/vikings/nie...a-van-vikings/ staat dat seizoen 5A vanaf 1 december op Ziggo komt. Is dat de reden waarom er nog steeds geen Blu-ray uit is van seizoen 5.1 terwijl het wel uit is in de UK?

  21. #21

    Standaard

    Seizoen 5 deel 1 heb ik al via Film1 gevolgd.

  22. #22

    Standaard

    Weet iemand of vikings 5.1 van zavvi nederlandse ondertitels heeft.
    Samsung QE75Q9FN,Pioneer SC-LX901,Pioneer UDP-LX500,APPLE TV 4K,PS3,POLK

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Bol.com geeft 03-04-2019 op als release datum van Vikings - Seizoen 5.1. Beter laat dan nooit en dat er niet wordt gestopt met het uitgeven van nieuwe seizoenen van Vikings op dvd en br. Toch hoop ik dat we Seizoen 5.2/5B ietsje sneller gaan krijgen. Een jaar lang wachten tov de regio 1/A release is wel erg extreem.

  25. #25

    Standaard

    Zag net toevallig dat Vikings 6.2. nu op ziggo bij movies en series is te zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •