De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: 60 Inch televisie

  1. #1

    Standaard 60 Inch televisie

    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een 60" televisie.

    Er zijn zoveel modellen verkrijgbaar dat ik het moeilijk vind om een goede keuze te maken.
    Ook weet ik niet of ik een plasma, lcd of led televisie moet nemen.

    Misschien kan iemand me adviseren?

    Budget is ongeveer 1500 euro.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een 60" televisie.

    Er zijn zoveel modellen verkrijgbaar dat ik het moeilijk vind om een goede keuze te maken.
    Ook weet ik niet of ik een plasma, lcd of led televisie moet nemen.

    Misschien kan iemand me adviseren?

    Budget is ongeveer 1500 euro.
    Ik zou een projector nemen

    Oke, alle gekheid op een stokkie, plasma of LCD (LED is ook gewoon LCD, maar ipv een tl (ccfl) leds als achtergrond verlichting en daardoor zuiniger) is een keuze die je zelf moet maken, beide systemen hebben hun voor en nadelen. Plasma vind ik wat natuurlijker en rustiger kijken, maar als je veel overdag in een lichte omgeving kijkt, dan zou ik lcd overwegen.

    In plasma heb je voor 60inch alleen keuze tussen LG en Samsung, een Pana met die afmeting kost iets meer dan je met je budget voor ogen hebt.

    Bij LCD heb je wat meer keuze, hier enkel 2 voorbeeldjes:

    http://www.kieskeurig.nl/productverg...=1047435&ps=60

    Zou gaan shoppen als ze weer eens ergens zo'n zonder BTW actie hebben of als Wehkamp weer eens een leuke opruiming heeft, maar dat is natuurlijk enkel leuk als je huidige TV het nog doet

    Heel eerlijk, zou ook een grote TV nemen, zou enkel niet weten welke ik momenteel zou nemen, ze hebben allemaal zo hun manco's en de levensduur is tegenwoordig ook niet echt geweldig meer. Waarschijnlijk zou ik persoonlijk een lekker betaalbare LG plasma nemen en ervan genieten zolang ie het doet, deze bijvoorbeeld:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/l...aties/1049985/

    Heel eerlijk, dit is enkel als ik even zo rondkijk, helemaal niet uit ervaringen ik zou altijd eerst even rondkijken, maar dit was als een soort van startje bedoeld.

    Wens je veel succes en hoop dat je nog een paar leuke tips van de medeforummers mag krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je info.

    Qua plasma zijn er inderdaad weinig keuzes. Ik denk dat ik maar even naar de Saturn ga om te kijken wat me het beste bevalt. Hopelijk hebben ze er daar een aantal staan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •