De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Looney Tunes Platinum Collectie

    Ik dacht dat er al een draadje was maar vond hem niet in de zoekfunctie. Ik heb al verhalen gelezen dat deel 2 in Duitsland niet alle 50 filmpjes zou bevatten, klopt dit nu? Want op amazon.de staat van wel...


  2. #2

    Standaard

    Deel 2 wel. Deel 1 niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De duitse versie heeft naar mijn weten maar één disc, de US heeft er drie.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deel 2 wel. Deel 1 niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De duitse versie heeft naar mijn weten maar één disc, de US heeft er drie.
    Ok bedankt. Dan heb ik mij vergist en de verkeerde besteld, rap nog proberen te annuleren...


  5. #5

    Standaard

    http://www.amazon.de/Looney-Tunes-Pl...4131933&sr=8-2

    De speelduur van deze komt +- overeen met mijn US-disk. Wat van deel 1 niet gezegd kan worden. Volgens een recensie van een gebruiker zitten er toch 3 disks in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem zelf liggen en kan beamen dat de Duitse van volume 2 volledig gelijk is qua inhoud aan de Amerikaanse.

    Deel 1 moet je wel vermijden, want die heeft één disc. Die heb ik geimporteerd uit Canada.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Ik heb hem zelf liggen en kan beamen dat de Duitse van volume 2 volledig gelijk is qua inhoud aan de Amerikaanse.

    Deel 1 moet je wel vermijden, want die heeft één disc. Die heb ik geimporteerd uit Canada.
    Super! Heb nog net deel 1 kunnen cancellen en deel 2 besteld. Jammer dat deel 1 al OOP en overal zo duur is...


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Super! Heb nog net deel 1 kunnen cancellen en deel 2 besteld. Jammer dat deel 1 al OOP en overal zo duur is...
    Inderdaad
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Super! Heb nog net deel 1 kunnen cancellen en deel 2 besteld. Jammer dat deel 1 al OOP en overal zo duur is...
    Nog niet zo lang geleden heb ik deel 1 nog kunnen bestellen voor zo rond de 20 dollar bij Amazon Canada. Was overigens wel een tijdelijke prijsverlaging.
    Overigens is deel 1 helemaal niet Out Of Print. Bij Amazon Canada gewoon te verkrijgen voor de overigens niet misselijke prijs van CDN$ 53.99. En bij Amazon USA trouwens ook nog, alleen verzenden ze deze niet naar Europa.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog niet zo lang geleden heb ik deel 1 nog kunnen bestellen voor zo rond de 20 dollar bij Amazon Canada. Was overigens wel een tijdelijke prijsverlaging.
    Overigens is deel 1 helemaal niet Out Of Print. Bij Amazon Canada gewoon te verkrijgen voor de overigens niet misselijke prijs van CDN$ 53.99. En bij Amazon USA trouwens ook nog, alleen verzenden ze deze niet naar Europa.
    Op het forum van blu-ray.com zijn toch verschillende posts die aanduiden dat hij OOP is. Klik


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Op het forum van blu-ray.com zijn toch verschillende posts die aanduiden dat hij OOP is. Klik
    Ja, zo kan ik het ook definiëren... Feit is dat je deze nog gewoon kunt kopen / bestellen en dan niet uitsluitend via eBay of dat soort verkoopkanalen die idiote prijzen hanteren.

  12. #12

    Standaard

    Ben ik even blij dat ik 'm toch bij verschijnen besteld heb...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •