De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lg lh-rh361se System aansluiting

    Hallo,

    Ik heb thuis een home cineme set LG LH-RH361SE

    Nu wil ik het hoofdapparaat vervangen. Maar nu zit ik alleen met de System aansluiting. Alle boxen zitten namelijk op de subwoofer en de subwoofer zit met een SYstem aansluiting op de "receiver". Het gaat hierbbij om puntje 6 in de bijlage.


    Weet iemand of dit een system aansluiting heet, of dat dit anders is? Wil namelijk een goedekope receiver aanschaffen, wat meer dan 1 HDMI heeft.

    Ik hoor graag van jullie
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door jeremybreeschoten : 25-03-2013 om 09:59 Reden: Duidelijkere onderwerp

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Jeremy.

    Een dergelijke aansluiting noemen we een 'systeem-aansluiting' die is bedoeld om onderdelen van een set met elkaar te verbinden. Het probleem is dat iedere set een ander soort aansluiting gebruikt of deze op een andere manier gebruikt wordt. Je kunt daardoor geen toestel van set A verbinden met een toestel van set B.

    Als de receiver wilt vervangen kun je dus het beste de hele set vervangen of anders alleen de receiver en de sub als je nog geen geld voor luidsprekers hebt.

    Om dit soort problemen te voorkomen, kun je er beter één nemen die uit losse delen bestaat en je zelf samen kunt stellen. Het vervangen van onderdelen is dan dus een stuk makkelijker.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •