De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation DVD Speler Philips 3350 kapot (start niet op)

    Zoals de titel al zegt; maar als ik opstart zie ik een blauw scherm dat heel de tijd van kleur verandert.
    Cd spelen : lukt niet
    Dvd : juist hetzelfde
    Kan niet opstarten
    Help aub
    O ja kom aub niet met nutteloze antwoorden zoals : Bel Philips op!
    Zeg dit aub alleen als dit echt noodzakelijk is!
    Ps: De bedoeling is dus dat mijn ouders dit niet weten! Daarom vraag ik ook om niet met bel naar af te komen
    Ikzelf bezit een USB met de upgrade:
    Dus heb upgrade uitgevoerd, en de stroom viel weg, boem!
    Help aub snel!

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zij dit soort spelers niet zo heel capabel qua recovery-mogelijkheden na een mislukte firmwareupgrades. Je zou nog kunnen proberen om de upgrade op cd te branden (zie http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/c...w_partial.html ) en dan opnieuw de upgrade proberen uit te voeren. Maar als ik je verhaal zo lees vrees ik dat de kans dat dat gaat werken niet zo groot is.

  3. #3

    Standaard

    mail philips anders? overigens als je philips belt weet ik niet waarom je ouders dat dan direct zouden weten?

  4. #4

    Standaard

    Don't fix what ain't broke.......

    Ik heb het wel eens vaker zo hier en daar op het forum gezet, wees voorzichtig met updates, het kan verkeert aflopen en helaas is dat nu ook gebeurt, zelf herstellen is zo goed als onmogelijk, of je moet al vreselijk goed bekent zijn met de materie. Zelf zou ik aan een reparatie toe zijn en als je een goedkope speler hebt die uit de garantie is..... een nieuwe.

    Hier ook zo'n voorbeeldje;

    http://forum.videohelp.com/threads/3...rmware-upgrade

    Spijt me dat ik geen beter nieuws heb.

    Als ik zelf een noodzakelijke speler update ga doen, dan is het iedereen verboden in huis om te bewegen en draaien er zo min mogelijk apparaten in huis, ook mag er even niet van het netwerk gebruik gemaakt worden, doe zelf de update dan ook op rustige tijden

    Beter voorkomen dan genezen.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •