Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    de donatieknop op de site heeft in al die jaren een som van 0 euro opgeleverd.
    Dat vind ik heel vreemd!!
    Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden een donatie gedaan, en dat bedrag is ook gewoon van mijn cc afgeschreven!

    Waar is dat geld gebleven dan?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #27

    Standaard

    Hoe heb je dan gedoneerd? Want dat kon in principe alleen via Paypal.
    En anderhalf jaar geleden? Dan zou het geld wel eens ergens in Denemarken zijn blijven hangen, ben ik bang...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hoe heb je dan gedoneerd? Want dat kon in principe alleen via Paypal.
    En anderhalf jaar geleden? Dan zou het geld wel eens ergens in Denemarken zijn blijven hangen, ben ik bang...
    inderdaad via paypal.
    Over twee weken ga ik toevallig naar Denemarken dus dan zal ik ze eens gaan opzoeken!

    Maar dat is toch wel vreemd, misschien hebben er wel meer mensen gedoneerd zonder dat hun geld bij jullie is aangekomen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #29

    Standaard

    Doneren is helemaal zo gek nog niet. Die mogelijkheid heb ik ook op TM en wordt best gedaan. Niet vaak maar elke cent is er weer één voor de site. Brengt gelijk de mogelijkheid met zich mee om eens een verloting uit eigen zak te organiseren (als de donaties dit toelaten).

    Die banner verschijnt bij mij altijd wanneer ik een review aanklik. Moet eerlijk zeggen dat het mij ook stoort. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het pop up ads. Een ad op een vaste plek vind ik veel minder storend. Zelf wil ik dit absoluut niet op mijn site, hoe groot de inkomsten ook mogen zijn. Het is misschien leuk voor jezelf maar niet voor de leden. En die zijn toch het belangrijkste op een forum.

    Maar als dit is wat de beheerder wil dan zij het zo. Echter bestaat de kans dat mensen wegblijven door dit soort ongein. Voorheen was het trouwens nog film gerelateerd en dat kon ik nog wel kauwen. De huidige doet voor mij echt afbreuk aan de site. Maar goed, dat is mijn eigen filosofie.

  5. #30

    Standaard

    Heb er ook last van.
    Snap ook niet dat de beheerder dit wil.
    Kan me voorstellen dat hierdoor mensen wegblijven,geeft een onprofesionele uitstraling naar de site toe.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #31

    Standaard

    Sorry voor de bump maar ik kreeg vandaag twee reclames te zien (AH en Aegon) die in 2 delen over de linkerkant en rechterkant van het forum gingen. Het resultaat was dat de topics of forumonderdelen in het bovenste deel voor 60% waren afgedekt en dus onklikbaar/onleesbaar waren. Ik zag nergens een kruis dus alleen een refresh lostte het op. Misschien dat het is ingesteld op grote schermen en daardoor bij mij eroverheen trok maar lijkt me niet de bedoeling. Dat het nodig is, begrijp en accepteer ik.

  7. #32

    Standaard

    gewoon een adblocker gebruiken, dan heb je er geen last van!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is overigens best vreemd, want normaal verschijnen de advertenties alleen op de website, maar niet op het forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Ik krijg het ook af en toe en dan iis er idd een stuk van de zijkant van het forum af, maar ja ff F5-en of op de vernieuw button drukken en het is weer weg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm, ik heb dat zelf echt nooit ervaren (op het forum) en ik gebruik meerdere browsers, pc's, telefoons en tablets, maar wij zijn ook niet altijd op de hoogte van de nieuwste reclame-pop-ups.

    Welke browser gebruiken jullie? En komt dat bijvoorbeeld ook bij andere websites voor, anders zou dat wel eens door derden kunnen worden veroorzaakt. Zo ja, dan kun je je browser eens terugzetten op fabrieksinstellingen, waardoor veel plug-ins verwijderd worden. maar wellicht heb ik er geen last van omdat spyhunter gebruik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    Ik gebruik Firefox (laatste versie).

  12. #37

    Standaard

    Ik heb het één keer voor gehad, een paar dagen geleden. Zijkanten van het forum vielen weg.
    Google Chrome op Windows 8.1 PC
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #38

    Standaard

    Ik gebruik Firefox op het werk en Chrome thuis, maar of ik het bij beide heb gehad of op welke dat zou ik niet meer weten. Ik denk beide.
    Laatst aangepast door peptalk : 11-09-2015 om 17:57
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Ik gebruik Firefox, en verder Adblockplus, en dat helpt goed.

  15. #40

    Standaard

    Thuis op chrome:

    dvd.nl forum reclame.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Net bij de zoekfunctie nieuwe postings via Firefox

    Aegondvd.jpg

  17. #42

    Standaard

    Hier hetzelfde probleem. Buiten dat ze vervelend zijn, is het hier vooral vervelend dat ze ook niet weg te klikken zijn, zodat de navigatie op het forum bijna onmogelijk wordt.

  18. #43

    Standaard

    Ik vind het ook wel vervelend worden. Ik heb een ad-blocker die op al mijn andere sites prima werkt, maar hier niet. Ik was niet van plan die voor één site te updaten. Is hier niet wat aan te doen?

  19. #44

    Standaard

    Krijgen jullie ze zo vaak dan? Ik echt bijna niet, maar eens in de zoveel dagen en met een simpele refresh is het weg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Nog nooit gehad of gezien. Heb zelf geen adblock.

  21. #46

    Standaard

    Op het moment dat ik de reactie plaatste kwamen ze ook bij een refresh steeds terug. De advertentie viel dan, zoals op de screenshots hierboven te zien is, in mijn geval, over het forum heen. Daardoor was het bijvoorbeeld niet mogelijk om direct naar de nieuwe reacties te springen en bij korte titels viel de titel onder de advertentie waardoor deze dus niet te zien was.

    Buiten dat dit soort reclames al vervelend genoeg zijn, was er ook geen mogelijkheid om ze weg te klikken en daardoor was voor mij het forum eigenlijk onbruikbaar en dat zal vast niet de bedoeling geweest zijn. Ik snap dat de advertenties nodig zijn en wanneer het mogelijk is om ze weg te klikken dan vind ik dat als oplossing genoeg.

    De afgelopen twee dagen heb ik er overigens geen last meer van gehad.

  22. #47

    Standaard

    Als het goed is, is deze reclame verdwenen. Ik heb 'm uit laten zetten, want zoiets kan gewoon niet.
    Hopelijk blijft zo'n reclame ook in de toekomst weg.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #48
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •