De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Secret Service (Matthew Vaughn, 2014)

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=30371

    Matthew Vaughn gaat het nieuwe stripboek Secret Service van Mark Millar verfilmen.

  2. #2

    Standaard

    Colin Firth is in bespreking voor een van de hoofdrollen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=32581

    Adele gaat in deze film spelen ? WTF ..........?
    "Ze zou volgens de Britse tabloid The Sun..." Dus...

    Filmtotaal doet niet zo aan duiding van nieuwtjes die ze her en der oppikken. Hoewel het niet uitgesloten is dat er een kern van waarheid in het bericht van de Engelse rioolpers zit (als je maar genoeg dingen roept, zit er vanzelf wel eens iets tussen waar in ieder geval tot op zekere hoogte iets van klopt), zou het -als het klopt dat ze meedoet- waarschijnlijker zijn dat het om een bescheiden cameo gaat dan om een grote rol.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Nieuwe trailer:



    Ik vind het er vermakelijk uitzien. Ik heb ook genoten van Kick-Ass dus ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

    PS: Kan één van de mods de titel van dit topic aanpassen? De volledige titel van de film is nu: Kingsman: The Secret Service

  6. #6

    Standaard

    Net de trailer in de bios gezien; deze film is redelijk langs mij heen gegaan. En ik moet zeggen dat het er erg vermakelijk uit zag, met een paar onverwachte rollen (Colin Firth in een grappige vechtscene). Even dacht ik dat Lea Michele langskwam, maar dat zal wel Sofia Bouchelle geweest zijn .

  7. #7

    Standaard

    Nieuwe Red Band Trailer:


  8. #8

    Standaard

    Schijnt een zeer gewelddadige (en over-the-top) film te zijn volgens de reviews. Mooi zo!

  9. #9

    Standaard

    Super Bowl spot:


  10. #10

    Standaard

    In volgend artikel kan je 9 leuke referenties van deze film ontdekken. (Volgens het artikel is geen enkele van de referenties een spoiler voor het verhaal).
    http://www.comingsoon.net/movies/fea...vice#/slide/10

    Kan iemand van de mods of de topic starter ook nog even de titel van het topic aanpassen? De volledige titel van de film is nu: Kingsman: The Secret Service.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    De soundtrack is ook dik in orde van de deze film. Vooral de actie tracks springen eruit.

  13. #13

    Standaard

    Ik ga toch ook proberen om deze volgende week ofwel de week nadien te gaan kijken.

  14. #14

    Standaard

    Aan een gewillige Mod: mag de titel gewijzigd worden naar Kingsman: The Secret Service ?

    Vandaag gezien en echt een ontzettend vermakelijke film. Een heerlijke soundtrack; als je al opent met Dire Straits, dan kan het bijna niet meer fout .

    Ik zeg eerlijk dat ik in het begin twijfelde aan Egerton, maar dat gevoel verdwijnt al redelijk snel. Firth speelt een rol die geknipt voor hem is en Jackson is erg op dreef als slissende schurk. Boutella is meer dan atletisch en prachtig om in actie te zien.
    Er zitten een aantal scenes in waarvan nu al zeker is, dat ze straks vaak herhaald zullen worden in één van mijn blu-ray spelers, vooral de kerk-scene is écht geweldig.
    Als je een ongecompliceerde film zoekt die simpelweg heerlijk 2 uur lang vermaakt: zoek niet verder, kijk deze film. Blu-ray komt er zeker in!

  15. #15

    Standaard

    Vandaag gezien. Heerlijke film. Soort van James Bond, maar dan de old school versie. Niet de serieuze variant. Eigenlijk een film waar James Bond jaloers op zou (mogen) zijn.

  16. #16

    Standaard

    is die nou echt voor 16 jaar???

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    is die nou echt voor 16 jaar???
    Ja.
    Het geweld is soms redelijk grof, met 1 scene die er uitspringt. Je weet welke als je 'm ziet .

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    mijn zoon is 13 jaar, heeft alle bond films gezien en was zeer enthousiast van de trailer, maar ja.... 16 jaar
    hij en ik balen flink...
    Laatst aangepast door edwinvb : 15-02-2015 om 09:03

  20. #20

    Standaard

    Gisteren gezien, Boven verwachting goed.

  21. #21

    Standaard

    Aan een gewillige Mod: mag de titel gewijzigd worden naar Kingsman: The Secret Service ?

    Mark Millar heeft nog een tweet geplaatst dat dat één van zijn favoriete regisseurs een boek uit zijn comic universum Millarworld gaat oppakken. Goed nieuws dus.

  22. #22

    Standaard

    Gisteren Kingsman: The Secret Service gezien. Heerlijke film. Van de eerste tot de laatste minuut ervan genoten. Voor mij een 9 op 10.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •