De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Expendables 2, The [Blu-ray Disc]

    Expendables 2, The

    De sterrencast is weer compleet in dit vervolg op de succesfilm.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 09-04-2013 om 19:07 Reden: titel aangepast

  2. #2

    Standaard

    Expendables is 't.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Zeker een donker beeld met de NL uitgave, de US blu-ray die ik heb heeft daar geen last van.

    Hier kan je het verschil zien.

    http://screenshotcomparison.com/comparison/5181
    http://screenshotcomparison.com/comparison/5183

    Wel jammer anders was het idd een goede transfer geweest, omdat er geen macroblocking, posterisatie of edge-enhancement aanwezig is.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 09-04-2013 om 18:30

  4. #4

    Standaard

    Heb de film laatst bij een kennis gezien.In de jaren 80 zou ik dit wel leuk gevonden hebben,maar voor nu trek ik dit niet meer.

  5. #5

    Standaard

    Een betere film levert dat niet op
    Wel, I beg to differ. Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis en Chuck Norris die gezamenlijk een heel vliegveld leegknallen en melige oneliners naar elkaar roepen, daar kan een beginnende ouwe zak als ik enorm veel plezier aan beleven. Sowieso vond ik de actie bruter en beter dan in deel 1, de camera blijft dit keer wat stiller staan en ook de montage is minder nerveus. Natuurlijk zitten er ook weer wat (te) serieuze stukken in, maar al met al vond ik het toch weer een royale schep bovenop de eerste film. Als ze dit hele gegeven nou eens nóg wat minder serieus gaan nemen, dan kan deel 3 echt een topfilm worden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht
    Wel, I beg to differ. Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis en Chuck Norris die gezamenlijk een heel vliegveld leegknallen en melige oneliners naar elkaar roepen, daar kan een beginnende ouwe zak als ik enorm veel plezier aan beleven. Sowieso vond ik de actie bruter en beter dan in deel 1, de camera blijft dit keer wat stiller staan en ook de montage is minder nerveus. Natuurlijk zitten er ook weer wat (te) serieuze stukken in, maar al met al vond ik het toch weer een royale schep bovenop de eerste film. Als ze dit hele gegeven nou eens nóg wat minder serieus gaan nemen, dan kan deel 3 echt een topfilm worden.
    Helemaal mee eens. Maar wel vond ik de humor net genoeg in deze. Nog meer en dan wordt een soort Hot Shots, en dat hoeft voor mij nu ook weer niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •