De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard na een tijdje pas krakend geluid

    goedenavond allen,

    ik ben hier net nieuw en heb niks met de search kunnen vinden, maar ik zit met een probleem.
    ik heb net een 'tweedehands' home cinema set aangeschaft te weten een sony dav-sb300. deze is gekoppeld aan een sony lcd tv met digitale tv.

    nu werkt het prima als we de apparatuur net inschakelen.
    helaas na een uur of twee, drie, begint de installatie te kraken uit de boxen.
    dit kraken gaat niet meer weg totdat we de installatie uitzetten.
    zetten we de installatie uit, en daarna meteen weer aan, dan is het kraken weg en kan die er weer een paar uur tegenaan.

    nu heb ik geen idee waar het aan kan liggen, en google heeft ook niet veel geholpen.
    iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
    de vorige eigenaar zegt nergens vanaf te weten, en dat de kwaal bij hem nooit heeft voorgedaan.

    groet.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum de paat.

    Het kraken zal waarschijnlijk de reden zijn dat de vorige gebruiker er graag van af wilde. Ik ben bang dat het door een probleem met de voeding komt en je hier niet veel aan kan doen. Als je er wel wat aan kan doen zal de reparatie duur zijn en daardoor meer kosten dan de aanschaf van een nieuwe.

    Ik zou jou daarom aan willen raden om deze niet te laten repareren en te gaan sparen voor een set die uit losse delen bestaat en waarvan je zelf de samenstelling kunt veranderen. Je kunt dan voorkomen dat als er een onderdeel niet goed meer werkt, je de hele set moet vervangen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Ik zou in ieder geval,voordat ik ook maar iets anders zou doen de vorige eigenaar hierop aanspreken en proberen om je geld (gedeeltelijk) terug te krijgen waarmee je dan wat nieuws kunt kopen.
    this is my boomstick!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •