De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alles is Familie [Blu-ray Disc]

    Alles is Familie

    In deze Nederlandse dramakomedie wordt een hechte familieband op scherp gezet.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene Bekijk bericht
    Alles is Familie

    In deze Nederlandse dramakomedie wordt een hechte familieband op scherp gezet.

    Lees dit artikel
    Heb hem in de bios gezien en ik vond het een niet zo leuke film Maar meningen kunnen verschillen... Ik vond het vooral voorspelbaar en aan het einde absurd. Maar mijn vriendin had er een andere mening over..

  3. #3

    Standaard

    Bij mij hetzelfde, mijn vrouw vond het een heerlijke film, ik vond het vermakelijk, maar net als Alles is Liefde geen hoogvlieger. Die laatste ging wat mij betreft flink over de schreef door op het einde alle complexe problemen wel heel simplistisch op te lossen.

    Deze opvolger gaat wat zorgvuldiger te werk, maar de meeste karakters blijven tamelijk eendimensionaal en soms zelf onsympathiek (al ontdooien de meeste tegen het einde wel een beetje). Ik heb gelachen, maar al met al had er melodramatisch gezien meer ingezeten dan eruitgehaald wordt, ondanks de vorstelijke lengte. Terwijl dat in Nederland prima kan, gezien een prachtfilm als Simon en in mindere mate Komt een vrouw bij de dokter.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •